A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az iskola pedagógusainak válaszai a kérdőíves felmérésre.
Advertisements

A sportiskolába járó tanulók szüleinek válaszai a kérdőíves felmérésre (1245 válaszadó)
„XXI. S ZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Kerettanterv – helyi tanterv.
Tehetséggondozás a testnevelés órán
Mindennapos testnevelés a köznevelési törvény tükrében
Az iskolai szociálismunka
„Ezt egy életen át kell játszani”
Pácsonyi Imre tankerületi igazgató
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.
A tanulók válaszai a tanulmány kérdéseire (5700 válaszadó alapján)
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
Magyar Bioetikai Társaság 19. Nemzetközi Konferenciája szeptember Információ- kommunikáció- erkölcs ________________________________________________________________________.
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
Óberling József r. ezredes
Oktatás kiemelkedő fontossága
Intézményvezetők válaszai a tanulmány kérdéseire.
avagy lehetőség a konfliktusok kezelésére a tanórán
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.
MÓDSZERTANI KÖZPONT MŰKÖDÉSE A KAPOSVÁRI KISTÉRSÉGBEN
A pedagógiai program készítése
A bűvös 200 pont….
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
BEISKOLÁZÁSI MUNKAÉRTEKEZLET
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
A sporttudomány helye a tudományok rendszerében
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Dr. Schiffer Csilla: Kooperáció és koordináció
A PEDAGÓGUS KÖTELESSÉGEI ÉS JOGAI
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
STATISZTIKAI MUTATÓINK 2014/ LÉTSZÁMOK 1. a1.b1. c2.a2.b2.c2.d3.a3.b3.c3.d4.a4.b4.c5.a5.b5.c6.a6.b7a7.b8.a8.c SZUM
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
 testi-térbeli biztonság  idő- és ritmusérzék  beszéd tisztasága  élményen keresztül történő megértés  kommunikáció, kooperáció, kreativitás 
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
Tájékoztató előadás a szakról ELTE PPK Nyílt Nap január 29. Sportszervező BSc.
Az iskola lehetőségei az egészségnevelés/prevenció terén a jogi szabályozási közoktatási környezetben november 16. Brassói Sándor Oktatási és Kulturális.
SPORTISMERETEK EDZÉSELMÉLET CSIK FERENC ÁLTANÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM KÉSZÍTETTE: LEITNER JÓZSEF.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
KIG Pályaválasztási Nap Martony Gergely
Diákportfólió minden szinten a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében
TÁMOP E-13/1/KONV „A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot érintő differenciált, komplex felsőoktatási szolgáltatások.
SZMK Értekezlet május 9..
Gazdik Judit Ápolásfejlesztő, intézményi szakoktató
Az iskola legfontosabb statisztikai adatai
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Tét - TANULÓI ÉLETÚT TÁMOGATÁSA AZ ÓVODÁTÓL A FELSŐOKTATÁSIG a tanulók tudatos önfejlesztése érdekében Hujber Tamásné kovács Gabriella Kaposvári Klebelsberg.
Néhány adat a 2016/2017-es tanévről
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
KINCSKERESŐ TEHETSÉGKUTATÓ PROGRAM
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Felvételi a középfokú iskolákban a 2014/2015. tanévben
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Horváth Cz. János Személyes adatok kezelése az intézményben
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Esély a szülőknek, lehetőség
Pályaválasztási szülői értekezlet
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

A testnevelésre vonatkozó sportiskolai kerettanterv ismerete

Pedagógusként a sportiskolai programmal való azonosulás mértéke

A sportiskolai program kedveltsége az adott intézményben

A sportiskolai kerettanterv pozitív hatása az élsportoló diákok oktatásában

A vezetés elkötelezettsége a sportiskolai programmal kapcsolatban

A sportiskolai program megvalósulása, mint téma a nevelőtestületi értekezleten

A sportiskolai kerettanterv hozzájárulása a diákok jobb tanulmányi eredményéhez

A sportoló tanulók magatartása és szorgalma megfelelő

A sportoló gyermekek speciális oktatási igényeinek figyelembevétele

Rendszeres kapcsolattartás a sportolók edzőivel

A szülők ismerete a sportiskolai kerettanterv használatáról

A szülők véleménye a sportiskolai kerettanterv összeegyeztethetőségéről

Az intézmény fenntartójának véleménye a sportiskolai programról

A testnevelők véleményének fontossága az iskola vezetésében

A sportoló tanulók teljesítménye a testnevelés órákon

A testnevelésórák tárgyi feltételének minősége

A testnevelésórán használható pályák aránya

A testnevelésórákon oktatott sportágak megoszlása