Tudományos konferencia a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) Győr, 2008. szeptember 22. SVÁJCI MINTÁJÚ ÜTEMES MENETREND (ITF), VALAMINT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Vasúttársaságok.
Advertisements

A napfogyatkozas Készítete Heinrich Hédi.
TTK 2008 akkreditációs tájékoztató Jedlik Oktatási Stúdió.
Elektronikus Fizetés megvalósítása
A közösségi közlekedési szolgáltatások fejlesztése
Budapest, május 19.SAJTÓBESZÉLGETÉS. A bliccelők által okozott kárt a fizető utasok szenvedik el.
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
Csongrád megye , a területi tervezés aktualitásai 2014
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
MÁV-TRAKCIÓ Zrt. bemutatása Budapest, május 3. Márton Ferenc működtetési vezérigazgató-helyettes 1.
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
A MÁV szervezeti struktúrájának átalakítása
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Tóthné Temesi Kinga Szombathely,
Integrált Ütemes Menetrend a Budaörsi kistérségben
A Szlovák Köztársaság és Magyarország közötti együttműködés a vasúti személyszállítás terén Ing. Milan Miklovič A Szlovák Köztársaság Közlekedésügyi, Építésügyi.
Megy a gőzös, megy a gőzös….
CSR Magyarországon Szigeti Cecília.
Vasúti áruszállítás a környezettudatos magatartás szolgálatában
MÁV Zrt. Biztonsági Igazgatóság Vasútbiztonsági Osztály
A TÁRSADALMI ALAPFUNKCIÓK TÉRBELI RENDSZERE Wood, G.: Stone City, Iowa, 1930, Joslyn Art Museum, Art Institute of Omaha Collect.
Modern Üzleti Tudományok Főiskolája, Tatabánya
Hálózatok és településfunkciók MRTT konferencia okt ,Szeged Korompai Attila, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdaságföldrajz Tanszék
Molnár Gábor, az MGE igazgatója
2007. ÉV I. FÉLÉV TAPASZTALATAI Vasúti közlekedés KBSZ SZAKMAI NAPOK Budapest, október 25. Gincsai János főosztályvezető.
A Magyar Vasúti Hivatal tevékenységének bemutatása dr. Szmodis Jenő Jogi szakértő október 25.
A MÁV Zrt. helyzete és szerepe a vasúti közlekedés biztonságában
ETR konferencia, 2008 április 10-11, Szeged Dr. Zimányi Krisztina Az oktatásmenedzselés tapasztalatai.
Hol a határ a pr és a valódi felelősségvállalás között?
Készítette: Tóth Barnabás GYSEV Kontrolling
A magyar vasút korszerűsítése, a tranzit forgalom fejlesztése,
Vasúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály február Előadó: Gaál Gyula, a MÁV ZRt. elnök-vezérigazgatója Közlekedés- és logisztikai fejlesztési konferencia.
A kompetencia alapú oktatás bevezetésének tapasztalatai.
Közlekedéspolitikai és -gazdasági Tagozat
Csomóponti elemek I.:.
REGIONÁLIS FEJLESZTÉSI TANÁCS RENDKÍVÜLI ÜLÉS Sopron
Intelligens közlekedési rendszerek az ÁAK zrt. hálózatán Jákli Zoltán hálózatkezelési igazgató 37. Útügyi Napok, Sopron, szeptember 9-10.
Az elővárosi vasút rendszeréhez illeszkedő közúti közösségi közlekedési ráhordó hálózat kialakítása a Budaörsi kistérségben és a Zsámbéki-medencében KTI.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Nyílt Pályán Nemzeti Vasúti Kerekasztal eszmecsere a vasút jelenéről és jövőjéről szakmai-társadalmi vitanap Budapest,2010 szeptember 15 Dr.Doór Zoltán.
Társadalmi Felelősségvállalás Napja szeptember 24.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Az elégedett banki ügyfél
Jelenleg közlekedő viszonylatok Bővebb információ: (BKV-INFO)
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A korszerű vasúti stratégiai tervezés módszertani alapelemei – a legjobb gyakorlatok Európában Dr. Rixer Attila – Turi József István VI. Közlekedéstudományi.
Előadó: Kozák Tamás Szolgáltatásfejlesztések – fókuszban a mobilitás Dr. Kormányos László marketing és fejlesztési vezető Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
A személyszállítási piacnyitás tapasztalatai és lehetőségei Közlekedéstudományi Konferencia Győr, március 25. ÁCS BALÁZS KTI Közlekedéstudományi.
Vágányzárak kapacitás-elosztása Pósalaki László november 4. VPE Kft. – Pályahálózat kapacitás-elosztási osztály.
Korszerű gyorsvasúti rendszer megteremtése Győrben és elővárosában Feld István Mártonalelnök, VEKE.
Moderátor: György Tibor személyszállítási és műszaki fejlesztési igazgatóság, titkárságvezető VOLÁN Egyesülés XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI.
Városi közforgalmú közlekedés tervezése. Hálózat Az öt szakasz közötti összefüggések Területfelhasználási jellemzők – Lehetőségek a tk. szempontjából.
XXII. ORSZÁGOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSI SZAKMAI KONFERENCIA KITÖRÉSI PONTOK A KÜLÖNJÁRATI AUTÓBUSZOS SZEMÉLYSZÁLLÍTÁSBAN Moderátor: Tóth Mihály független marketing.
A Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér jövőbeni első számú megközelítési módja: a vasút Budai Zoltán NIF Zrt., projektvezető
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Busexpo A közforgalmú közlekedés hazai trendjei
A piaci liberalizáció tapasztalatai
Priv. Doz. Andreas SCHÖBEL Győr – március
KÖZSZOLGÁLTATÁSI SZEKCIÓ
Menetrendek.
Előadás másolata:

