PEDAGÓGIAI PROGRAM A KATONAI EMLÉKPARKBAN

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

Tájékoztató a 2012/2013. tanévi beiskolázásról. Írásbeli felvételi vizsgákról A 9. évfolyamra történő beiskolázás esetében a felvételi kérelmekről: 
K özösségi szolgálat „Aranyszabály: mindaz, amit szeretnétek, hogy megtegyenek nektek az emberek, tegyétek meg ti is nekik.” Mt. 7, 12.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
KATONAI ALAPISMERETEK Előadó: Dr. Felházi Sándor mk. ezredes dékán.
1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
 Európai Parlament és Tanács (2006) – szociális és állampolgári kulcskompetencia fejlesztése  Nemzeti Önkéntes Stratégia (2011), Magyarországi önkéntesség.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Tanévnyitó értekezlet
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
Szakképzési szakértők szakképzési változásokra való felkészítése A szakképzési megállapodás és a szakmaszerkezeti döntés Helyszín dátum Nemzeti Fejlesztési.
Szolnoki Evangélikus Gyülekezetért Alapítvány 5000 Szolnok, Verseghy park ,
TÁMOP B-11/ „Életút a párkereséstől a jól működő családig”
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Lenkey János ÁLTALÁNOS ISKOLA, LENKEY JÁNOSRÓL
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
A középfokú iskolai felvételi eljárás ütemezése a 2011/12. tanévben.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
Olvasunk és cselekszünk egészségünk megvédéséért: Egészséges életmódra nevelés a könyvtári foglalkozások keretében című program kipróbálásának tapasztalatai.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP /
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
A mai nap programja ig Köszöntő Polgármester Úr 5 perce Gyorsított tanév előkészítő információáradat ig integrációt segítő.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
„Legyél te is természettudós!” TÁMOP
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
A TTKT nyelvi munkaközösség alakuló értekezlete Waldmann-né Baudentisztl Éva.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
Szakképzési Tanévnyitó Konferencia október 3. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke A főváros oktatáspolitikájának időszerű kérdései.
Középfokú iskolai felvételi eljárás lebonyolításának ütemezése a 2009/2010-es tanévben Papp Brigitta.
Iskolai tapasztalatok és további lehetőségek
A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában   „Az első lépések”
SZÜL Ő I ÉRTEKEZLET OKTÓBER 17. GIMNÁZIUMI KÉPZÉS.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
KLNOMH Vásárhelyi Pál Általános Iskola OM azonosító: P ÁLYAVÁLASZTÁS- I SKOLAVÁLASZTÁS Továbbtanulási tájékoztató
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Továbbtanulás 2013/2014..
Pályaválasztás Pályaválasztás
Középiskolai továbbtanulás 2012/13 Készítette: Simon Zoltán ig.h.
TÁMOP /1 Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Hartal Katalin Marcali Kistérségi Többcélú Társulás.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
Iskolai közösségi szolgálat
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
vitéz Szurmay Sándor Budapest Helyőrség Dandár
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
Elérhetőség: 06/20/ SILVER CITY Budapest-Zugló Lipták Villa díszterme május 06. Előadó: Dr. Szabados Gyula Önk. tanácsadó.
Köszöntjük a pályaválasztási szülői értekezlet résztvevőit! Nyíregyháza, szeptember 29.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
a középfokú iskolai felvételi eljárás rendje
Intézményi szülői munkaközösségi ülés
Programjaink fizikából a es tanévben
Előadás másolata:

PEDAGÓGIAI PROGRAM A KATONAI EMLÉKPARKBAN HAZAFISÁG ISKOLÁJA PEDAGÓGIAI PROGRAM A KATONAI EMLÉKPARKBAN

Helyszín Lehetőség Együttműködési felület KÖTELESSÉG KATONAI EMLÉKPARK PÁKOZD – NEMZETI EMLÉKHELY K E M P Helyszín Lehetőség Együttműködési felület KÖTELESSÉG K E M P

KATONAI EMLÉKPARK PÁKOZD – NEMZETI EMLÉKHELY

KATONAI EMLÉKPARK PÁKOZD – NEMZETI EMLÉKHELY

KATONAI EMLÉKPARK PÁKOZD – NEMZETI EMLÉKHELY A HAZAFIAS-HONVÉDELMI NEVELÉS ÚJ LEHETŐSÉGE HAZAFISÁG ISKOLÁJA Egész napos hadtörténelmi – honvédelmi – katonai program nagy létszámú csoportok, iskolák részére

