Ács Tamás 2009.11.18. Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Facebook az osztályban Cseh Gabriella Budapest 2013 Szeptember 27.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
Vatikán online Fórumok az internetes közösségépítésben Horváth Viktória.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Keresőmarketing stratégiák
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Adatbányászat a kontrollingban
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Hogyan tovább?. Hogyan tovább? Piackutatás 1.0 Mintavétel, súlyozás, valószínűségi számítás személyes kérdezés; telefonos kérdezés; postai kérdezés;
[ Internet marketing Logfile elemzés Készítették: Fejős András
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Átállás.
OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON A MUNKÁBAN OTTHON.
Régióközi tudáshálózatok minőségének hatása a kutatási teljesítményre Sebestyén Tamás és Varga Attila.
Webbányászat (web mining) Mártonffy A: Kutakodom, tehát vagyok cikke nyomán.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
ShowTime.
1 Operációs rendszerek A UNIX védelmi rendszere. 2 Illetéktelen hozzáférés megakadályozása: az egyes felhasználók adataihoz, az operációs rendszer adataihoz,
A DPR portál bemutatása Pioker Zoltán Bence november 18.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Lábnyomok a világhálón Arató Bence, szakmai igazgató
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
1 A K-21 bemutatkozik 3. csoport: Kulcsfontosságú célcsoportok EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
A website teljesítményének vizsgálata, fejlesztése 1. Forrás: WebTrends Analysis Suite, Advanced Edition White Paper (
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Médiatőzsde közterületi reklámhordozók optimalizálási feladata.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 22..
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
Kurucz Imre (NRC) Jobbágy Tamás (MEC)
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Hatékonyságmérés az online marketingben
DIGITÁLIS MESTERKURZUS Az IAB Hungary és a Maksz közös online marketing képzése.
Áttekintés a mozgóképes tartalomfogyasztás átalakulásáról Magyarországon és a CEE régióban.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
– Letölthető változat –
A marketinginformációs rendszer
Előadás másolata:

Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...

valós felhasználók (nem cookie-k!) száma látogatók szociodemográfiai profilja az ügyfél ajánlatai iránt érdeklődő közönség Webhely közönségének megismerése

Konkurencia vizsgálat a konkurencia látogatottsága keresztlátogatottság a konkurenciával a konkurencia szolgáltatásai iránt érdeklődő közönség

Honnan jöttek, hová mentek a felhasználók? keresőkben való sikeresség látogatást megelőző oldalak látogatással párhuzamos oldalak látogatást követő oldalak internetezők útvonalai

A látogatók szegmentálhatóak Fotó: Paweł Urbaniak viselkedés alapján (light vs heavy user, vásárló vs nem v.) viselkedésük (pl. látogatási útvonalaik) elemezhető megkérdezhetőek

Fotó: Paweł Urbaniak post-view (összkampány) hatások vizsgálata érdeklődők újbóli elérése külső oldalakon Hirdetési kampány hatásainak elemzése, optimalizálása

Przegląd sprzętu Elemzések, jelentések, konzultáció elérhetőek személyre szabható könnyen befogadható kész!

START!3…1…2… Ács Tamás Köszönöm a figyelmet!