Miért nem működik még az okostévé modell? Parragh Gábor, ügyvezető, PORT.hu BigScreen 2012 konferencia Budapest, 2012. február 29.
Tények a PORT életéből 2005 óta veszünk részt digitális TV projektekben 5 országban 15-20 ügyfelet szolgálunk ki TV adatokkal mintegy 700 TV csatornát dolgozunk fel folyamatosan smart TV fejlesztésekkel 2010-ben indultunk el
A smart TV paradigma történeti kiindulópont a lineáris tartalomszolgáltatás az infrastruktúra birtokosa egyben a szolgáltatás integrátora technológiai innovációk, amelyek a korábbi paradigmát átalakítják internet: alternatív jeltovábbítási út set-top box integráció a TV-készülékben ezek az innovációk külső, tőkeerős szereplők irányából jönnek az értéklánc átalakulóban van
A smart TV ökoszisztéma 3 szereplőtípus tartalomszolgáltató platformszolgáltató navigációs szolgáltató lehet-e bárki domináns szereplő közülük? aligha egy-egy típuson belül versengő, de egymással együttműködő szereplők, közös stratégia a torta növelésére ki kell alakítani az üzleti modellt kapcsolódások más (internetes, mobil) ökoszisztémákkal
A felhasználói élmény illegális forrásokkal árban nem lehet versenyezni minőség, integrált élmény hardware: TV-készülék képességeinek fejlesztése, sebesség, megjelenítés navigáció integrálása, keresési utak lerövidítése ugyanazt a felhasználói tömeget sok kisebb felhasználói csoport összegzése hozza létre személyre szabottság
A PORT hozzáadott értéke műsorinformációs, személy- és filmadatbázis, több nyelven smart EPG iránytű kellemes felhasználói élmény széles és átlátható kínálat smart EPG mögötti tartalom és felhasználói adatbázis: a személyre szabott tartalomkiszolgálás kulcsa új, fizetős tartalomszolgáltatási fajták előtt nyílik út szolgáltatás finanszírozása lehetővé válik részben hirdetéseken keresztül
Kérdések Kérdésekkel kérem forduljanak bizalommal: gabor.parragh@port.hu (20) 9371062