Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Grafikus felhasználói felület Windows alatt
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Amit a Klubrádióról tudni érdemes
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
© GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február 27.1 A MIKROSZINTŰ FOGYASZTÁS MAKRO HATÁSAI © GfK 2013 | Kozák Ákos | Mérők Klubja | február.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
KEZDÉS!!!!!!.
Dr. Sárváry Attila főiskolai docens
FÜGGETLEN KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI
A régió kapacitásának bemutatása
A legerősebb magyarországi márkák április 1-én A Braun& Partners és a Gfk Hungária által készített országos reprezentatív mintán elvégzett kutatás.
Észak-magyarországi Operatív Program ( ) Foglalkoztatás Oktatás - nevelés.
TÁMOP /A RÉV projekt Aktualitások.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.november, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, április, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Rádióadók hallgatottsága március Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádióadók hallgatottsága április Az Ipsos-GFK rádiós közönségmérésének adatai.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Öngyilkosság és időjárás összefüggése Magyarországon
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2011.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, október, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
The leading European entertainment network 2014 SZEPTEMBER 16. SAJTÓREGGELI.
Új rádiók, új lehetőségek Változások éve 2010
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Érettségi
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Országos Kompetencia Mérés 2011
Bázis:Teljes minta (N=1406)
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 1434 fő, hibahatár max+/-2,6%

Átlag napi elérés a évesek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május – 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám:2460 fő, hibahatár max +/-2,0%

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május – 2012.augusztus ReachN Mintaelemszám:1352 fő, hibahatár max+/-2,7%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 1258 fő, hibahatár max +/-2,8%

Átlag napi elérés a évesek körében Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.január– 2012.augusztus, ReachN *(2012.április – 2012.augusztus, ReachN) Mintaelemszám:1319 fő,, hibahatár max +/-2,7% *(545 fő, hibahatár max +/-4,3%)

Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május augusztus, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2779 fő, hibahatár max +/-1,9%

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május augusztus, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:1958 fő, hibahatár max +/-2,2 %

Átlag napi elérés a évesek körében nagyvárosi lakosság Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április augusztus, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 1060 fő, hibahatár +/-3,1%

Átlag napi elérés negyedórás bontásban a 15 éves és idősebb lakosság körében Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár max +/-2,2%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám: 1434 fő, hibahatár max +/-2,6%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május – 2012.augusztus, ReachN Mintaelemszám:2460 fő, hibahatár max +/-2,0%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május – 2012.augusztus ReachN Mintaelemszám:1352 fő, hibahatár max+/-2,7%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április – 2012.augusztus ReachN Mintaelemszám:1258 fő, hibahatár max+/-2,8%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - Budapest Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.január– 2012.augusztus, ReachN *(2012.április – 2012.augusztus, ReachN) Mintaelemszám:1319 fő,, hibahatár max +/-2,7% *(545 fő, hibahatár max +/-4,3%)

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság 15 éves és idősebbek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május augusztus, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 2779 fő, hibahatár max +/-1,9%

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.május augusztus, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám:1958 fő, hibahatár max +/-2,2 %

Hétköznap 6 és 10 óra közötti hallgatottság évesek körében - nagyváros Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2012.április augusztus, ReachN, nagyváros =Budapest+megyeszékhelyek Mintaelemszám: 1060 fő, hibahatár +/-3,1%