Hódmezővásárhely július 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyar Fesztiválszövetség közgyűlése Százhalombatta, november 25. Dr. Faragó Hilda.
Advertisements

Kerékpáros Tárcaközi Bizottsági ülés Budapest, január 28. Kerékpárosbarát Település és Munkahely pályázatok Szabó Kristóf KBT/KBM koordinátor.
Aktuális pályázati lehetőségek
Kommunikáció fejlesztési koncepció Készítette: Juraszkó Péter, Oláh István, Szücs Mónika, Varga Tamás.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
Klaszterizáció A klaszter fogalma:
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
Promóciós eszközrendszerünk
Hova vezet ez az út? A megyei feladatellátásról….
ÉMOP 1.Prioritás Versenyképes helyi gazdaság megteremtése A turisztikai pályázatok gazdaságélénkítő hatása az Észak-Magyarországi régióban.
DAOP turisztikai pályázatok Előadó: Fekete Klára DARFÜ Dél-alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Nonprofit Kft július 29.
A program továbbfejlesztésének lehetőségei HEFOP Daróczi Lajos.
Gyalogtúra útvonalak hálózata a Marosháton Azonosító: DAOP-2.1.1/E Kedvezményezett: Marosháti Kistérség Turizmusáért Egyesület.
Magyar Államkincstár Dél - alföldi Regionális Igazgatóság Állampénztári Iroda Kecskemét, Tájékoztató a évi HÖF pályázatokról.
A Hódmezővásárhelyi kistérség turisztikai potenciáljainak feltérképezése Paksi Pauletta.
TDM Szakmai Nap november 21.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Szállodagazdálkodás és vezetés I (2007 ősz)
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Budapest turisztikai marketingje
Szatmár-Szatmár Szilvaút
HÚZ-E AZ ÁGAZAT? A MAGYAR TURIZMUS VERSENYKÉPESSÉGE
szakmérnök hallgatók számára
Aktuális helyzet Elhasznált gumiabroncs hasznosítás MAGUSZ
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A évi demográfiai adatok értékelése
A kutatás-fejlesztési tevékenység évi adatai Kiemelt fontosságú diák a 143. diás ppt-s bemutatóból: 2-3, 5,7,20,21,24,42,44,54,55,57-58,60,62,65-66,71-72,73-74,87-89,91-94,95-98, ,,119-
Gödöllő és környéke kulturális turisztikai programjainak bővítése Előadó Maka Marianna TTF Nonprofit Kft.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
A régió és ezen belül a kistérség munkaerő-piaci helyzete, hiányszakmák a régióban, a foglalkoztatáspolitika aktuális kérdései.
Hódmezővásárhely az alföldi művészváros
LENDÜLETBEN AZ ORSZÁG A Magyar Köztársaság kormánya.
Lendületben az ország! Nemzeti Területfejlesztési Hivatal Közelebb az emberekhez november 2.
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
UMFT támogatások felhasználására benyújtott pályázatok százalékos megoszlása.
A Dél-alföldi Régió évi Területfejlesztési Operatív Programja Regionális Akcióterv Kecskeméti Klára tervezési projektmenedzser június.
Országos Nagyi Könyvtári Napok Jász-Nagykun-Szolnok megyében október Szolnok, július 20.
A régió gazdaságában rejlő potenciál – a MKV-k szerepe a gazdaságfejlesztésben dr. Temesvári Balázs ügyvezető igazgató, KDRFÜ Nonprofit Kft. Székesfehérvár,
„K+F+I befektetési portfólió kialakítása Jász-Nagykun-Szolnok megyében weboldal segítségével” című projekt bemutatása Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Területfejlesztési.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
TÁMOP 5.5.1/A-10/ “Jó pályán! Jó gyakorlatok továbbfejlesztése és alkalmazása a munkaerő-piaci integrációért és esélyegyenlőségért” Foglalkoztatási.
A turizmus szerepe és fejlesztési lehetőségei a határmenti területeken INNOAXIS project Pap Ági „Jó szomszédok a közös jövőért” Szabadka, november.
Kutatási eredmények és fehér foltok a migránsok munkaerő-piaci beilleszkedésének kutatásában Kováts András MTAKI.
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Balaton régió turizmusában
ÉSZAK-ALFÖLDI TURISZTIKAI RÉGIÓ TDM RENDSZER
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
Ágazati GDP előrejelző modell Foglalkoztatási és makro előrejelzés Vincze János Szirák, november 10.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Topográfiai gyakorlatok Magyarország
GAZDASÁGI ADOTTSÁGOK ÉS FEJLŐDÉSI IRÁNYOK A délkelet-európai országok Novák Tamás MTA – VKI május 16.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
A félévi tanulmányi munka bemutatása 2014/2015. Összeállította: Kovács Tibor.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Pécs és térsége turizmusának helyzete. Magyarország vendégforgalmi adatai ( KSH)‏ Látogatók száma: fő (=2007)‏ Vendégek száma a kereskedelmi.
Leader program és helyi termék a turisztikában. Helyi termék 76/2011 VM rendelet alapján: – LEADER Helyi Akciócsoport illetékességi területén megtermelt,
Turisztikai fejlesztési lehetőségek a programozási időszakban
Előadás másolata:

