Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Debreceni Egyetem OEC, Népegészségügyi Kar Magatartástudományi Intézet

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Debreceni Egyetem OEC, Népegészségügyi Kar Magatartástudományi Intézet"— Előadás másolata:

1 Debreceni Egyetem OEC, Népegészségügyi Kar Magatartástudományi Intézet
ORVOSI SZOCIOLÓGIA OKTATÁS AUDITÁCIÓJA Oktató: Dr. Kemény Csilla, MA., CSc. közgazdász-szociológus tanár egyetemi adjunktus Magatartástudományi Napok, Szeged,

2 Orvosi Szociológia TANTÁRGYAK, PROGRAMOK Szociológia – Szociálpolitika
Egészségszociológia Minőségbiztosítás Betegelégedettség/Betegbiztonság

3 KURZUSOK Szak Csoport Előadás Szeminárium Hallgató/fő ÁOK 9 7 8 164
NELL 1-2. évf. 60 112 FOK 2 42 ÁOK TOK 6 102 FOK TOK 32 BTK Szociológia 1 14 16 31 BTK Szociol/Szoc.pol. 30 71 BTK Szociol/Szoc.pol.lev. TDK Ph.D.

4 ÖSSZES OKTATÓI TERHELÉS 2007/2008. I-II. félév
Összes óraszám (152 ea+ 159 szem) óra Heti átlag óra Hallgatói létszám fő Áthallgatás 72 óra BTK/OEC 23% 142 fő BTK/OEC 20% Külsős oktatói terhelés 70 óra TOK/OEC 11% (csak ea+szem.) fő TOK/OEC 10% Heti átlag óra MEGJEGYZÉSEK: - gyógytornász képzés - szakindítások - posztgraduális képzés

5 AZ ORVOSI SZOCIOLÓGIA OKTATÁS DE OEC sajátosságai
1. tantárgyi struktúra a felkészülés forrásai oktatási segédanyagok on-line segédanyagok

6 2. szemináriumok; munkalapok, tesztek, esetelemzések
hallgatói aktivitás kiselőadások irányított képzés/házi esszé: lokális társadalomelemzés vizsgáztatás/írásbeli kollokvium: teszt + esetelemzés TDK/Ph.D. munka gondozása hallgatói elégedettségi vizsgálatok

7 3. tantermek/szeminárium termek/telephelyek oktatási technika oktatási segédanyagok sokszorosítása könyvtárhasználat

8 T E L J S Í M É N Y Az Orvosi Szociológia Oktatás, DE OEC SWOT ANALÍZISE SWOT I. MINŐSÉGÉRTÉKELÉS V Á R A K O Z S 1. Vonzerő kihasználása 2. Kollegális együttműködés 3. Feed-back; hallgatói, klinikai L 1. MISSZIÓ (köt.vál.92%) 2. MULTIDISZCIPLILNARITÁS (poz.átfedések; magtud.tárgyak-képzési szakok) 3. POST FESTA aktivitás E V 1. Tömegoktatás 2. Oktatói kapacitás 3. Utódlás GY 1. OKTATÁS (hallg.létszámok: szem.↑, ea.↓) 2. SZÁMONKÉRÉS (kreditpont-érdekeltség, szóbeli vizsga hiánya,szigorlati sematizmus) 3. TUDÁS (okt.témák egymásra épülése; flow-hiány)

9 SWOT II. MINŐSÉGFEJLESZTÉS
TELJESÍTMÉNY MÁTRIX: (erősség – gyengeség) teljesítmény fontosság SD = 3,7 VÁRAKOZÁSOK LEHETŐSÉGMÁTRIX: vonzerő siker valószínűsége SD = 3,3 VESZÉLY MÁTRIX: beköv. valószínüsége 4 4 3 súlyosság

10 ELABORÁCIÓ Koncentrálj ide! misszió tudás
Csak így tovább! multidiszciplinaritás oktatás Alacsony prioritás post festa aktivitás „Ágyúval lövünk verébre” számonkérés


Letölteni ppt "Debreceni Egyetem OEC, Népegészségügyi Kar Magatartástudományi Intézet"

Hasonló előadás


Google Hirdetések