Tudományos konferencia a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) Győr, szeptember 22. SVÁJCI MINTÁJÚ ÜTEMES MENETREND (ITF), VALAMINT MENETREND ALAPÚ INFRASTRUKTÚRAFEJLESZTÉS BEVEZETÉSE MAGYARORSZÁGON Borza ViktorHorváth Zoltán koncepcionális menetrendtervező fejlesztőmérnök koncepcionális menetrendtervező fejlesztőmérnök Vasúti Pályakapacitás-elosztó Kft. Magyar Államvasutak Zrt. Vasúti Pályakapacitás-elosztó Kft. Magyar Államvasutak Zrt.

URBAN LEGEND: „A vasúti közszolgáltatás sehol sem nyereséges!” A valóság: Európában is van példa nyereséges vasúti személyszállításra: HollandiaHollandia SvájcSvájc INTEGRÁLT ÜTEMES MENETREND Hazánkban is bebizonyította, hogy az ütemes menetrend jó üzlet! AZ OK

Az integrált ütemes menetrendben érintet vonalak ütemtérképe – a rendszerben közlekedő vonatok típusa és alapüteme

Közlekedő vonatok száma a 2006-os (fekete vonal) és a 2007-es (szürke vonal) menetrendben

INTEGRÁLT ÜTEMES MENETREND: ÜTEMES;ÜTEMES; SZIMMETRIKUS;SZIMMETRIKUS; Átszállásokra optimalizált;Átszállásokra optimalizált; Rendszerszemléletű termékportfolió (vonattípusok).Rendszerszemléletű termékportfolió (vonattípusok). út idő 60 perc Alapeset: az órás ütem AB cd A térbeli és időbeli csomó- pontok összehangolása: „pókok” 30 perc

 Amikor a vasúti csomópontban nincsen „pók”

Amikor a vasúti csomópontban „pók” van

30 perc 2 ∙ 30 = 60 perc Az optimális vasúti infrastruktúra ismérve, hogy a csomópontok közti menetidő: n ∙ 30 perc (n = 1, 2, 3…)

Köszönjük a figyelmet!