A kulturális turizmus trendjei és a

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Ide a testvértelepülési táblákról berakni a képet  „ Építsünk hidat tiszta szavakból határok fölé,  S elindulhatunk egymás felé!”   (Ismerős Arcok)
Advertisements

Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Észak-Magyarország Turisztikai Régió
Szakpolitikai reflexiók a turizmusfejlesztés területi kohéziós szempontú értékeléséhez április 25. Dr. Nemes Andrea főosztályvezető NGM Turisztikai.
Turisztikai és Vendéglátóipari Főosztály
Bozzay Andrásné szakmai főtanácsadó
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
Az Internet Fiesta a könyvtárakban 2002 dr. Bakonyi Péter Országos Könyvtári Kuratórium elnöke.
A nemzetközi és a hazai turizmus területi folyamatai, piaci tendenciái a globalizáció korában Dr. Aubert Antal – Berki Mónika PTE TTK Turizmus Tanszék.
Idegenforgalmi fejlesztési lehetőségek Pozsony környékén
A kerékpáros turizmus fejlesztési stratégia céljai, alapelvei Kerékpáros Tárcaközi Bizottság január 28. DR. KOVÁCS MIKLÓS turisztikai szakállamtitkár.
Filep Éva, a "Kárpátalja Völgyeiben és Hegyein" 
Promóciós eszközrendszerünk
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Székely kapuk útja. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: ,77 lej Önrész: 22.
Tájékoztató a települési túraútvonalak létrehozásával kapcsolatos tapasztalatokról Márta Attila.
Tisza-tó, mint kerékpáros régió
DAOP turisztikai pályázatok Előadó: Fekete Klára DARFÜ Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft július 29.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Ajkai Kistérség turisztikai helyzete
TDM Szakmai Nap november 21.
Zsidónegyedek és zsinagógák. BerlinBudapest  Múzeum  Vallási funkciót nem tölt be  Vallási és kulturálisközpont  Turisztikai központ  Emlékhely.
Márton Sándor: A Campus-lét online-survey válaszadóinak szocio-kulturális jellemzői „CAMPUS-LÉT” A DEBRECENI EGYETEMEN: CSOPORTOK ÉS CSOPORTKULTÚRÁK Műhelykonferencia.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Budavári Palota funkciójának, struktúrájának fejlesztése
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Kalandparkok szerepe a turizmusban
Budapest turisztikai Marketingje
Kultúra a turizmus fejlesztésében és promóciójában december 3. Dr. Kovács Miklós szakállamtitkár Önkormányzati Minisztérium.
Prof. Dr. Hanusz Árpád egyetemi tanár
„Közel hozzuk a kultúrát” A Reneszánsz Év pályázatai (Reneszánsz túrák, Közkincs, Tengertánc, Fókusz, PANKKK, Tájházak, Megújuló gyűjtemények)
Köszöntjük a Kedves Résztvevőket !. Az OTP Travel bemutatása Alapítás éve: Fiókirodák száma: 15 6 budapesti fiókiroda6 budapesti fiókiroda 9 vidéki.
Utazás 33. Nemzetközi idegenforgalmi kiállítás Futár Veronika Monor, február 15.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
Köztünk élnek. Ismered őket? EIA/2012/
Kultúránk és örökségünk mint turisztikai vonzerő Kaposvár, május 28.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége és együttműködési lehetőségek
A hargitai legendák és műemlékek nyomában. 1. Általános adatok Kérelmező: Hargita Megye Tanácsa Megvalós ítási időtartam: 24 hónap Összköltségvetés: 990.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
VERSENY MINDEN HATÁRON TÚL: NAGYVÁROSOK KREATÍV FEJLESZTÉSE LUKOVICH TAMÁS, PhD.
Turisztikai termékfejlesztés feladatai. A projekt célja: Vendégforgalom növelés - a múzeumokban, kiállítóhelyeken - a szálláshelyeken, turisztikai szolgáltatóknál.
Falusi és agroturizmus jelene – jövője
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TURIZMUS, KIÁLLÍTÁSOK Egyházi könyvtárak a 21. század elején EKE konferencia Budapest, OSZK március 25.
Budapest Turisztikai Marketingje Készítette : Romolhatatlan Norbert.
Miért a témaév?. Miért a témaév? A Magyar Turizmus Zrt óta minden évben egy-egy témára koncentrálja erőforrásait: 2006: Nagy Ízutazás 2007: Zöldút.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
Az új pályázati ciklus turizmust érintő támogatási lehetőségei
MUISZ A MUISZ tevékenysége II. félév. Érdekvédelmi és lobbytevékenység :  Utazás Kiállítás – tárgyalások a Hungexpoval a kedvezőbb feltételek érdekében.
XIX. Szabadkai Nyári Akadémia „Értékformálás az oktatásban” augusztus 12.
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
BTSZK Budapesti Turisztikai Szolgáltató Központ Nonprofit Kft. Budapest, mint vendégbarát desztináció - diákok segítségével, jó ötletekkel március.
Modern. építészet Budapest Moszkva.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
2006/072007/ / / /11 Partnerségben Budapestért.
Kulturális turizmus Dr. Bokányiné Boda Gyöngyi Turisztikai szakértő.
1. 2 SZOMBATHELY SZEREPE AZ EURÓPAI SZENT MÁRTON KULTURÁLIS ÚTVONAL LÉTREHOZÁSÁBAN Grünwald Stefánia Szombathely MJV Stratégiai és Idegenforgalmi csoportvezető.
Turisztikai klaszter Háromszéken (Székelyföldön) Szabó Tibor, elnök Háromszéki Panziók Egyesülete Sepsiszentgyörgy, december 10.
Irány Pécs! kártya.
Domjánné Dr. Nyizsalovszki Rita
Előadás másolata:

