Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Biblia Levelez ő Iskola „Idegen vagyok a földön, ne rejtsd el el ő lem parancsaidat”
Advertisements

TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Egy innováció nyomában
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Szenvedélyek fogságában - a drogok
A drogok, a kábítószerek és a függőségek
Az iskolai szociálismunka
Mire jó a DÖK?.
Készítette: Galán Anita Debreceni Egyetem Szociálpolitika MA, I. évf.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
A szociális szolgáltatások tervezése az iskolában Szociálpedagógia WJLF Pedagógia BA.
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Alkoholizmus.
Alkoholizmus.
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor2009.
Statisztika Érettségi feladatok
Iskolák vidéki térségekben A társadalmi átalakulás történeti, kulturális beágyazottsága, ütközőpontjai a Kárpát medencében a XXI. század elején SOPRON.
Gyermek és fiatalkori devianciák kialakulása
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
A 2014/15. tanévben a vasvári középiskolába lehet tanulni. Vas megyében az elsők között hirdetjük meg a nappali és ingyenes képzést.
MENEKÜLTEK INTEGRÁCIÓJA A MAI MAGYAR TÁRSADALOMBA ÁPRILIS 15. Készítette: Majer Zsuzsanna Konzulens: Kóbor Krisztina.
Szegénység és egészségi állapot
Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon
„Egészségedre” témahét. „Egészségedre” témahét „Egészségedre” témahét.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
Oktatás kiemelkedő fontossága
DEVIANCIÁK ÉS BŰNÖZÉS.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
Danyi Gyula Informatikai fejlesztések fontossága az iskolákban - különös tekintettel a tanári szemléltetés (oktatástechnológia) problémáira Budapesti Műszaki.
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
E GÉSZSÉGNEVELÉSI HÉT Készítette: Szentgyörgyvári Ivett és Kondics Eszter.
Készítette: Kecskés Szalai Annamária Csilla. 1. rész: Iskolám jelenlegi helyzete.
Fogaink egészsége "Az egészség olyasmi, mint a gondosan égetett gyertya. Ha körültekintő figyelmet szentelünk gyertyánknak, sokáig fog égni." Manfred.
A Szabolcsi Fiatalok a Vidékért Egyesület, a Svájci – Magyar Civil Alap Szociális szolgáltatások nyújtása tématerületére 2013-ban benyújtott „Tanítsuk.
Határmenti tanulók képe a régióról (2010) kutatási eredmények bemutatása A kutatás támogatója a Szórvány Alapítvány.
A közgáz Az 5 legjobb dolog.
Szociálpedagógus a „SÉF” Szakképző Iskolában „Fontos vagy nekünk” QALL – Végzettséget mindenkinek! Regionális konferencia Székesfehérvár 2013.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Iskolalelkészi szolgálat
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
1 Egészségvédelem a munkahelyen II. Stresszmentes munkahelyek. Prof. Dr. Ungváry György.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
Szécsény Kistérség Gyerekprogram Kaposvár Kistérségi program HELYI EGYÜTTMŰKÖDÉS KIÉPÍTÉSE SZÜKSÉGLETEK FELMÉRÉSE, MEGVITATÁSA HELYI PRIORITÁSOK.
Miért éppen fa – mint szenvedély? a gyökérzet szerteágazó, nem látható a törzs, a kifejlődési szakasz a korona a látható, jellegzetes szenvedély ágak.
ÚTI BESZÁMOLÓ Tanártovábbképzés Barcelonàban
Káros szenvedélyek.
Erasmus+ tapasztalatok
A szakiskola jelene és jövője
SZFP II. Mérés-értékelés Fejlesztési Szakterület
Nemzeti Köznevelési Portál
Caracalla udvarában Kalandjáték 7.
Comenius C. I. A. Could I Ask?
Szakiskolai fejlesztési program Mérés-értékelés projekt
Dr. Felvinczi Katalin Nemzeti Drogmegelőzési Intézet
Óvodai és iskolai szociális segítés
COOLCSOMÓ honlap fiatalokról fiataloknak
Fő épület 1. Oktatás módszertani megújulás Kooperatív tanulási módszer Projekt alapú módszer.
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
3. osztályban.
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009

Az alkohol nem ad választ, de legalább elfelejted a kérdést! Nézzük, mi milyen kérdésekre keressük a választ!

Hogyan élik meg az alkohol problémáját a diákok, a szülők, a tanárok, Alkohol és iskola Hogyan élik meg az alkohol problémáját a diákok, a szülők, a tanárok, és a hatóságok?

Fel merik-e vetni ezt a témát az osztályban, vagy otthon?

Az alkoholizmus elleni harc jegyében vezetett kampányok országonként különbözőek-e, elégségesek-e?

Megfontolható-e egy közös kampány koncepciója iskoláinkban?

Feladataink lehetnek:

Közös felmérést készíteni az alkoholizmusról az iskolában

Ráébreszteni a fiatalokat az alkoholizmus egészségügyi, gazdasági, szociális következményeire

Választ keresni az alábbi kérdésekre: Az alkohol drog?

Az alkohol fogyasztása integrációs tényező a fiataloknál?

Örökölhető-e az alkoholizmus?

Kitalálni egy „európai”kampányt szlogen; plakát; kisfilm; egyéb

Jó munkát, egészségünkre!