MÁSODIK ESÉLY A/91 Györgyi Zoltán Mártonfi György Második Esély Konferencia 2005. Június 17.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Leonardo da Vinci szakképzési projektek Magyarországon TÓTH Csenge Tempus Közalapítvány Az Élethosszig tartó tanulás program nemzeti irodája.
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
Ötvös Mónika Felelő(s) Közösségek Nemzetközi Konferencia
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
2011. június 21. Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Intézményfejlesztési Terv
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Helyi termék értékesítés adózási tanácsadása – műhelymunka őstermelők, kistermelők, kézművesek, agroturisztikai szolgáltatók, és civil szervezetek részére.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
VI. Országos Távmunka Konferencia december 6. Az OTP Csoport távmunka tapasztalatai Magyarországon és Romániában.
A szituációs bűnmegelőzés „veszélyes” eszközei: a térfigyelő kamerák
Második Esély projekt.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
1 EN 1090 pályázat összefoglalása. 2 Projekt címe Raising Awarness for EN 1090 – Impact and Opportunities for VET Raising Awarness for EN 1090 – Impact.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Az e-learning a felnőttképzésben projekt Papp Lajos Műegyetemi Távoktatási és Felnőttképzési Központ.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
A fejlesztés hatása a szervezetre
Feln ő ttképzés és regionalitás Juhász Erika Ph.D. F ő iskolai docens Debreceni Egyetem TEK BTK.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Összehasonlító politikatudomány. 3 egymással összefüggő elem Más országok berendezkedésének izolált tanulmányozása – angolszász kultúra – így csak implicit.
A GYERMEKVÁLLALÁS HATÁSA A CSALÁDI JÖVEDELEMRE MAGYARORSZÁGON Reizer Balázs Béla és Seres Gyula Szociális munka, szociálpolitika szekció április.
A tanulás szürke zónája Tót Éva PH – Felsőoktatási Kutatóintézet Képzés és munkaerőpiac Educatio konferencia Budapest, szeptember.
Új lehetőségek? Az MTA Ökológiai Kutatóközpont kialakulása és kölcsönhatása a magyar ökológiával Báldi András Ökológus Tea, ELTE,
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
A szakmunkásképzés válságtünetei Hozzászólás a Kézdi Gábor, Köllő János és Varga Júlia által írott tanulmányhoz Mártonfi György, OFI Bp február.
Mártonfi György Miskolc, OFA szakmai műhely, febr. 17. A tranzitfoglalkoztatási modell módszertani fejlesztésének fontossága.
Az Ökoiskola hálózat helyzete és tervei
Esélyek egyenlősége a felsőoktatásban
Nemzetközi projekt az egészség társadalmi és gazdasági meghatározóiról Taller Ágnes december 4. DETERMINE.
Pädagogisches Institut Győr Pädagogisches Institut Győr Pädagogisches Institut Szombathely Pädagogisches Institut Szombathely Pädagogisches Institut Eisenstadt.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
A képzett szakemberekért HEFOP központi program „ KORSZERŰ FELNŐTTKÉPZÉSI PROGRAMOK KIDOLGOZÁSA ÉS ALKALMAZÁSA” Záró rendezvény A KONFERENCIA.
Leonardo program keretében szerzett brüsszeli tapasztalatok Varga Marianna GYMS Megyei Önkormányzat, EINKO GYMS Megyei Önkormányzat, EINKO Nyugat-dunántúli.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Az európai országok eredményei és tapasztalatai Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Szigeti Tóth János © Magyar Népfőiskolai Társaság 2009.
Európai Unió Európai Regionális Fejlesztési Alap Két ország, egy cél, közös siker! Dr. Kovács Ferencné.
A munkahelyi stressz hatása az egészségre
Kutatási kiválóság egytemi-akadémiai együttműködésben: egyetemi perspektíva Szabó Gábor elnök, MRK Egyetemi Tagozat rektor, Szegedi Tudományegyetem
Lépésről lépésre… Szita Gábor elnök Magyar Geotermális Egyesület.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
A korai iskolaelhagyás magyarországi kontextusa
TÁMOP D IPLOMÁS P ÁLYAKÖVETŐ R ENDSZER. Pályakövetés – Miért is hasznos? definíció: pályakövetés=pályakövető kutatások+alumni szolgáltatások; intézményi.
Magyar CIVINET harmadik találkozója Debrecen, Gertheis Antal, Városkutatás Kft. / Magyar CIVINET Titkárság.
18 éves tankötelezettség A probléma és a kutatás rövid bemutatása Mártonfi György Budapest január 27.
Gyurkó György. Az OO programozás és tervezés története 1960-as évek: SIMULA (véletlen folyamatokat szimuláló programok írása) az OO nyelvek őse 1970-es.
"Számvetés a 24. hónap után": a központi DPR program eredményei Horváth Tamás Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási igazgató június 10. TÁMOP
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP „Helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása” MTA KRTK Az Integrált.
Automatizált kábelkonfekcionálási technológia kutatása, intelligens kábel és egyedi csatlakozók fejlesztése INFONIA Alapítvány Rab Árpád, projektvezető.
A külföldi hallgatók egyetemválasztási szempontjai
Biztonságpolitika és válságkezelés
Új Nemzeti Kiválóság Program Ösztöndíjak Bírálati szempontok: Dr. Hórvölgyi Zoltán (tudományos dékánhelyettes)
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
Digitális bizonytalanság? Dr. Lux Ágnes, Németh Barbara, szeptember 30.
Szervezetfejlesztő, coach
Romák a felsőoktatásban Fekete Ilona Dóra
A Diplomás pályakövetŐ rendszer megújítása
Social Renewal Operational Programme
Előadás másolata:

MÁSODIK ESÉLY A/91 Györgyi Zoltán Mártonfi György Második Esély Konferencia Június 17.

A KONZORCIUM TAGJAI  A Konzorcium története (Tranzitfoglalkoztatás …)  OTE / Zalaegerszeg – Magyar-Dán  OTE / Debrecen – Rés Egyesület  PH FKI  KKI  EKF

Célok, tevékenységek FŐ CÉLOK  Szakiskolai sikeresség  Lemorzsolódók fogadása TEVÉKENYSÉGEK  Kísérletek (1 + 2)  Akciókutatás, követés  Kutatás  Továbbképzés  Nemzetközi együttműködés

KUTATÁS  Háttérkutatás a terepeken (munkaerőpiac, családok, motivációk, pályakövetés)  Alacsony képzettségű romák integrálása – jó gyakorlatok 3 szektorban  Tanárkompetenciák, továbbképzési modul fejlesztése  Policy ajánlások

NEMZETKÖZI KAPCSOLATOK  SSKEE (Soft Skills: Key to Employment in Europe) –Soft Skills: Learning Autonomy, Social Skills –Empirikus kutatás + módszertan –Országtanulmányok –Módszertan –„Jó gyakorlatok”  GOLD (Giving Opportunities, Leaving Disadvantages) –Olasz-Holland-Magyar –PPP – összehasonlító tanulmány –Kapcsolatfelvétel más TP-kel

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMET Györgyi Zoltán (PH FKI – Mártonfi György (OKI KK / KKI –