Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Nana Mouskuri – Schubert / Ave Maria
Advertisements

Alsónémedi bemutatása
Van-e „Fazekas titok”?.  1911 – ben Bárczy István f ő polgármester alapította  1948 – tól óvoda, általános iskola és módszertani központ egy épületben.
Alsónémedi A falu bemutatása
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
„Református – szeretem.” Tiszaparti Római Katolikus Általános
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
KATOLIKUS VAGYOK HITTANRA JÁROK.
XXX. Jubileumi OTDK Készítette: Szabó Anita Debreceni Egyetem
Zsigmond Király Főiskola OTDK Társadalomtudományi Szekció versenye
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
Szabadidős tevékenységek /Felmérés készült egy vidéki gimnáziumban, 2006 februárjában/ Civitas Polgár az Európai Demokráciában Csapat: Tetrarchia.
A „TINIK LEMONDANAK A DOHÁNYZÁSRÓL” BARÓTI SZABÓ DÁVID ISKOLAKÖZPONT BARÓT Február - Március 2011.
Gőzerővel dolgozott mindenki. A művészek dolgoztak lelkesen, a kréta fogyott rendesen!
A kolozsvári Báthory Líceum
A közösségi élet vizsgálata Völcsökön avagy a „hiány” funkciójáról
Mindenben keresni és megtalálni Istent.
11 Az interakció azokat a folyamatokat foglalja magában, amelyekben minden résztvevő kész arra, hogy megváltozzon és ennek a beállítottságnak az alapján.
Református közoktatás Pécsett A Polgári Leányiskola története
Szerepi Imréné, november 16.
SDT-monitor Kommunikáció. Kommunikációs színtereink Levelezés Keretrendszerek TIP-TAP Telefon MSN Skype.
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
NAGYPELESKE MÁRCIUSI IFJAI
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola szeptember.
Kölcse.
ha le tudnánk kicsinyíteni a Földet, és a 6,5 milliárd embernyi népességet egy 100 lelket számláló falura, és az arányok változatlanok maradnának, akkor…
A Lévay József Református Gimnázium és Diákotthon KÜLDETÉSNYILATKOZATA MUNKAANYAG: az augusztus i csoportmunkák, a vezetőségi együttgondolkodás,
Isten küldte Szent Fiát, Jézust Szeretni, gyógyítani jött
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
Politikai és szociálgeográfia I.
DR. habil, Dr. Dr. VASS CSABA
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Ady Endre (1877 – 1919) Tóth Zsuzsanna.
Kazinczy és Csokonai iskolája: a Debreceni Református Kollégium
Európa vallásai.
Aranygombos Telkibánya
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
A kerekasztal résztvevői
Készítette: Carpe Diem
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola április.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Szakmai munkánk a pályázatban
Leonardo a Szabadság Teológiájának egyik megújítója.
Kultúra a török hódoltság korában
Office 2010 oktatása szakközépiskolában Fodor Gábor Antal Békésy György Szakközépiskola.
A magyarországi református közoktatás területi sajátosságai
Cegléd Prezentáció.
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
Bízom csendesen.
Iskolalelkészi szolgálat
Egy hivatal tanulási szokásai NAGY LÉTSZÁMÚ KÉPZÉS NAPLÓÁLLOMÁNYAINAK ELEMZÉSE.
Az oktatásügy törvényi szabályozása
2015. október a osztály. TÉMANAP A TREFORTBAN Iskolánk 7. és 8. osztályos tanulói már harmadik éve vesznek részt az ELTE Trefort Ágoston Gyakorló.
BudapestKis Lord Alapítvány a Gyermekekért1 Én kis kertem… gyermek-rajzverseny sikeres pályázati anyaga, Budapest Nádor Galéria.
Óvodai szakmai programok, továbbképzések bemutatása 2013/2014 Készítette: Grolyóné Szabó Éva szeptember 11. KPSZTI, Óvodavezetői Értekezlet.
PÉCSI KERESKEDELMI, IDEGENFORGALMI ÉS VENDÉGLÁTÓIPARI SZAKKÖZÉPISKOLA ÉS SZAKISKOLA.
SZIPORKA ORSZÁGOS MATEMATIKA VERSENY 2017.
Sík Ferenc rendezésében
„Knowing You Knowing Me”
Gerecse Készítette: Szabó Lilla
TERPLÁN Zénó Program 2016/2017 Kis László tanársegéd MFK, KFGI Név.
Főnix – me Hol élünk? Hogy élünk? Demográfiai kór- és körkép
Dr. Felvinczi Katalin Nemzeti Drogmegelőzési Intézet
Balatonalmádi körtúra Készítette: Szabó Lilla
Román stílus Félköríves mennyezet Vastag falak Szűk, kicsi ablakok
Balatonalmádi körtúra Készítette: Szabó Lilla
A kutatás a Nemzeti Együttműködési Alap támogatásával,
Örömmel értesítünk mindenkit arról, hogy a Bethlen Gábor Alapkezelő ZRT. Határtalanul! Programigazgatóság által meghirdetett pályázatán az Apáczai Nevelési.
Dr. Szabó Bálint Gergely Infektológus szakorvosjelölt
Előadás másolata:

Felekezeti statisztika Irányító tanár: Hasas Tünde Szerz ő k: Szabó Katalin Kertész Erika Veres Janka Eszter Szent László Római Katolikus Gimnázium Nagyvárad

- Életünk alapvető mozgatórugója a hitünk. Ennek jelenléte vagy hiánya más és más módon befolyásolja életünk alakulását. Ezért mi úgy gondoltuk, hogy egy kis felmérést végzünk iskolánk fiataljainak vallásos beállítottságáról.

A Szent László Római Katolikus Gimnázium teológia szakos IX- XII. osztályos tanulói körében végeztük el a felmérésünket. A kérdések a következők voltak: 1. Milyen vallású vagy? a) Katolikus b) Református c) Ortodox d) Baptista e) Egyéb

2. Milyen sűrűn jársz templomba? a) Naponta b) Hetente c) Havonta d) Évente

3. Gondolkodsz-e azon, hogy a jövőben valamilyen vallással kapcsolatos pályát választasz? a) Igen b) Nem

a) Katolikus b) Református c) Ortodox d) Baptista e) Egyéb