Forgatókönyv.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Advertisements

Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
TÁMOP projekt szakmai feladatai és eredményei Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Topár Gábor szakmai projektvezető Minőségügyi Konferencia ZMNE.
MF RFK Kecskemét, június 3.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
A tanárképzés gyakorlatorientált kiegészítése Turcsányiné dr. Szabó Márta egyetemi docens ELTE, TTK, Informatika Szakmódszertani.
WordLearner.com -- Learn or Teach Words in Almost Any Language WordLearner.com online és offline nyelvoktatás mobiltelefonon és interneten Benedek Balázs.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
2009. november 30. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 12. előadás.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Az Internet használata az angol nyelvoktatásban
Internetes böngészőprogram használata, beállításai
Az SDT keretrendszer logikai és architektúrális felépítése Dringó Béla
Az IKT szerepe a mai közoktatásban
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Az IKT kompetenciaterület specialitásai
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
e-Learning a tanárképzésben
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Az ASP.NET programozási modell Ez az előadó neve beosztása vállalata.
2009. november 16. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 10. előadás.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
Az E-TANÁR portál.
Tananyagfejlesztés Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
-fényvisszaverődés -fénytörés -leképező eszközök
Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE program a makói JAG-ban 2003/2004-ben.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
ELEMÉR
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
Tananyagfejlesztési munkacsoport Tevékenységünket októberében kezdtük. Feladatunk: Olyan tananyagok elkészíttetése pályázat útján, amely önálló.
Support.ebsco.com Folyóirat-figyelő létrehozása Oktatóprogram.
Az Európai Iskolahálózat és a Sulinet irányításával CELEBRATE a Leöveyben november – október Bánhegyesi Zoltán, Leövey.
TÁMOP / „Karöltve” Integrációs közoktatási referencia intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános.
Fotoszintézis.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Módszertan A pedagógus feladatai. Útkereső tanulók Az erkölcstan a tanulókra nem közlések befogadóiként, hanem a tanulási folyamat aktív – gondolkodó,
1.OFI Konferencia, Budapest, március 7. Az Európai Digitális Tananyag Repozitórium (Learning Resource Exchange, LRE) hét.
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Budapest szeptember 28.. A webes alkalmazás a CD főkönyvtárában lévő index.html nevű fájllal indítható el.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Új technológiák alkalmazási lehetőségei a mentori munkában Készítette: Lőrinczné Tasi Zsuzsanna.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Nemzeti Köznevelési Portál
Osztatlan tanárképzés kompetenciái
Tanácsok a portfólió készítéséhez
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Előadás másolata:

Forgatókönyv

A digitális tananyag használata keresés - bővülő forrás kínálat tárolás minősítés, értékelés redakció – adaptálás

„C” „G” Görbületi középpont Geometriai középpont Kétszeres fókusztávolság

A digitális tananyag használata keresés - bővülő forrás kínálat tárolás minősítés, értékelés redakció – adaptálás

Különböző országokból származó digitális tananyag- forrásokat fog egybe. UK HU DK GER European Schoolnet (EUN)

Keresés: –kulcsszó –témakörök –pedagógiai célok –tevékenység típusok –tanóra-ötletek szerint –előrejelzés alapú keresés –többnyelvű keresés – keresési szótár

tárolhatja a számára fontos tananyagokat, linkeket az úgynevezett “Kedvencekben” tárolhatja a számára fontos tananyagokat, tananyagelemeket, linkeket az úgynevezett “Kedvencekben”

Eszköztár kerül kidolgozásra, amely sablonokat és fejlesztőeszközöket biztosít a tanárok és a tanulók számára a tananyagfejlesztéshez.

Tananyag használati forgatókönyve

Eszköztár kerül kidolgozásra, amely sablonokat és fejlesztőeszközöket biztosít a tanárok és a tanulók számára a tananyagfejlesztéshez.

Keresés külső és „belső” tananyagadatbázis elemekre. Hálózati együttműködés lehetőségének biztosítása. (felhasználói közösség) Pedagógiai esetleírások böngészése és új esetleírások megosztása válik lehetővé.