A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt. 2013. február 28.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Advertisements

A logisztika szerepe országunk és vállalataink versenyképességében Chikán Attila Igazgató, Versenyképesség Kutató Központ, BCE Társelnök, Magyar Logisztikai,
A válság hatása a turisztikai piacokra, előrejelzések és intézkedések
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
A „Közép-Európa Év ” V4 és KEK elnökség
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
ORSZÁGOS TDM KONFERENCIA, BÜK 2010.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Wellness lehetőségek A wellness, mint az egészségturizmus része.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Gazdasági versenyképesség növelése Készítette: Németi Szilvia.
A világ legnépszerűbb turisztikai desztinációi Készítette: Gyarmati Zoltán Hajdú Júlia.
„G A Z D A S Á G P O L I T I K A” SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM GAZDASÁGTUDOMÁNYI KAR ELŐADÁS SOROZAT 10 x 10 makrogazdasági trendek Szeged, február.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
Itthon otthon van Belföldi turisztikai kedvezménykártya
Rekreáció és turizmus a Duna mentén
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Budapest turisztikai Marketingje
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben Sopron, február 1. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség.
Nemzetközi kapcsolatok RFÜ Vissi András Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht Sopron, február 1.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége és együttműködési lehetőségek
Tóth Eszter Lilla Kutatási Munkacsoport Vezető
1. 2 PEST MEGYEI TOURINFORM WORKSHOP Ráckeve január 22.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Turizmus gazdaságtan 3..
A turizmus szerepe és fejlesztési lehetőségei a határmenti területeken INNOAXIS project Pap Ági „Jó szomszédok a közös jövőért” Szabadka, november.
Balaton régió turizmusában
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Hungarikumok a Parlamentben II Gyaraky Zoltán főosztályvezető Gőgös Zoltán államtitkár.
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
turizmusért felelős helyettes államtitkár
A kulturális turizmus trendjei és a
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Elindultunk! Beszámoló a legutóbbi közgyűlés (2015. november 25.) óta eltelt időszakról Sousse,2016. Április 8.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
XXII. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia április 20. – drivingcamp Hungary (Zsámbék) BFTK BánTeodóra, ügyvezető igazgató Budapest, 2016.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
Horváth Gergely vezérigazgató Magyar Turizmus Zrt.
A Nemzetközi Turizmus UTAZÁS Fórum Budapest 2015 Február 26
Előadás másolata:

A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.

Változó világ BRIC gazdasági változások A legnagyobb tradicionális piacok adják a nemzetközi forgalom 20%-át (USA, Németország, UK). A BRIC államok részesedése már 12% a nemzetközi turistaérkezésekből. Európai forgalom lassuló ütemben, de tovább növekedik.

Hagyományos/új piacok Lassú gazdasági növekedés Jövedelmek egyenletes eloszlása Idősödő társadalom Tapasztalt utazók Igény az egzotikumra 3 „S” (Sea, Sun, Sand) Északról Délre Hosszabb helyett rövidebb utazás UTAZÁS Gyors gazdasági növekedés Középosztály felemelkedése Sok fiatal Kíváncsi utazók Igény új kultúrák megismerésére Vásárlás, városnézés, státuszút Keletről Nyugatra Rövid helyett hosszabb utazás ÉLMÉNY

Beutazó forgalom alakulása hazánkban Külföldi vendégéjszakák a kereskedelmi szálláshelyeken Rekordév!

Hagyományos piacok Külföldi vendégéjszakák 86%-a az európai országokból érkezik. Tevékenységünk középpontjában ezért a hagyományos piacok állnak.

Új piacok Hogyan reagálunk a változásokra? A nemzetközi trendek figyelembe vételével nyitunk az új piacok felé.

Magyar Turizmus Zrt. feladata Arculatépítés, imázs javítása, ismertség növelése A turisztikai kínálat piacra juttatásának segítése versenysemleges módon Regionális együttműködések támogatása a turizmusmarketing területén Marketingkommunikációs tevékenység Turisztikai információ biztosítása

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban? A Társaság külföldi kommunikációja három szinten zajlik: – Központi stratégiai kommunikáció „Magyarország, mint márka” – Központi taktikai termékkampányok pl.: Budapest Winter Invitation Termál Út - Nyugat-Dunántúl – Külképviseleti piac-specifikus kampányok

HUNGARY - More than expected

Belföldi forgalom alakulása hazánkban Belföldi vendégéjszakák a kereskedelmi szálláshelyeken Rekordév!

Mit tervez a Magyar Turizmus Zrt ban? A Társaság belföldi kommunikációja is három szinten zajlik: – Image-kommunikáció „Magyarország, mint márka” – Országos stratégiai termékkampányok Tematizálva – Regionális termékkampányok Szolgáltatók csatlakozási lehetőségével! + Szakmai hírlevelek, beszámolók, sajtóesemények

Belföldi kampányok Harmónia Ébredés Zsongás Derű

Stratégiai turisztikai termékek BELFÖLDÖN Egészségturizmus Bor és gasztronómia Kultúra (fesztiválok) Vízparti turizmus Aktív és ökoturizmusKÜLFÖLDÖN Budapest Balaton Egészségturizmus MICE Fesztiválok, nagyrendezvények

Marketingeszközök Tanulmányutak, Sajtóutak Workshopok, Kiállítások, vásárok, Rendezvények Prémium Magyar Nap Nemzetközi együttműködések

Kiállítások

Online travel revolution Web 3.0

BWI 2012/13

A spa szektor egyik legjelentősebb szakmai találkozója Közép- Európában ban Magyarországon rendezik okt.3-5. között. A V4 soros magyar elnökségi programhoz kapcsolódik majd. A spa szektor egyik legjelentősebb szakmai találkozója Közép- Európában ban Magyarországon rendezik okt.3-5. között. A V4 soros magyar elnökségi programhoz kapcsolódik majd.

Marketing aktivitások:

Együtt a Turizmusért! Számítunk az együttműködésükre!