Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv prezentáció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
Hogyan tovább egészségturizmus? Tények és vágyak a régióban
Turizmusmarketing, mint a gazdaságélénkítés eszköze Új vizeken A Magyar Turizmus Zrt. új szerepben évi marketingterv Tama István Nyugat-dunántúli.
NYUGAT-DUNÁNTÚL, AZ ERŐT ADÓ RÉGIÓ
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
Regionális marketing egyeztetés. Stratégiai kampányok belföldön Belföld: •„Harmónia” – Észak-Alföld, Dél-Dunántúl, Budapest és környéke (december, január-február,
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Magyar Turizmus ZRt. Újvári Ágnes nemzetközi igazgató Zánka február 22.
„ A régió, ahol íze van az életnek” A Dél-dunántúli Operatív Program pályázatai Kovács Zoltán Tervezési csoportvezető Dél-Dunántúli Regionális Fejlesztési.
A MAGYAR TURIZMUS ZRT ÉVI MARKETINGTERVE ÉS A FESZTIVÁLOK ÉVE
Ökoturizmus és helyi termékek a Dél-Dunántúlon
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
„Hogyan tegyük városunkat vonzóvá testvérvárosaink számára” Nemzetközi Turisztikai Konferencia Kaposvár, május 22.
Turisztikai Fórum Gárdony, november Program: I.Köszöntő és bevezető szezonértékelő az önkormányzat szemszögéből Tóth István polgármester II.Szezonértékelő.
Aktív, falusi, ökoturizmus a Dél-Dunántúlon Endrédi Melinda.
Gyógy-és wellness turizmus a Dél-dunántúli régióban
UTAZÁS Nemzetközi Idegenforgalmi Kiállítás és Vásár Futár Veronika február 21.
TDM Szakmai Nap november 21.
Mesés Mesék Élvezd a mesék csodálatos világát!
Dr. Faragó Hilda, az Országos Idegenforgalmi Bizottság titkára
Országos Tourinform Találkozó Megújult Magyar Turizmus Zrt. Marketingterv november 14.
Budapest turisztikai marketingje Készítette: Géra Gabriella.
Katona András Magyar Turizmus Zrt.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
Dél-alföldi Regionális Marketing Igazgatóság
Gárdony Város és Térsége Turisztikai Egyesület (Gárdonyi TDMSz) tevékenységeinek fejlesztése II. KDOP-2.2.1/A Marketing kampányok megszervezése.
A Magyar Turizmus Zrt. tevékenysége és együttműködési lehetőségek
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Balaton régió turizmusában
Tiszainform Idegenforgalmi Szolgálat
TEVÉKENYSÉGÜNK a tanév során. augusztus – szeptember őszi szűrés az óvodákban az 5. életévüket betöltött gyermekek részére logopédiai szűrés csoportos.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
Festetics Hajós Klaszter  Történeti áttekintés:  május - Festetics György Program a magyar vitorlázás fejlesztésért  szeptember.
A kulturális turizmus trendjei és a
A projekt ütemterve november 10-től. A terv, hogy 3-4 hét alatt lebonyolítani a kerekasztal beszélgetéseket az alábbi dátumokkal: 1. kerekasztal:
A Magyar Turizmus Zrt. marketing aktivitásai Horváth Gergely Magyar Turizmus Zrt február 28.
A Magyar Turizmus Zrt. egészségturisztikai marketing tevékenysége Dr
Általános iskola első osztály
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
1 MEE Szegedi Szervezet évi beszámoló, évi tervek.
Utazás Budapest. Helyszín, időpont Idén, 33-dik alkalommal, március 5-7 között kerül megrendezésre a Hungexpo budapesti vásárcsarnokban, Budapest.
TÁMOP /A Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató és Szakmai Támogató Hálózat.
A tanév rendje 2014/2015-ös tanév
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
KERESLET ÉS KÍNÁLAT AZ EGÉSZSÉGTURIZMUSBAN 3. Előadás/Szeminárium
Balaton „Tengernyi élmény itthon”. A legjelentősebb belföldi fogadóterület I-IX. hó: (22,2,%) A teljes vendégforgalom alapján második I-IX.
TOURINFORM IRODA BADACSONY SZIGLIGET
A tanév rendje 2015/2016-os tanév.
A Tisza-tavi Turisztikai Desztináció Menedzsment Szervezetek alakításának lehetőségei Molnár Anita Igazgató Magyar Turizmus Zrt. Tisza-tavi Regionális.
A Tourism4C project bemutatása Nagy András Ügyvezető igazgató ZMVA Kick-off találkozó Zalaegerszeg, május
Gyógyturisztikai szekció április 1. Bozzay Andrásné Nemzetközi Balneológiai Konferencia.
Győr Domanyik Eszter, főosztályvezető Városmarketing és Programszervezési Főosztály Győr MJV Polgármesteri Hivatala 1 Turizmus 2016.
A Magyar Hidrológiai Társaság Soproni Területi Szervezetének munkája (2007)
MESZK Gyermekápolás Szakmai Tagozat Szakmai beszámoló Bognár Márta tagozatvezető Bognár Márta tagozatvezető.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
2014. évi forgalmi adatok statisztika. Alapötlet Legyen valami újdonság naponta változó kínálat létrehozása Forrás: ezenanapon.hu.
Az ökoturizmus szerepe és lehetőségei Dél- Dunántúl turizmusában Hegyi Zsuzsanna Magyar Turizmus ZRT Dél-Dunántúli Regionális Marketing Igazgatóság Pécs,
Dr. Bienerth Gusztáv prezentációja 2016.december 12.
TURISZTIKAI SZEZONÉRTÉKELÉS
Tagok fő 89 fő 100 fő 101 fő 103 fő.
A TÉR_KÖZ pályázat számokban
2009–2010. évi iskolai naptár Ezt a sablont kinyomtatva falinaptárként használhatja, vagy bármely hónap diáját saját bemutatójába másolhatja. Ha meg szeretné.
BROILER ágazati HELYZETKÉP
A turisztikai desztináció menedzsment rendszer Magyarországon
BBTE – Földrajz Kar Magyar Földrajzi Intézet 2016
Előadás másolata:

