MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES Csatlakozása kulturális örökségekhez
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES Csatlakozása természeti örökségekhez
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES A projekt gyakorlati megvalósítása, finanszírozása: Számításba vehető források: 1. cél szerinti pénzforrások, 2. működési erőforrások 1.helyi források önkormányzatok kistérségi, helyi vidékfejlesztési források érdekelt vállalkozások, civil szféra 2.regionális (megyei) források 3.központi, nemzeti források 4.EU-s pályázati források 5.befektetői forrásokProjektmenedzsment: 1.Magyar oldalról: Magyar Település- és Területfejlesztők Szövetsége 2.Szlovák oldalról: Szlovák Alapítvány a Lovak Védelmére (Pozsony) (Slovenská nadácia na zástanie koní - Bratislava) 3.Partnerek (ténylegesen és potenciálisan): Magyarország: Önkormányzatok: Almásfüzitő, Ács, Bőny, Kocs, Bábolna, Nagyigmánd, Tata, Tatabánya, Bicske, Biatorbágy, Tatai Önkormányzati Kistérségi Társulás, Gödöllői Agrár Kht. … Szlovákia: Topolcansky Kistérségi Fejlesztési ügynökség (RRA Topoľčiansko), Szlovák Városok és Falvak Szövetségén (Združenie miest a obcí Slovenska
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES A projekt gyakorlati megvalósítása, finanszírozása (folytatás) : Következő lépések: 1.Pályázat készítése az Európai Területi Együttműködési programhoz 2.Partneri találkozó és sajtótájékoztató (2009. május 21.) Az eddigiek összefoglalásaAz eddigiek összefoglalása Nemzetközi példák bemutatásaNemzetközi példák bemutatása Saját lehetőségek összegzése és ez alapján cselekvési program elfogadásaSaját lehetőségek összegzése és ez alapján cselekvési program elfogadása A megvalósítás szervezeti struktúrájának megvitatásaA megvalósítás szervezeti struktúrájának megvitatása Sajtó-kommnikációSajtó-kommnikáció Tervezett projekt összeg: 1.0 – 1,2 millió €
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES Brit példa
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES In England there are about 188,700 kilometres of public rights of way. These are made up of: Footpaths – (146,600 km) over which the right of way is on foot only; Bridleways – (32,400 km) for pedestrians, horse riders and bicyclists (who must give way to people on foot or on horseback); and Restricted byways – (6,000 km). carriageways over which the right of way is for all types of traffic except mechanically propelled vehicles. Currently most of these are former Roads Used as Public Paths (RUPPs) re- designated en-masse, by the Countryside and Rights of Way Act 2000, on 2 May Byways open to all traffic (BOATs) - (3,700 km) carriageways over which the right of way is on foot, on horseback and for all vehicular traffic (including mechanically propelled vehicles, but which are used mainly for the purposes for which footpaths and bridleways are used (i.e. by walkers and horse riders). Brit példa
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES Brit példa
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES BAJOR, SZÁSZ PÉLDÁK
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES HA ŐK MEGCSINÁLJÁK, AKKOR MI BIZTOSAN! MOND PAJTÁS, ELÉRJÜK MI A MAGYAR-SZLOVÁK LOVAS -, KOCSI -, ÖKO-SZTRÁDÁT?
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES MIT JAVASOLUNK A VEGYES BIZOTTSÁG TAGJAINAK? A KORMÁNY-, ÖNKORMÁNYZATI-, TÁRSULATI ÉS CIVIL SZERVEZETEK ÉS INTÉZMÉNYEK SAJÁT BELSŐ FÓRUMAIN –VEGYÉK NAPIRENDRE A „VÁNDORLÁS” PROGRAMOT ÉS –EHHEZ HATÁROZZÁK MEG RELÁCIÓJUKAT, –SAJÁT PROGRAMJUKBA ADAPTÁLJÁK A VÁNDORLÁS PROJEKT VONATKOZÓ RÉSZEIT. –A PROJEKT LÉTREJÖVŐ MENEDZSMENJÉBE, KOORDINÁCIÓS TESTÜLETÉBE DELEGÁLJANAK KÉPVISELŐT.
MAGYAR – SZLOVÁK LOVAS, SZEKÉR ÉS ÖKO SZTRÁDA© NO MOTOR ROUTES MAGYAR TELEPÜLÉS- ÉS TERÜLETFEJLESZTŐK SZÖVETSÉGE ASSOCIATION OF HUNGARIAN SETTLEMENTS’ AND REGIONS’ DEVELOPERS H-1535 Budapest, Pf – Szilvássy István president Slovenská nadácia na záchranu Pezinska Chorvatsky Grob Tel: Slavomir MAGÁL director