A kulturális turizmus trendjei és a Magyar Turizmus Zrt. ehhez kapcsolódó marketingtevékenysége Horváth Gergely

Trendek a turizmusban Gazdasági változások Feltörekvő piacok Több korosztály aktív Igény új kultúrák megismerésére Utazás keletről nyugatra Több, rövidebb utazás ÉLMÉNY keresése

Változások a kulturális turizmus területén Motiváció/kiegészítő attrakció Megújuló kínálat Kulturális örökség/új funkciók Utazók igényeinek átalakulása Fogyasztói szokások változása Utazók aktív részvétele

Célcsoportok Kulturális utazó hagyományosan: Napjainkban: Magasan képzett, felső státuszú, magas jövedelmű vendég Napjainkban: Kulturális sokszínűséget, kikapcsolódást élményt keres – státusztól függetlenül

Kulturális turisztikai kínálat elemei Épített örökségek Világörökségi helyszínek Emlékhelyek Múzeumok, gyűjtemények, könyvtárak Rendezvények, fesztiválok Tematikus útvonalak Vallási helyszínek Hagyományok Kortárs, kreatív kultúra

Megújuló kínálat

Megújuló kínálat

Kulturális kínálat Budapesten

Békéscsaba, Ybl épület: Wenckheim kastély, Városháza, Kápolna

Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Nemzetközi kampány Média, online hirdetések Budapest Winter Invitation

Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Sajtótájékoztatók: Bécs Moszkva Szentpétervár Brüsszel Párizs Berlin London

Budapesti Tavaszi Fesztiválhoz kapcsolódó marketingtevékenység Tanulmányutak: 2014. február 20-22. 2014. március 21-április 6.

Budapest – kulturális célpont Fesztiválokhoz kapcsolódóan Teljes kulturális kínálat bekapcsolása Komplex élmény Egész éves kínálat „Fesztiválhangulat” Széleskörű szakmai összefogás

Számítunk az együttműködésükre! Együtt a Turizmusért! Számítunk az együttműködésükre!