NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE. ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Advertisements

Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mobile Voice Communication Project Review •Cooperating partners: Cisco and T- Mobile, HTTP Foundation •Aim: new course on Cisco WLAN and Mobile.
LDV Project  Szeretettel köszönjük Önöket Egerben a Leonardo Projekt Workshopján  We welcome - with much love - our dear guests!
Lépések, végrehajtás, portfólió Marksteinné Molnár Julianna
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Igazgyöngy Alapítvány, október 26. Igazgyöngy Non-Profit Organization – October 26, 2013.
Ecological assessment of the Szamos/Somes River to determine its influance on the ecological state of the Tisza River Dr. Csipkés József Felső-Tisza-vidéki.
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
Fenntartó nemzedék, fenntartható élet dr
Köszöntjük a konferencia résztvevőit! Welcome to the participants of the conference!
ETwinning Tavaszi Kampány Jelentkezzen be személyes eTwinning munkafelületére.
16. Tétel. Adatbázis: Olyan adatgyűjtemény, amely egy adott feladathoz kapcsolódó adatokat szervezett módon tárolja, és biztosítja az adatokhoz való hozzáférést,
COMENIUS school partnership Together for our planet! project OROSHÁZA, HUNGARY Orosháza Város Általános Iskolája és Pedagógiai Szolgáltató Intézménye.
Az e-portfólió használati köre
Sármellék-Sopron-Strasbourg
Iskolai internetbiztonsági prevenciós programok – a rendőrség szerepe a felvilágosításban Internet safety preventions at schools – the role of Police in.
The Relationship of NCC and Internet Safety Education, Cyber Awareness on Various Scenes A NAT és a biztonságos internetoktatás kapcsolata, kibertudatosság.
ACES Academy of Central European Schools Nemzetközi iskolai együttműködés Két, vagy több partner iskola között Támogatók:
PARP Planning and Review Process Szöllősi Antal alezredes Honvédelmi Minisztérium.
Hans Christian Andersen meséinek feldolgozása
Fenntartható fejlődés a kereskedelemben
Az eredményesség kulcsa egy önkormányzati gazdaságfejlesztési projekt esetében The keys of success in case of an economic development project implemented.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Almárium – Trescsik Angéla Ne kerteljünk, tanuljunk lépésről.
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
IKT az informatikus könyvtáros képzésben az egri főiskolán Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár Dr. Tóvári Judit főiskolai tanár.
13+1 ÖTLET DIÁKMENTOROKNAK. Kik a diákmentorok? közel-kortárs szerepazonosság nem szülő, nem tanár +2 év +1 iskolai fokozat +tapasztalat.
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Képek Káldos János Országos Széchényi Könyvtár Networkshop Április 5-7 Győr.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Szent Márton-nap a „Fasori Kicsinyek” óvodájában St. Martin’s day in the kindergarten of the „Fasori Kicsinyek”.
Innováció az oktatásban – innováció a gazdaságban Készítette: Szabó Gábor Szeged, szeptember 21.
BUDAPESTI SZKEPTIKUS KONFERENCIA Az ORTT állásfoglalása: „A Panaszbizottság egyhangú megítélése szerint a tudomány kontra ezotéria kérdéskörének.
Zimányi School 2014: the two-faced conference  5 days, 16 sections, 63 talks  80 participants from 16 countries  40 students  6 relocations  10 students.
Virgo Augustus 24. – September 23.. Virgo Symbols.
Videotanar.hu. Kezdetek Csetényi Csaba – a projekt életre hívója 2013 Nemzeti alaptantervben meghatározott tudás 12 tantárgy Szakmai partner:
ZooGuide – az ismeretterjesztés és az oktatás eszköze  Érdekes és részletes leírások a park állatairól  „Audioguide” funkcióval kiegészített virtuális.
Beszámoló a projekt megvalósításának tapasztalatairól.
Picasso exhibition in Esztergom, Hungary Picasso exhibition in Esztergom2.
Have you ever asked yourself: PART FCL – What's behind it and how does it affect me? Airprox – What to do when coming too close? Alternative propulsion.
Copyright and on-line infringements; enforcement experiences
2009.IV.30.Argumentation techniques 1 Non-mirrorable argumentation techniques in English Analysis of theological texts aiming persuasion effects László.
„Tisztább kép” – együttműködési program Az új szintetikus drogok feltérképezéséért Tamás Figeczki Budapest, 19 April 2016 ‚Breaking the drug cycle’ - joint.
ÁLLATI HETEK HÁROM HETET MEGHALADÓ PROJEKT. A TÉMA: Állatok és állatvédelem A TÉMA: Állatok és állatvédelem.
Szeretettel köszönt Magyarország! Magyarország Köztársaság területe km 2, 10,4 millió ember lakja. Fizetőeszköze a forint. Beszélt nyelv a magyar.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Előrelépés a digitális akadémiai világban Béky Endre Elsevier 2006 október 18.
Biztos kezdet program a gyerekszegénység ellen? A gyerekek fejlődnek, a társadalom befogadó képessége nem.
Komplex tehetségazonosító és tehetséggondozó program az újszászi vasúti szakképzésben Complex programme for the gifted in the railway vocational education.
Budapest Business School, Lotz room
The HRC’s Committee of Cross-Border Higher Education Institutions and the Makovecz Program Dr. Márta Takács, President of the of the Hungarian Rectors’
Prof. Dr. Wéber György Kísérletes és Sebészeti Műtéttani Intézet
Ételkészítés sváb hagyományok alapján
Caves in Hungary.
Miért szükségszerű a változás a természettudományok oktatásában?
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Survey on competitiveness
FAZEKAS ANDRÁS ISTVÁN PhD c. egyetemi docens
A sas törénete… A bemutatót készítette: Mike
Equality and solidarity in school practice
Magnetic Miskolc Gergely Virág
Budapest, 24th March 2014 Gábor Zsembera
A nem állami, nem önkormányzati iskolák helyzete Magyarországon
11. Vizuális jelképek, jelek, sematikus ábrák
Ünnepre készülünk Preparing for Christmas
„Networking and participation – for the more effective representation of the interest of people experiencing poverty Getting funding from the European.
Public relation at our school
Social Renewal Operational Programme
O5 AgroTeach 4.0 further training program for VET teachers
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

