The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Linux ismeretek: A Unity felület
Tutori tevékenység a gyakorlatban
Tibor Éva E-learning stratégiák a nyelvtanulásban – a tanuló szemével Motiváció és hatékonyság az e-learningben nyelvtanulási példákon keresztül.
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
ProFM Helpdesk hatékony web alapú hibakezelő rendszer
Intranet portál bemutató
A portál zártkörű, online, virtuális intranet hálózata A Google segítségével, a drseres.com domain keretein belül létrehoztunk egy online virtuális intranet.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
Beköszöntött az éles WebeC „korszak” Szűcs Attila Készpénzlogisztika Január 30.
Távmunkások informatikai alapképzése
Integrált Elektronikus osztálynapló
Az EAL-NET rendszer a hallgatók szempontjából Készítette: Forgó Melinda és Gyenes Gábor.
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
E-learning és a multimédia
Oklevélmelléklet– készítő program bemutatása 2005
Előnyök és alkalmazási területek
MS IT Akadémia Sisák Zoltán kuratóriumi elnök HTTP Alapítvány.
Böngésző programok (Böngészés).
Google earth és a térinformatika kapcsolata
ISO15000:2000, azaz az ebXML alkalmazási lehetőségei e- beszerzés területén Készítette: Deáki Bálint Igmándy Zoltán Áron Kékesi Ágnes Papp Kitti.
A fejlesztő értékelés.
LEKTOR/Lexelerator workshop – március 4. A LEKTOR projekt és a Lexelerator platform szolgáltatásainak és eszközeinek ismertetése.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
Az E-TANÁR portál © Dr. SERES TechConsult 2008.
3.2. A program készítés folyamata Adatelemzés, adatszerkezetek felépítése Típus, változó, konstans fogalma, szerepe, deklarációja.
1 A nemzeti ITS rendszer-felépítési terv a magyar úthálózatra, valamint a nemzeti rendszerfelépítések harmonizációja HITS – Hungarian ITS Framework Architecture.
Internetes bankok piacformáló hatása  Nehézségek, gyermekbetegségek Lovastyik Ádám igazgató HWB Express Takarékszövetkezet október 16.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Zsebnavigátor a telefonomon?. A Zsebnavigátor bemutatása- bárhol, bármikor!
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
A Neumann-elvek 3. ÓRA.
Dia áttekintése n Tanuljon nyelveket n Szintfelmérés n Angol és német tanfolyamok n További tanfolyamaink n Látogasson el hozzánk és válasszon tanfolyamaink.
Képzések, műhelyek, kiadványok és online diákportál fejlesztés a Hidak Program kiterjesztésben.
Funkciós blokkok A funkciós blokkok áttekintése Az alkalmazás előnyei.
SPORTIRODA A PANNON EGYETEMEN FENNTARTHATÓSÁG TÁMOP E-13/1/KONV Sport a Pannon Egyetemen.
Információs rendszer fejlesztése 4. előadás
A szolgáltatás technikájával – technológiájával kapcsolatos elemzések „EISZ Jövője” Konferencia június 22.
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
TIOK IKT – tesztelés Pihelevicsné Oberländer Melinda kémia-informatika szakos tanár.
Munkaszervezési formák
Készítette: Kokrák Mihály Konzulens: Smid László
Tablet-pc.
Nagy Regina Az információkat tartalmazó interaktív eszközökre, mint félkész termékekre kell tekintenünk, amiből a felhasználó saját.
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Vizuális programozás Előadó: Csapó Gábor.
Coachinggal a sikeres nyelvtanulásért
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap „Interaktív elektronikus tananyagok fejlesztése” projekt.
Szoftver Program Operációs rendszer – Programcsomag, kapcsolatot teremt a felhasználó és a számítógép között. Pl: Windows és DOS, Linux (ingyenes), Unix.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
TOVÁBBTANULÁSI SEGÉDANYAG MERRE TOVÁBB A KÖZÉPISKOLA UTÁN?
Konzervatív gamifikáció: módszer és eredmények Fekete Zsombor.
Grafikus felhasználói felületek Linux alatt. Grafikus Interface A grafikus felhasználói felület (angolul graphical user interface, röviden GUI) olyan,
Online és e-könyvek Hasonlóságok és különbségek. Tartalom és funkcionalitás A hagyományos print könyv tartalma elektronikus formátumban + kiegészítő funkciókkal:
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
Online adatbázisok  Minden jog fenntartva.
1 Budai Attila Költséghatékony e-learning képzés Tananyag és támogatás új ILIAS felhasználók számára Vitaindító előadás 8. Nemzetközi ILIAS Konferencia.
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
A SEMMELWEIS ALUMNI IGAZGATÓSÁG MODERNIZÁLÁSA
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
Matokos, avagy okoseszközök matematikaórán
Előadás másolata:

The-i Language Zone Francia nyelvtanfolyam kiegészítő oktatóanyaga – értékelés Rózsa Gábor 2004

A program célja Tanfolyam kisegítő anyaga Önálló tanuláshoz nem megfelelő Tanárnak segítség, a tanfolyam menetéhez menetrend, feladatok, segédanyagok biztosítva

Felhasználói felület Barátságos Egyértelmű Könnyen kezelhető Angol nyelv közepes ismerete szükséges

Feladatok Játékos ismétlő feladatok Előny az egyértelműség Hátrány, hogy nem mindegyik működik Hatékonysága kétes

Honlap, információk Üres honlap Készítőkről információ nem elérhető A program megrendelése legfeljebb telefonon történhet, elektronikusan nem

Működés Egyértelmű lépések, irányok Kellemes színek, nem fárasztó a szemnek, könnyű eligazodni a felhasználói felületen Tanári segítség nélkül nem használható

Segítség Nincs se online, se offline segítség

Hibák Hibák nem fordulnak elő a programban Nem működő programrészek előfordulnak

Módosíthatóság Se a felhasználói felület, se a program végrehajtási sorozata nem módosítható

Egyéni vagy csoportos tanulás A program inkább csoportos – tanár által vezetett – tanuláshoz alkalmas Egyéni feldolgozás is lehetséges

Technikai követelmények Böngésző szükséges hozzá, nem minden böngészővel működik jól Biztonságos termék

Linkek