Kompetenciamérés eredményei 6. 8. évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos kompetenciamérés eredményeinek helyi felhasználása és az intézkedési terv Zalaegerszeg május 21.
Advertisements

Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2011 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása
A közoktatás általános és területi folyamatai a különböző hierarchiaszintű térségekben PTE TTK FÖLDTUDOMÁNYOK DOKTORI ISKOLA BLAHÓ JÁNOS.
Cím: 5008 Szolnok, Gorkij út 47. Telefon/fax: Web: Igazgató: Dr. Kállai Mária.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
A ÉVI KOMPETENCIAMÉRÉS FIT- JELENTÉSEINEK ÚJ ELEMEI Balázsi Ildikó.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Hozzászólás Hermann Zoltán: Az iskolatípus hatása a tanulói teljesítményekre Lovász Anna Szirák november 9.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Középpontban a fejlődés
A Kt. 9. § (4) szerint országos mérések keretében rendszeresen kell mérni, értékelni a nevelési-oktatási intézményekben folyó pedagógiai tevékenységet,
Országos Kompetenciamérés Június 24. Készítette: Tornainé Szegedi Erika.
Átlageredményeink összehasonlítása Iskolánk eredménye az eddigi kompetenciamérésekben Mérési terület Évf. Képzési forma Átlageredmény
Kompetenciamérés eredményei 2008 Készítette: Bánné Mészáros Anikó.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
Alsó tagozat és napközi a számok tükrében
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
A tanulói jelentés.
Mire jó a FIT elemző szoftver?
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Statisztikai alapfogalmak
Kérdések 1. Miért kell olyan sokat várni az eredményekre a mérés után?
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Mérési szótár, illetve útmutató
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
A PISA2009 eredményei Szövegértés tíz év távlatában Balázsi Ildikó és Ostorics László Oktatási Hivatal Közoktatási Mérési Értékelési Osztály.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Iskolafejlesztési lehetőségek: utak és dimenziók OFI, január 27.
Országos mérési eredmények
Határon túli magyar tanulók teljesítménye a PISA vizsgálatok alapján
Általános iskola eredménye, értékelése
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Gáspár Katalin Az országos kompetenciamérések eredményei a „zebegényi példa”-ként ismert Kokas-csoportban Kivonat a Szerző Személyiségformálás, kompetenciafejlesztés.
Országos Kompetencia Mérés 2011
A gimnázium ÉV VÉGI STATISZTIKÁJA
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes

szint alatt1. szint5. szint6. szint7.szint A képességszintek skálája évfolyamokon: szint3. szint4. szint 6. évfolyam 8. évfolyam

Matematika 6. évfolyam

6. évfolyamMatematika A 6. évfolyam tanulóinak előző év végi matematika jegye: Összesen: a osztály0 fő1 fő4 fő12 fő9 fő26 fő b osztály0 fő2 fő3 fő10 fő9 fő24 fő

6. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6. évfolyamMatematika A telephelyek tanulóinak a CSH-index alapján várható és tényleges teljesítménye A tényleges eredmény 1623 (1581;1654) Várható eredmény a megyeszékhelyi általános iskolai telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 1542 (A tényleges eredmény ennél szignifikánsan jobb!)

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály

6. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

Szövegértés 6. évfolyam

6. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

6. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

6. évfolyamSzövegértés A telephelyek tanulóinak a CSH-index alapján várhat. és tényleges teljesítménye: Telephelyük tényleges eredménye 1582 (1532;1631) Várható eredmény a megyeszékhelyi általános iskolai telephelyekre illesztett regressziós egyenes alapján 1528 (A tényleges eredmény ettől nem különbözik szignifikánsan) Az egyes években elért átlageredmények:

6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály

6. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály

Matematika 8. évfolyam

8. évfolyamMatematika Az intézmény tanulóinak előző év végi matematika jegye: Összesen: a osztály0 fő12 fő7 fő2 fő1 fő22 fő (BTM-es 1 fő) b osztály0 fő8 fő7 fő5 fő6 fő26 fő (BTM-es 2 fő)

8. évfolyamMatematika Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

8. évfolyamMatematika A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

8. évfolyamMatematika Telephelyük tényleges eredménye 1607 (1550;1653) A telephely CSH-indexének számításához nem áll rendelkezésre elegendő adat. Legfeljebb a tanulók kétharmadának volt családiháttér-indexe a telephelyen. Az egyes években elért átlageredmények:

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: a osztály

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás osztályonként: b osztály

8. évfolyamMatematika Képességeloszlás az előző évi matematikajegy függvényében

8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése az évfolyamon

8. évfolyamMatematika A tanulók fejlődése osztályonként

8. évfolyamMatematika A tanulók tényleges eredménye és a komplex modell alapján becsült, várható eredménye közötti különbségek

Szövegértés 8. évfolyam

8. évfolyamSzövegértés Szignifikánsan jobban, hasonlóan, illetve gyengébben teljesítő iskolák száma és aránya :

8. évfolyamSzövegértés A tanulók képességszintek szerinti százalékos megoszlása

8. évfolyamSzövegértés Az egyes években elért átlageredmények :

8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: a osztály

8. évfolyamSzövegértés Képességeloszlás osztályonként: b osztály

8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése az évfolyamon

8. évfolyamSzövegértés A tanulók fejlődése osztályonként

8. évfolyamSzövegértés A tanulók tényleges eredménye és a komplex modell alapján becsült, várható eredménye közötti különbségek

Mérési terület Évf. Iskolai átlag Megyeszék- helyi nagy ált. isk. Országos átlag Matematika Szövegértés A 2012-es eredmények összefoglalva:

Mérési terület Évf. AlapszintAz alapszint alatt teljesítő tanulók aránya (%) A telephelyen (évfolyamon) OrszágosanA megfelelő képzési típusban/ települési típusban Matematika képességszint 10,039,029, képességszint 33,441,634,6 Szövegértés képességszint 8,027,719, képességszint 22,934,727,0 Az alapszintet el nem érő tanulók aránya

Mérési területÉvf.Átlageredmények Matematika (1581;1654) 1459 (1408; (1498;1601) 1497 (1457;1540) (1550;1653) 1598 (1566;1633) 1634 (1593;1684) 1599 (1560;1645) Szövegértés (1532;1631) 1516 (1466;1552) 1519 (1473;1569) 1518 (1476;1562) (1543;1623) 1578 (1536;1623) 1571 (1542;1613) 1600 (1525;1651) A 2012-es év mérési eredményei az előző évekéhez viszonyítva A évi eredmény nem különbözik szignifikánsan az adott év eredményétől A évi eredmény az adott év eredményénél szignifikánsan magasabb

A különböző képzési formákban tanulók továbbtanulási aránya 2010 június: 2011 június:

Köszönöm a figyelmet!