Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes
szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek skálája évfolyamokon: szint3. szint4. szint 6. évfolyam 8. évfolyam
Matematika 6. évfolyam
6. évfolyamMatematika A 6. évfolyam tanulóinak előző év végi matematika jegye: Összesen: a osztály0 fő1 fő4 fő12 fő9 fő26 fő b osztály0 fő2 fő3 fő10 fő9 fő24 fő
6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
6. évfolyamMatematika A telephelyek tanulóinak a CSH-index alapján várható és tényleges teljesítménye A tényleges eredmény 1623 (1581;1654) Várható eredmény a megyeszékhelyi általános iskolai telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 1542 (A tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb!)
6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály
6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály
6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében
Szövegértés 6. évfolyam
6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
6. évfolyamSzövegértés A telephelyek tanulóinak a CSH-index alapján várhat. és tényleges teljesítménye: Telephelyük tényleges eredménye 1582 (1532;1631) Várható eredmény a megyeszékhelyi általános iskolai telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 1528 (A tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Az egyes években elért átlageredmények:
6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály
6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály
Matematika 8. évfolyam
8. évfolyamMatematika Az intézmény tanulóinak előző év végi matematika jegye: Összesen: a osztály0 fő12 fő7 fő2 fő1 fő22 fő (BTM-es 1 fő) b osztály0 fő8 fő7 fő5 fő6 fő26 fő (BTM-es 2 fő)
8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
8. évfolyamMatematika Telephelyük tényleges eredménye 1607 (1550;1653) A telephely CSH-indexének számításához nem áll rendelkezésre elegendő adat. Legfeljebb a tanulók kétharmadának volt családiháttér-indexe a telephelyen. Az egyes években elért átlageredmények:
8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály
8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály
8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében
8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon
8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként
8. évfolyamMatematika A tanulók tényleges eredménye és a komplex modell alapján becsült, várható eredménye közötti különbségek
Szövegértés 8. évfolyam
8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :
8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása
8. évfolyamSzövegértés Az egyes években elért átlageredmények :
8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály
8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály
8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon
8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként
8. évfolyamSzövegértés A tanulók tényleges eredménye és a komplex modell alapján becsült, várható eredménye közötti különbségek
Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi nagy ált. isk. Országos átlag Matematika Szövegértés A 2012-es eredmények összefoglalva:
Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika képességszint 10,039,029, képességszint 33,441,634,6 Szövegértés képességszint 8,027,719, képességszint 22,934,727,0 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya
Mérési területÉvf.Átlageredmények Matematika (1581;1654) 1459 (1408; (1498;1601) 1497 (1457;1540) (1550;1653) 1598 (1566;1633) 1634 (1593;1684) 1599 (1560;1645) Szövegértés (1532;1631) 1516 (1466;1552) 1519 (1473;1569) 1518 (1476;1562) (1543;1623) 1578 (1536;1623) 1571 (1542;1613) 1600 (1525;1651) A 2012-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb
A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya 2010 június: 2011 június:
Köszönöm a figyelmet!