NYITÓÉRTEKEZLET OPENING CONFERENCE

ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS ELSŐ LÉPÉSEK FIRST STEPS Használható legyen történelem és a társadalom- ismeret órákon Useful for history and sociology courses

ELSŐ ÖTLET / FIRST IDEA 20 ÉVES A MAGYAR RENDSZER- VÁLTÁS THE CHANGE OF THE HUNGARIAN REGIME IS 20 YEARS OLD

PROJEKT/ PROJECT HÉTKÖZNAPI TÖRTÉNELEM PRIVATE HISTORY

TÉMA- JAVASLATOK… TOPIC PROPOSALS „ A SZABADSÁG SZÁRNYAI” „ A SZABADSÁG SZÁRNYAI” „WINGS OF THE FREEDOM” „WINGS OF THE FREEDOM”

gazdasági szabadság gazdasági szabadság szellemi szabadság szellemi szabadság társadalmi szabadság társadalmi szabadságértelmezése Interpretation of Economic freedom Economic freedom Intellectual freedom Intellectual freedom Social freedom Social freedom

TÉMA- JAVASLATOK… TOPIC PROPOSALS „Kifelé a diktatúra árnyékából” „Out of the shadow of dictatorship”

A változások előtti hétköznapok, a változás folyamata, hatása a család életére… Ordinary days before a change, the process of change, its effect on family life…

MUNKAFÁZISOK WORK PHASES IRÁNYÍTOTT DIÁK- GYŰJTŐMUNKA FELADATLAP SEGÍTSÉGÉVEL: (pl. múzeumlátogatás, kép- és anyaggyűjtés, feljegyzések, interjú készítése szülőkkel, nagyszülőkkel, szomszédokkal ) STUDENTS COLLECT MATERIALS USING WORKSHEETS UNDER SUPERVISION (eg. visit museums, collecting photos and materials, making notes, interviews with parents, grandparents, neighbours)

FELADATLAPOK TANÁRI KIÉRTÉKELÉSE, A PROJEKTBEN RÉSZTVEVŐ TANULÓK KIVÁLASZTÁSA TEACHERS’ EVALUATION OF STUDENTS’ COLLECTIONS, SELECTION OF INVOLVED STUDENTS

A TANULÓK PROJEKT-TERMÉKET KÉSZÍTENEK: VISSZAEMLÉKEZÉSINTERJÚ KÉP, FOTOMONTÁZS, MOZGÓKÉP THE STUDENTS PREPARE THE PRODUCTS OF THE PROJECT: MEMOIRES INTERVIEW INTERVIEW IMAGE,MONTAGE, MOVIE

1. PROJEKT-NAP: A projektben résztvevő tanulók összeállítják a készterméket 1.ST PROJECT DAY: Students participating in the project will draw up the final product

1. PROJEKT-NAP: ISKOLAI KIÁLLÍTÁS SZEMLÉLTETŐ TÁBLÁINAK ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ FELADATOK ELKÉSZÍTÉSE ISKOLAI KIÁLLÍTÁS SZEMLÉLTETŐ TÁBLÁINAK ÉS A HOZZÁ KAPCSOLÓDÓ FELADATOK ELKÉSZÍTÉSE 1.ST PROJECT DAY: PREPARATION OF SCHOOL EXHIBITION ILLUSTRATIVE BOARDS AND WORKSHEETS

1. PROJEKT-NAP: a munkafázisokról fényképek, film készül, DVD- ROM-on rögzítjük, illetve később kikerül a közös internet-oldalra. 1.ST PROJECT DAY: Photos and films of the work phases are being made, recorded on DVD-ROM, and later uploaded the common website.

ISKOLAI KIÁLLÍTÁS SZEMLÉLTETŐ TÁBLÁINAK KIHELYEZÉSE EXHIBITION OF ILLUSTRATIVE BOARDS IN SCHOOLS EXHIBITION OF ILLUSTRATIVE BOARDS IN SCHOOLS

Tanulói tapasztalatok összegyűjtése és rögzítése Collecting and recording students’ experiences

2. PROJEKT-NAP: ISKOLAI PROGRAMOK A KIHELYEZETT SZEMLÉLTETŐ TÁBLÁK SEGÍTSÉGÉVEL 2.ND PROJECT DAY: SCHOOL PROGRAMMES USING THE EXHIBITED ILLUSTRATIVE BOARDS

A SZEMLÉLTETŐ TÁBLÁK ÉS KIÁLLÍTÁSI ANYAGOK LEFORDÍTÁSA ÉS A KÉTNYELVŰ KIÁLLÍTÁS MEGOSZTÁSA A TÖBBI RÉSZTVEVŐ ISKOLÁVAL TRANSLATION OF ILLUSTRATIVE BOARDS, EXHIBITION MATERIALS AND SHARE THE BILINGUAL EXHIBITON WITH ALL PARTICIPATING SCHOOLS

VANTAA INGOL- STADT KISKUN HALAS TUDELAATHEN