KATONAI EMLÉKPARK PÁKOZD – NEMZETI EMLÉKHELY

EGYÜTTMŰKÖDŐK HAZAFISÁG ISKOLÁJA Honvédség és Társadalom Baráti Kör Székesfehérvári Szervezete MH Összhaderőnemi Parancsnoksága Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzata

KÖZGYŰLÉSI HATÁROZAT ÉS MEGÁLLAPODÁS „ … törekednek arra, hogy az önkormányzati fenntartású közoktatási intézményekben elősegítsék a tanulók honvédelmi ismereteinek megalapozását…” „ … kiemelt együttműködési területként kezelik a katonai nevelés-oktatás közösen történő megvalósítását…”

A nevelés-oktatás szolgálatában A HAZAFISÁG ISKOLÁJA A nevelés-oktatás szolgálatában A KEMPP egy olyan kidolgozott pedagógiai módszerrel várja a tanintézményeket, mely igazodik a Nemzeti Alaptanterv követelményeihez, az iskola igényeihez, szinkronban van a Katonai Emlékpark lehetőségeivel és jól szolgálja a hazafias-honvédelmi nevelést. Kapcsolódás a különböző tantárgyak követelményrendszereihez, azok élményszerű kiegészítése, hatékonyságuk fokozása. T

M E N E T R E N D A program időpontjának, időtartamának, HAZAFISÁG ISKOLÁJA M E N E T R E N D Előzetes egyeztetés az Iskolával A program időpontjának, időtartamának, és a résztvevők létszámának egyeztetése A program részletes megtervezése A tanárok, diákok és szülők előzetes felkészítése (KEMPP-BE-HÍVÓ) A program végrehajtása Igény esetén utólagos programok végrehajtása

HAZAFISÁG ISKOLÁJA Foglalkozási helyek 1848/49 - Pákozd-Sukorói csata múzeuma, Huszárszobor, ágyú, Obeliszk, Kilátópont, Aradi emlékoszlopok XX. század - Lövészárok, Barakk, Nyári tanterem (II. vh.), kézigránátdobás… Napjaink hadserege - Missziós kiállítás, vetélkedő, Magyar békefenntartók emlékműve, repülőgép- szimulátor Katonaélet - Sorállomány kiállítás, filmvetítés, alaki foglalkozás, repeszálló-mellény, fénypuska…

„Osztálytabló” 09. 09. Tolnai A HAZAFISÁG ISKOLÁJA 2011/2012 09. 14. Rákóczi „Osztálytabló” 09. 30. Gárdony 10.06. Táncsics 03.09. Budapest Kelenvölgy 03.13. Széna Téri 05.04. Vasvári 05. 09. Kodály 06.04. Velence 06.06. Baracska 06.07. Zentai 06. 08. Tóvárosi 06.14. Kossuth 06.15. Felsővárosi

OSZTÁLYNAPLÓ 2011/2012-es tanév Jelen: 14 iskola A HAZAFISÁG ISKOLÁJA OSZTÁLYNAPLÓ 2011/2012-es tanév Jelen: 14 iskola Összesen: 3.470 tanuló 2012/2013-as tanév Őszi részeredmény: 6 iskola – 1.180 tanuló

A HAZAFISÁG ISKOLÁJA

A 2012/2013-as tanév További általános iskolák fogadása A HAZAFISÁG ISKOLÁJA A 2012/2013-as tanév További általános iskolák fogadása „Visszatérő” általános iskolák fogadása KÖZÉPFOKÚ TANINTÉZMÉNYEK SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT PROGRAM ALAPJÁN, A SZAKKÉPZŐK, KÖZÉPISKOLÁK ÉS GIMNÁZIUMOK FOGADÁSA

2012/2013 - ünnepélyes tanévnyitó A HAZAFISÁG ISKOLÁJA 2012/2013 - ünnepélyes tanévnyitó KATONAI EMLÉKPARK PÁKOZD – 2012. szeptember 6.

KAPCSOLAT Személyesen: PÁKOZD, Mészeg-hegy Nyitva tartás: márciustól – novemberig Nemzeti Emlékhellyé avatási ünnepség: 2013. január 12. 11.00 Honlap: www.kempp.hu E-mail: kempp@kempp.hu HA MEGTISZTEL BENNÜNKET AZ ELÉRHETŐSÉGE MEGADÁSÁVAL, AKKOR TISZTELETTEL TÁJÉKOZTATJUK AZ AKTUALITÁSOKRÓL

Bővebben és élményszerűbben a helyszínen… KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Oláh László programfelelős