Mindennapos testnevelés…

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A tanulók fizikai állapotának mérése Fittségi tesztek
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
Folyadékok és gázok mechanikája
Kölyök atlétika/ Kid’s Athletics
Juhász Zsolt őrnagy MH Honvéd Egészségügyi Központ,
Középszíntü testnevelés érettségi vizsga témakörei
NYELVVÁLASZTÁS A 10B 10C. LEHETŐSÉGEK • EDDIGI NYELV FOLYTATÁSA 12. OSZTÁLY VÉGÉIG • ÚJ NYELV VÁLASZTÁSA ELŐREHOZOTT ÉRETTSÉGI UTÁN.
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
Pályaválasztás 2014/15.
A köznevelés fejlesztési irányai és eredményei KPSZTI február 12. Emberi Erőforrások Minisztériuma Köznevelésért Felelős Államtitkárság MTI Fotó.
Komplex Instrukciós Program
A Bálint Márton Általános és Középiskola
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program fenntartói szemmel Páva Péter igazgató Klebelsberg Intézményfenntartó Központ Pécsi Megyeközponti Tankerülete.
A Nemzeti Iskolagyümölcs-Program megvalósításának tapasztalatai a KLIK Debreceni Tankerületében Pappné Gyulai Katalin tankerületi igazgató Dr. Pakurár.
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Zrínyi Ilona Általános Iskola
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Pszochomotorikus nevelés módszertana
A gazdasági várakozások, mint kaotikus attraktorok a jövő eseményeiben? Vagy egy újabb buborékhatás előidézői?
Új megközelítés - Anyaklubok Magyarországon Jónás Jánosné Szarvasi Fiatalok a Holnapért Egyesület április 3.
Az iskolai teljesítményt befolyásoló mentális és affektív tényezők
Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
TEHETSÉGFEJLESZTŐ PROGRAMOK AZ IDEGEN NYELV OKTATÁSBAN
2013 május 11.. Önálló tanulási képességek fejlesztése, tanulásszervezés modulok.
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
ÖSSZEFOGLALÓ április 24.. A Magyar Atlétikai Szövetség második alkalommal rendezte meg a Hozd mozgásba a családot! Sport és Egészségnapot a Puskás.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Differenciált tanulásszervezés 2. TKM1016L
A bűvös 200 pont….
Mindennapos testnevelés a somogyjádi integrációban
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
A tanulói jelentés.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
AZ UNIÓS TAGÁLLAMOK IDŐARÁNYOS ABSZORPCIÓS TELJESÍTMÉNYE BUDAPEST JABLONSZKY GYÖRGY.
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Budapesti liturgiai felmérés 2012 Válaszadók száma: 26 fő.
Nagyné Horváth Emília.
Statisztikai táblák.
TIOK IKT – összefoglaló Nagy Regina Sulinet Programiroda tartalomfejlesztési szakértő.
NETFIT® Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt mdsz
Korreláció-számítás.
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Az idegen nyelv oktatása a Darusban 1990-ig kötelező az orosz nyelv társadalmi igény:német angol mindennapos német a két tannyelvű oktatás – 2000-ben.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
Sipos Orbán Szakiskola és Kollégium
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
A versenyen indult tanuló
Általános iskola eredménye, értékelése
Statisztika Érettségi feladatok
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
IPR 2009/2010.
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
LEHETŐSÉGEK AZ ISKOLAI KERÉKPÁROS KÖZLEKEDÉSRE NEVELÉSBEN
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
3. osztályban.
Statisztika Érettségi feladatok
Előadás másolata:

Mindennapos testnevelés… És ezek hatásai gyermekeink teljesítményére

Jelen prezentációban szeretném bemutatni első mindennapos testnevelésben résztvevő osztályunk felméréseinek eredményét. Miképpen változott teljesítményük az által, hogy minden nap sportolnak, edzenek, mozognak.

Felmérések Cooper teszt Négy motorikus próba Hanyattfekvésből felülés Hason fekvésből törzsemelés Fekvőtámaszban karhajlítás-nyújtás Helyből távolugrás Atlétikai dobó és ugró számok

A következőkben, az atlétikai dobó és ugró számokban elért teljesítmény változását mutatom be. A 2012/2013-as és a 2013/2014-es tanévben elért eredmény közti különbséget láthatjuk.

Egyéni teljesítmények változása összesítve

Látható, hogy szinte minden felmérésben javulás mutatható ki. Azon tanulók, akiknél csökkenés vehető figyelembe: - motivációt vesztett - teljesítménye csak alig marad el az előzőektől - tartja a szintet Összegezve azonban kijelenthetem, hogy a gyerekeknek nagyon sokat használ az, ha minden nap tehetnek egészségükért, testük karbantartásáért. Köszönöm a figyelmet!