Hódmezővásárhely 2009. július 29. Csongrád megye turizmusa néhány statisztikai adat tükrében Forrás: MT. Zrt. adatbázis 2008. Hódmezővásárhely 2009. július 29.

Dél-alföldi Régió kereskedelmi szálláshelyeinek vendégforgalma megyénként 2008-ban Vendég szám (fő) Előző év %-ban Vendég-éjszaka (éj) Bács (2.4) 146.899 99.0 350.680 104.2 Békés (2.9) 145.417 104.8 419.649 102.1 Csong.(2.1) 184.217 98.8 380.866 100.5

Csongrád megye kereskedelmi szállás-helyeinek forgalma kistérségenként 2008-ban Vendég szám (fő) Előző év % Vendég éjszaka szám (éj) V. éj át Hmvhely 9.724 102.2 26.427 78.1 2.7 Kistelek 9.228 89.9 20.226 118.0 2.2 Makó 7.442 171.6 9.703 138.0 1.3 Mhalom 5.927 96.5 16.197 98.8 Szeged 138.132 96.9 270.718 100.7 2.0 Szentes 9.622 112.8 25.878 108.1 Megye 184.217 380.866 100.5 2.1

Csongrád megye kereskedelmi szállás-helyeinek forgalma küldő országonként 2008-ban (1.) v. szám Eév % Véj sz. ávé Csongrád 184.217 98.8 380.866 100.5 2.1 Belföldi 125.424 95.9 267.703 Külföldi 58.793 105.6 113.163 100.3 1.9 Európai o. 56.159 105.4 104.640 102.0 Román 13.133 116.8 116.119 115.9 1.2 Német 10.967 95.5 24.301 115.5 2.2 Lengyel 4.926 137.3 6713. 123.9 1.4 Bulgár 2.957 158.1 3.466 160.6 Olasz 2.463 89.7 4.959 97.5 2.0 Ausztria 2.314 91.9 4.829 106.6

Csongrád megye kereskedelmi szállás-helyeinek forgalma küldő országonként 2008-ban (2.) v. szám Eév % Véj sz. ávé Holland 2.020 98.3 5.344 105.5 2.6 Francia 1.954 90.8 4.047 99.3 2.1 Cseh 1.765 109.9 2.881 118.3 1.6 Szerb… 1.617 88.6 2.949 66.2 1.8 …Svéd 925 129.6 2.103 143.5 2.3 Orosz 437 163.1 1.666 241.4 3.8 Finn 405 79.7 1.058 122.7 Észt 332 592.9 1.282 2067.7 3.9 Norvég 294 101.4 793 139.1 2.7 Ukrán 234 52.7 690 72.4 2.9

Csongrád megye turisztikai potenciálja (1…) Egészség turizmus: wellness, fittness, termál, gyógy… Kulturális (konferencia, rendezvény, város-látogatás… Szabadidő és aktív turizmus (hobby … Ifjúsági Senior Gasztonómia

A megoldáshoz vezető néhány lépés… Pontosan be kell határolni, hogy honnan érkezhetnek a megyénkbe a turisták Az adott ország nyelvén készült önálló turisztikai termékekkel kell megjelenni: Mindenütt! (és sokba kerül) „Ütős” termék létrehozásához összefogás kell A vendéget maximálisan ki kell szolgálni A távozással a kapcsolat nem szakadhat meg

Köszönöm a megtisztelő figyelmüket! Mihály Illés ügyv.ig Szeged és Térsége Turisztikai Nonprofit Kft. 6720 Szeged Dugonics tér 2. milles@szegedtourinfo.hu