A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A direkt marketing fogalma
Szinkronizált multiplatform élmények
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
3 millió közös ismerős A kormányzati kommunikáció első éve a közösségi médiában Böszörményi Nagy Gergely Kormányzati Kommunikációért Felelős Államtitkárság.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Készítette: Pápai Zsolt Lex Ákos Kiss Gábor Borbély Csaba
DPR kommunikáció alapelvei
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Keresőmarketing stratégiák
IAB Hungary Adex április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Marketingkommunikáció
Minőségmenedzsment 1. előadás
Minőségmenedzsment 2. előadás
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
GERILLA-MARKETING.
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
HELYI PARTNERSÉGEK, MINT A VIDÉKI KORMÁNYZÁS INNOVATÍV ESZKÖZEI 1 A Magyar Regionális Tudományi Társaság IX. vándorgyűlése Révkomárom, november 25.
Szponzoráció az egészségügyben 2011.február 18. Marketing, public relacitons és reklám az egészségügyben XIV. Országos Konferencia HunguestHotel Grift,
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Sponsorare necesse est
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
A marketingkommunikáció szerepe a bio- és reformboltokban Weisz Margit május 17. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Média '13 Gondolatcsere és networking – Telekommunikáció Liptay Gabriella.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Előadás másolata:

A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában Dr. Varga Ákos Kaposvári Egyetem Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék

Az előadás vázlata A közösségi agrármarketing helyzetének bemutatása A közösségi média bemutatása A marketingkommunikáció új megközelítése Return on Investment (ROI) a közösségi médiában Javaslatok a közösségi agrármarketing online marketingkommunikációjának erősítésére

A közösségi agrármarketing

A marketing együttműködések háttere AZ AGRÁRMARKETING LEHETŐSÉGEI ÉS TÍPUSAI Gazdálkodó egység mérete Termékdifferenciáltság foka CSEKÉLY NAGYFOKÚ KICSI Korlátozott marketing Piaci résre irányuló marketing NAGY Ár- és elosztásorientált marketing Teljes marketing Piacbefolyásolásra nincs lehetőség Közösségi marketing kiemelten fontos Nincs lehetőség önálló marketing-kommunikációra Nagy piaci részarány, magasan feldolgozott termék LEHOTA (2001), MEULENBERG (1986) nyomán

A közösségi média Marketing & pr Eladás Termékfejlesztés

A közösségi média tájképe (2012) fredcavazza.net

Közösségi média alkalmazások

Közösségi agrármarketing a közösségi médiában 2013

A digitális reklámköltés IAB Hungary adex 2012

A digitális reklámpiac IAB Hungary adex 2012

Digitális reklámköltések IAB Hungary adex 2012

A reklámköltések alakulása Magyarországon (%) 2006 2012

A marketingkommunikáció új útjai Marketingkommunikáció hagyományos felosztása: ATL/BTL kommunikációs eszközök Fizetett (Paid) Birtokolt (Owned) Szerzett (Earned) Megosztott (Shared)

Az egyes médiatípusok Fizetett Birtokolt Szerzett Megosztott „Tradicionális” hirdetési formák: display, pay per click, szponzoráció A márka saját tulajdonában lévő online tartalmak: website, blog, hírlevél, márka saját közösségi média felületei A márka jelenléte a médiában, hirdetések nélkül. Buzz, WoM A márka közösségi aktivitása és interakciója a fogyasztóival a közösségi média felületein (Facebook, Twitter, Youtube…) A fizetett és birtokolt média ösztönözheti a megosztott médiát. A megosztott média ösztönözheti a szerzett médiát.

ROI a közösségi médiában

Vaynerchuk befektetései 15 000 USD direkt marketing levelekbe = 200 új ügyfél 7500 USD utcai plakátokba = 300 új ügyfél 0 USD =1800 új ügyfél

A költségek 4 dimenziója Infrastruktúra létesítése és előkészítése Folyó költségek Kampányköltségek Kockázati tényezők

Költségek Technológiai és hosting díjak Reklám Program beruházási költségei Kreatív kialakítási költségek Pontos termékköltségek Teljesítés Hűségprogramok Személyzeti költségek

Roi hozam céljai és számítása Márkaismertség generálása Potenciális vevők felkutatása Opinion leaderek aktivizálása fogyasztói márka esetén

Közösségi marketingstratégia és a roi mérésének 8 lépése A stratégia kidolgozása és a célok kitűzése A célközönség meghatározása A kampány üzenetének kidolgozása és a beszélgetés tartalmának nyomon követése A közösségi marketing kampánytaktikáinak végrehajtása Közbenső mutatók és sikermérők meghatározása Közösségi marketingkampányok végrehajtásának megfigyelése és menedzselése Tényleges költségek mérése és nyomon követése, a ROI számítása A siker vagy kudarc áttekintése, értékelése

javaslatok Fogyasztói etnocentrizmus erősítése a közösségi média eszközeivel Egységes marketingkommunikációs kampány tervezése és végrehajtása Folyamatos, interaktív párbeszéd a közösségi médián keresztül a fogyasztókkal és a szervezeti piacokkal

Köszönöm a megtisztelő figyelmet!