ACES Academy of Central European Schools Nemzetközi iskolai együttműködés Két, vagy több partner iskola között www.aces.or.at www.aces.or.at Támogatók:

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Advertisements

PIC number – szükséges bármilyen Erasmus + pályázathoz PKE:
DANUBE A transznacionális együttműködési program kialakítása.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Információs Társadalom Parlamentje, június 1., Budapest Magyarság az információs társadalomban Szövetség a Közös Célokért társulás, Felvidék  Az.
Tehetségpont létrehozása
Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Ambrus Attila.
eTwinning – Az európai iskolák közössége
Alapinformációk az átmenetben nyújtott munkaerőpiaci szolgáltatásról Munkaerőpiaci szolgáltatás az iskola és a munkaerőpiac közötti átmenetben.
‘rEUsearch’ Az Európai Unióhoz való csatlakozás hatásai a határon átnyúló kapcsolatokra, agráriumra és kereskedelemre – kutatási projekt (HURO/0801/075)
Megújuló energia előállítás marginális területeken Az M2RES projekt Kéri Zsuzsanna REC for CEE március 21.
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Az Európai Unió nyelvpolitikája
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
A Barcsi Általános Iskola Arany János Tagiskolája bemutatkozik
Comenius Comenius programokról általában Az egész életen át tartó tanulás Európai Uniós program egyik pályázati egysége: 1.Iskolai Együttműködések.
Az EK Rendelet felülvizsgálatának magyar javaslatai és ETT jó gyakorlatok Előadó: Dr. Szabó Erika Területi Közigazgatásért és Választásokért Felelős Államtitkár.
Az Ulmi Folyamat és az európai Duna-stratégia
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
EU II..
EURÓPAI DUNA STRATÉGIA Parkoló pálya vagy gyorsítósáv – Napi Gazdaság Logisztikai konferencia 2010 április 27 Budapest Dr.Doór Zoltán Elnök Magyar Logisztikai.
Felsőoktatási munkatársak képzési célú mobilitása - STT 2014/2015.
CIVILEK és ÖNKORMÁNYZATOK
Személyközpontú diáktámogatás a Dobbantó programban Győrik Edit Kongresszus után – a változások folyamatában Budapest, május
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
UNICEF PROJEKT: GYERMEKBARÁT ISKOLA 2011/2012
GLOBAL CORRUPTION BAROMETER 2010 Globális Korrupciós Barométer Közvéleménykutatás az emberek korrupcióval kapcsolatos tapasztalatairól December 9.
Magyar Nemzeti Élelmiszer-technológiai Platform © Campden & Chorleywood Kht 1 Az MNÉTP megalakulása óta végzett tevékenységek A stratégia kidolgozása.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
eTwinning – európai iskolák közössége
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.
Együtt a vállalkozásokért Zala megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány Dömökné Srágli Lívia projektmenedzser.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Az MSDP és az DOKZWANG gyűjtemény Magyarországon.
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése Majorné.
KEXPORT Klaszter Céljai Őri István KEXPORT Klaszter Bizottság elnöke
A következőkben néhány képet láthatnak, amelyek bepillantást engednek a záró találkozó egyes eseményeibe, hangulatába, melyen 9 országból vettek részt.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Szlovénia-Magyarország Határon Átnyúló Együttműködési Program
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A CEPO projekt bemutatása a Bécsi Állatorvos-tudományi Egyetem, Baromfiklinika kutatási stratégiájának összefüggésében Michael Hess.
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
Hogyan pályázzunk ? Az EUGA program az innováció szolgálatában Vicze Gábor.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Szén-dioxid Nyomozók. energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
Projekt program Magyar-lengyel bábjáték Magyar-lengyel mesekönyv Magyar-lengyel képregény Magyar - lengyel színdarab + EMK TRAINING + LENGYEL.
Határtalanul!.
A tavalyi évben a nemzetközi játék keretei között diákjaink kedvenc meséinek kiválasztását, angol nyelvre történő fordítását és továbbítását kérték tőlünk,
DUNA A MAGYARORSZÁGI SZAKASZA ÉS DUNAPARTI MAGYAR VÁROSOK.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
DUNA STRATÉGIA … Szilvássy István, Magyar Település- és Területfejlesztők Szövetsége Nagymegyer, október 19.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Tankötelezettségi korhatárok nemzetközi összehasonlításban
Nemzetközi feladatok Kovács Péter
Közismeret február 11.. természetismeret Tanulói dossziék, dobozok kiszállítása: –február utolsó hetétől Regionális konferenciák a tapasztalatcsere.
Projektbemutató - Debrecen
Back to Nature Egy kísérleti, természet-közeli, innovatív pedagógia kifejlesztése általános iskolák számára.
Introduction to Közgazdasági Politechnikum Hogyan pályázunk mi?
Projektbemutató - Debrecen
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
Előadás másolata:

ACES Academy of Central European Schools Nemzetközi iskolai együttműködés Két, vagy több partner iskola között Támogatók: Erste alapítvány Interkullturalles Zentrum, Ausztria

Téma ben: Konfliktusok az iskolákban és környékükön megelőzésük megoldások kezelésük Partner intézmény: Papanot Pyjov, Bulgár Művészeti szakközépiskola, Pleven Munkanyelv: angol Időtartam: 2010 szeptember-március 15.

Try walking in my shoes! Próbálj járni az én cipőmben! Művészeti projekt, ahol a partnerek ugyanazokat a feladatokat készítik el közösen. Művészeti projekt, ahol a partnerek ugyanazokat a feladatokat készítik el közösen. 10 diák és 3 tanár dolgozik a művészeti feladatokon, de a projekt az egész iskoláé 10 diák és 3 tanár dolgozik a művészeti feladatokon, de a projekt az egész iskoláé 2 találkozót foglal magába a projekt 2 találkozót foglal magába a projekt 2011 január 30 február 3.-ig Kecskemét 2011 január 30 február 3.-ig Kecskemét 2011 február 28-március 4.-ig Pleven, Bulgária 2011 február 28-március 4.-ig Pleven, Bulgária

1.Feladat: Rajzold meg magad, mint cipő! Parafrázis: Vincent Van Gogh: Papucsok, bakancsok stb Konfliktus megelőzés Önismeret kialakítása A feladatot megpályáztattuk a 11 c és 12 c tanulói között. A 10 diákot a többi művésztanár választotta ki. A feladatot megpályáztattuk a 11 c és 12 c tanulói között. A 10 diákot a többi művésztanár választotta ki. 10 diák + 3 tanár küldi el munkáit Bulgáriába, hogy munkapárok alakulhassanak ki. 10 diák + 3 tanár küldi el munkáit Bulgáriába, hogy munkapárok alakulhassanak ki.

Folyamatos internetes kommunikáció a partnerek között Folyamatos internetes kommunikáció a partnerek között A párok képregényt készítenek, ahol egy saját konfliktust dolgoznak fel, aminek feloldását, végét a pár másik tagja készíti el. A párok képregényt készítenek, ahol egy saját konfliktust dolgoznak fel, aminek feloldását, végét a pár másik tagja készíti el. Produktumok: 26 önarckép, mint cipő, 26 konfliktus képregényben, pozitív befejezéssel Produktumok: 26 önarckép, mint cipő, 26 konfliktus képregényben, pozitív befejezéssel 2 találkozó 2 találkozó Kiállítás a projekt anyagából Kiállítás a projekt anyagából

Kick-off Meeting Szenc, Szlovákia szeptember 27-október 1. Projekt találkozó Projekt találkozó 45 nyertes projekt 45 nyertes projekt Kb 100 iskola képviselője, 1 tanár + 1 diák /intézmény Kb 100 iskola képviselője, 1 tanár + 1 diák /intézmény Kb 250 ember Kb 250 ember Albánia, Ausztria, Bosnia and Herzegovina, Bulgária, Horvátország, Czeh Köztársaság, magyarország, Kosovo, Macedonia, Moldova, Montenegro, Románia, Szerbia, Szlovák Köztársaság és Szlovénia Albánia, Ausztria, Bosnia and Herzegovina, Bulgária, Horvátország, Czeh Köztársaság, magyarország, Kosovo, Macedonia, Moldova, Montenegro, Románia, Szerbia, Szlovák Köztársaság és Szlovénia

Közös plakát készítése, csoportfotó

Közös feladat, amit az iskolák otthon végeztek a Konferencia alatt Készíts egy fotót a diákokkal, ami leírja a projektet.

A bulgár partneriskola képei