Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit 2009.03.01-31.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ ÚJ PEDAGÓGUS ELŐMENETELI RENDSZER
Advertisements

Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Dupláz-e a Jobbik? Mérők Klubja, január 30. Előadó: Závecz Tibor.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Internetes látogatottsági statisztikák
Nobody’s Unpredictable Vélemények a pénzügyi-gazdasági válságról az internethasználó lakosság és a legalább 50 főt foglalkoztató vállalkozások körében.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
Életkor – második látásra 2 éves az „Öreg a Nénikéd!” MFP 50+ Konferencia 2010 március 31 Kerényi Péter.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Összefoglaló a Budapesti Értéktőzsde Zrt évéről dr. Mohai György vezérigazgató Budapest, április 2.
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Visitor Media Research Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 –
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
Kereszttáblák Babbie, E.: A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
A BA/BSc végzettség hasznosíthatóságának vizsgálata a Debreceni Egyetemen és Nyíregyházi Főiskolán végzett fiatalok körében Seres Edina
A népesség nem és kor szerint
ATL - mit hirdessünk és hol?
Borbély-Pecze Tibor Bors Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH A jelenlegi magyar munkaerő- piaci helyzet Borbély-Pecze Tibor Bors, Ph.D. Szakmai tanácsadó ÁFSZ-FSZH.
Olaszliszka/rasszizmus/ciganybunozes.hu Az internet manipulatív hatásának jelentőségéről XXX. Jubileumi OTDK Konferencia Szeder Dóra Valéria III. Évfolyam.
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal Sajtótájékoztató augusztus 7.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
„Párkapcsolatok” Tisztelgés Cseh-Szombathy László emlékének
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
MTA Regionális Kutatások Központja Főiskolai hallgatók az Alföld kisvárosaiban Petrás Ede MTA RKK Alföldi Tudományos Intézet Kecskemét Nemzetközi trendek,
Országos Nagyi Könyvtári Napok Jász-Nagykun-Szolnok megyében október Szolnok, július 20.
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
A NYUGAT-DUNÁNTÚLI RÉGIÓ MUNKAERŐPIACI HELYZETE, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A DIPLOMÁSOK ELHELYEZKEDÉSÉRE SOPRON, december 11.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A munkanélküliség problémája Szabadkán - frissen végzettek álláskeresési problémái - Szekció: Társadalmi problémák a városokban Előadó: Kovács Krisztina.
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
A SZAKMAI PEDAGÓGUSKÉPZÉS HELYZETE Tóth Béláné október.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
– Letölthető változat –
Online médiafogyasztási trendek
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Előadás másolata:

Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit

A hírportál hétköznapi „PI" adatai Március hónap hétköznapjain átlagosan szor töltötték le az inforadio.hu oldalt. A hónap végén az oldalletöltések száma átlagosan megemelkedett, 30-án pedig több, mint 180 ezres maximumot ért el. Forrás: Medián - Webaudit,

A hírportál hétköznapi "Látogatás" adatai Az inforadio.hu hírportált márciusban naponta átlagosan 59 ezerszer keresték fel a látogatók. Ebben a hónapban átlagosan növekedett a látogatások száma, 30-án pedig csaknem 89 ezerszer keresték fel. Forrás: Medián - Webaudit,

A hírportál hétköznapi "Látogató" adatai Az inforadio.hu oldalnak naponta átlagosan 41 ezer egyedi látogatója volt március hónapban. A legtöbb látogatószámot október 30-án érte el az oldal, ekkor közel 60 ezer fő kereste fel a hírportált. Forrás: Medián - Webaudit,

Az inforadio.hu látogatói NRC-TNS Visitor Media Research 2008/1

Életkor szerinti megoszlás A portál látogatói között jelentős mértékben, az összes internetezőhöz képest akár kétszer annyian vannak jelen a 30 éven felüliek. A éves fiatalok között valószínűleg a felsőoktatási intézményben tanulók érdeklődnek a hírportál iránt. Forrás: NRC-TNS VMR 2008/1

Iskolai végzettség szerinti megoszlás A hírek iránt fogékony egyetemi, illetve főiskolai végzettséggel rendelkező internetezők látogatják leginkább az inforadio.hu hírportált. A középiskolai végzettségűek lehetnek akár felsőoktatásban tanulók is, akik tájékozódnak az oldalról. Forrás: NRC-TNS VMR 2008/1

Településtípus szerinti megoszlás A hírportál látogatói között jelentős mértékben, csaknem az összes internetezőhöz képest kétszer annyian szerepelnek a budapesti lakosok. A városokban élők is nagy arányban látogatják az oldalt. Forrás: NRC-TNS VMR 2008/1

ESOMAR státusz Az ESOMAR A státuszú látogatók kimagasló arányban olvassák az inforadio.hu híreit. Az ESOMAR B,C1 és C2 státuszú személyek az összes internetezővel azonos arányban vannak jelen. Forrás: NRC-TNS VMR 2008/1