Hogyan működnek a játékelméletek a tartalomgyártásban Nagy Gergely Enter Digital május 26.
Vagyis Hogyan lehet egyszerűen létrehozni olyan (közösségi) alkalmazásokat, amik a felhasználókat függővé teszik, szórakoztatóak, humorosak, egyszerűek
Egy gamer függő élvezi közösségben van/közösséget épít és sokat költ visszajár
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni
Miért jó gyűjteni? Mert jó érzés Mind megvan Nekem több van Teljesség érzés
Neki is jó, nekünk is jó Minden megtudható a felhasználókról
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok
Pontok és ranglista Ha van pontozás, van ranglista Minden felhasználói esemény pontozható
Pontok és ranglista Ha van ranglista, vannak szintek Még több pont, egy újabb szint Megvan a kötődés
Pontszerzés vásárlással Pontszerzés tranzakcióval (vásárlás, utazás) Gyűjthetők, kedvezményre válthatók
Közösségi „pontok” Adhatja a gép, vagy adhatják mások
Felhasználói visszajelzés Adhatja a gép, vagy adhatják mások
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés
Könnyen kalibrálható teljességre ösztönöz
Teljesítményre sarkal Kegyetlen
Automatizálható Adhatja a gép, vagy adhatják mások
Behúz Könnyebben húz be valamibe, amit nem is biztos, hogy akartam
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés 4. Legyen eszmecsere
Egy eklatáns példa A hozzászólás a cikk része
Szabályfélék 1. Lehessen gyűjteni 2. Legyenek pontok 3. Legyen visszajelzés 4. Legyen eszmecsere 5. Lehessen testre szabni
Magamat adhatom Egy kicsit megmutat abból, amilyen valójában vagyok
Találd meg a hozzád illőt Segíthetünk, hogy a felhasználó könnyen magára tudja szabni termékünket
Legyen egyszerű Használjuk ki a lehetőségeket
Ne akarjunk túl sokat Néha egyetlen kép is elég
KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!