A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége - Bevezető - PhD kurzus Tantárgy SE-ÁOK, -FOK, GYOK Kredit: 2 pont www.chemotaxis.usn.hu Vizsga-forma : Szóbeli.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A többfokozatú képzés kezelésének problémái a TVSZ-ben László Gyula.
Advertisements

Pogány Frigyes Szakközépiskola
A filozófia vizsgatárgy története Világnézetünk alapjaiBevezetés a filozófiába 1990-től bizonytalanság: kötelező - nem kötelező Részt vettünk a nemzetközi.
{ MSTT – Nyerges Mihály Emlékkonferencia Eredményjelző: Magyar sport 2012.
A gazdaság és az oktatás együttműködése
Tájékoztató az Anglisztika MA-ról Cser András PPKE BTK Angol Intézet október 9.
Szakmai gyakorlat és tantárgy elfogadtatások 2012/2013-as tanévre
Az orvosi szociológia oktatása a Szegedi Tudományegyetemen
Sejtek migrációja Gyakorlat Bajenoff et al. Immunity 2007 Kőhidai László.
Bevezető Zarándokúton vagyunk, és az Egyház felidézi előttünk Krisztus Urunk életét és egész megváltói művét, amely elvezet bennünket a Vele való személyes.
Beiskolázási tájékoztató december
A Szénhidrogén Kutatás Menedzsmentje
Utazás &Turizmus érettségi 2008 tavasz. U&T érettségi Központilag akkreditált érettségi vizsgatárgy (Ady Endre Gimn., Ráckeve Csak k özépszintű! Felvételinél.
Beszéd és hallásdiagnosztika tantárgy bemutatása BMEVITMM2030
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Mérés és adatgyűjtés - lev
Zajok és véletlen jelenségek interdiszciplináris területeken való alkalmazásának kutatása és oktatása. TÁMOP A/2-11/ KLJN kommunikációs.
Műszaki Tanárképző Tanszék
Elektromágneses kompatibilitás EMC
E RASMUS PROGRAM A K ÖZIGAZGATÁS - TUDOMÁNYI K ARON A 2013/2014. TANÉVBEN BÍRÓ GÁBOR ISTVÁN DÉKÁNI HIVATAL, NEMZETKÖZI ÜGYEK.
GINA reflektométer Bottyán László Wigner FK RMI NAO A BNC tudományos-technikai és financiális átvilágítása – március 28.
Dobszay Ambrus Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Tartalomfejlesztési és Módszertani Központ A Képesítési Keretrendszer hasznosulása a közoktatásban.
FRANCIA NYELV, IRODALOM ÉS KULTÚRA MESTERKÉPZÉSI SZAK.
Debreceni Egyetem OEC, Népegészségügyi Kar Magatartástudományi Intézet
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
Mit csináltunk eddig ?. Jelenség Chemotaxis,LigandEndogén szignálmolekula szignálmolekula Módszer.
Kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége Kurzusvezető: Dr. Kőhidai László 2012./2.
A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége - Bevezető - PhD kurzus Tantárgy SE-ÁOK, -FOK, GYOK Kredit: 2 pont Vizsga-forma : Szóbeli.
Kutatási kiválóság egytemi-akadémiai együttműködésben: egyetemi perspektíva Szabó Gábor elnök, MRK Egyetemi Tagozat rektor, Szegedi Tudományegyetem
Tanárképzés a Debreceni Egyetemen Prof. Dr. Gaál István Prof. Dr. Gaál István TEK oktatási és tanárképzésielnökhelyettes
Tájékoztatás & Bevezetés
BEVEZETŐ.
Dr. Polgár Marianna Tanárképzés – továbbképzés. Történeti előzmények A tanárképzés (tágabban pedagógusképzés) a felvilágosodás korától intézményesült,
Nyíregyházi Krúdy Gyula Gimnázium
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
Anyagtudomány és Technológia Tanszék ANYAGTUDOMÁNY tárgy 2004/2005. I. félév. 1.– 7. tankör.
Tanári mesterképzés Tájékoztató Dr. Szabó Antal
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Tájékoztató 10. osztályosoknak Az érettségi vizsga Kötelező tárgyak: magyar nyelv és irodalom, történelem, matematika, idegen nyelv + 1 választott tárgy.
Mérés és adatgyűjtés Utolsó óra Mingesz Róbert május 5. 1.
Mb. tanszékvezető: Prof. dr. Polgár Csaba, egyetemi tanár Tel.:
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2016/2017 Köszöntjük a I. éves PhD hallgatókat!
SPORTÉLETTAN ALPROJEKT BIOMEDICINÁLIS TANANYAGFEJLESZTÉS TÁMOP E-13/1/KONV A 21. század követelményeinek megfelelő, felsőoktatási sportot.
Pályaválasztási napok Pszichológia képzés Pálinkás Brigitta Károli Gáspár Református Egyetem.
Mb. tanszékvezető: Prof. dr. Polgár Csaba, egyetemi tanár Tel.:
A képzés szeptemberében indul!
Információk és követelmények
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2017/2018
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2017/2018
Általános kerettantervű képzés emelt szintű biológia oktatással
ÁLTALÁNOS ORVOSTUDOMÁNYI KAR
Genomikai Medicina és Ritka Betegségek Intézete
Tanszékvezető: Prof. dr. Polgár Csaba, egyetemi tanár Tel.:
Tanszékvezető: Prof. dr. Polgár Csaba, egyetemi tanár Tel.:
TÉMAVEZETŐI TÁJÉKOZTATÓ KMDI ÚJ KÉPZÉSI RENDJE
GKLB_FKTM001 tantárgyi követelményrendszer
PANNON EGYETEM VEGYÉSZ MESTERSZAK.
Nemzeti Agykutatási Program Szegedi Tudományegyetem október Szegedi Akadémiai Bizottság 110. termében (Szeged, Somogyi u. 7.) Sajtótájékoztató.
Kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége
Systema nervosum centrale Készítette: Szabó Elza
Tanszékvezető: Prof. dr. Polgár Csaba, egyetemi tanár Tel.:
Hiányzó kreditek (30-60) MBA és Számvitel mesterszak
Tanár neve | Kurzus száma
A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége - Bevezető -
A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége - Bevezető -
A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége - Bevezető -
Gimnáziumi statisztika
Tanszékvezető: Prof. Dr. Polgár Csaba, egyetemi tanár Tel.:
KOMPLEX VIZSGA Tájékoztató
Előadás másolata:

A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége - Bevezető - PhD kurzus Tantárgy SE-ÁOK, -FOK, GYOK Kredit: 2 pont Vizsga-forma : Szóbeli Tanulmányi segédanyag: Kőhidai, L. A kemotaxis biológiai és klinikai jelentősége (2012) Kőhidai, L. A kemotaxis mérése egysejtűekben és magasabb rendű szervezetekben (2012) SE – NET L-16 / szerda Kurzus-vezető: Dr. habil. Kőhidai László

Kemotaxis jelensége

A kemotaxis kutatásának története

Kemotaxis - Baktériumok

A kemotaxis sejtbiológiai alapjai alapjai

Kemotaktikus ligandok ligandok

receptor kemokin NH2- HOOC- A kemotaxis-receptorok

A kemotaxis sejtbiológiai alapjai 2.

Listeria monocytogenes Bdellovibrio 160 mikron/mp

Kemotaxis kórtana

Prof. Dr. U. Benjamin Kaupp Institut für Neurowissenschaften und Biophysik 1 Forschungszentrum Jülich Létezik-e élet kemotaxis nélkül?

Kemotaxis mérése kapilláris több kamra / filter kemotaxis chip microfluidic system