A kulturális turizmus trendjei és a Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely
Trendek a turizmusban Gazdasági változások Feltörekvő piacok Több korosztály aktív Igény új kultúrák megismerésére Utazás keletről nyugatra Több, rövidebb utazás ÉLMÉNY keresése
Változások a kulturális turizmus területén Motiváció/kiegészítő attrakció Megújuló kínálat Kulturális örökség/új funkciók Utazók igényeinek átalakulása Fogyasztói szokások változása Utazók aktív részvétele
Célcsoportok Kulturális utazó hagyományosan: Napjainkban: Magasan képzett, felső státuszú, magas jövedelmű vendég Napjainkban: Kulturális sokszínűséget, kikapcsolódást élményt keres – státusztól függetlenül
Kulturális turisztikai kínálat elemei Épített örökségek Világörökségi helyszínek Emlékhelyek Múzeumok, gyűjtemények, könyvtárak Rendezvények, fesztiválok Tematikus útvonalak Vallási helyszínek Hagyományok Kortárs, kreatív kultúra
Megújuló kínálat
Megújuló kínálat
Kulturális kínálat Budapesten
Békéscsaba, Ybl épület: Wenckheim kastély, Városháza, Kápolna
Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Nemzetközi kampány Média, online hirdetések Budapest Winter Invitation
Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Sajtótájékoztatók: Bécs Moszkva Szentpétervár Brüsszel Párizs Berlin London
Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Tanulmányutak: 2014. február 20-22. 2014. március 21-április 6.
Budapest – kulturális célpont Fesztiválokhoz kapcsolódóan Teljes kulturális kínálat bekapcsolása Komplex élmény Egész éves kínálat „Fesztiválhangulat” Széleskörű szakmai összefogás
Számítunk az együttműködésükre! Együtt a Turizmusért! Számítunk az együttműködésükre!