Magyar Turizmus Zrt. Dél-Dunántúli RMI Marketingterv 2014. prezentáció 2013. október 8.

Dél-Dunántúl Szolgáltatók száma a régióban: 16.340 szolgáltató összesen, ebből 523 db kereskedelmi szálláshely 596 Település 14 Tourinform iroda 10 helyi TDM 2 EDEN nyertes desztináció

Fő küldőpiacok: Németország, Ausztria, Csehország A KSH adatai alapján a ker. szálláshelyek vendégforgalma 2013. első nyolc hónapjában: Fő küldőpiacok: Németország, Ausztria, Csehország Fő belföldi küldőterületek: Budapest, Dél-Dunántúl, Közép-Dunántúl egy kis Statisztika 2012. éves – végleges (fő) Előző évhez viszonyítva (%) belföld külföld összesen Vendégszám 297.240 58.835 356.545 102,5% 102,6% Vendégéjszaka szám 654.185 184.621 838.806 105,7% 98,3 % 104 % 2013. január - augusztus Előző évhez viszonyítva (%) belföld külföld összesen Vendég-éjszaka 534 ezer 136 ezer 670 ezer 110,7% 105,9% 109,7%

Húzótermékek a régióban Gyógy/wellness turizmus Bor és gasztronómia + helyi termékek Fesztiválok, nagyrendezvények, kultúra Aktív turizmus

A Dél-Dunántúl 2014-ben az országos kommunikációban „ zsongás” Vízparti turizmus, kultúra – június - augusztus Egészségturizmus – december-január-február „harmónia”

A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei Az országos kampányokhoz kapcsolódóan régiós akciókat szervezünk az év során: „Déli tél” – egészségturizmus, esemény turizmus (január, február, december) „Buli suli” – osztálykirándulások, kulturális turizmus (március, április, május) „Családom, a csodacsapat” – nyári játékos ötpróba (június, július, augusztus) „Őszi mámor: barátság és bor” – borturizmus és gasztronómia (szeptember, október, november)

A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei Szakmai rendezvényeink: Dél-Dunántúl a főtéren – utazó road show a régióban (áprilistól októberig) Dél-Dunántúl Napok – Ausztria (június) Egészségturizmus road show – Prága, Brno, Ostrava (május) Speciális betegséggel érintetteknek szóló promóciós események – Gesundheitsreisen.de (július)

A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei Tanulmányutak (belföld): „Déli tél” tanulmányút – 3 alkalommal (január, február, december) „Buli suli” tanulmányút diák újságíróknak – 3 alkalommal (március, április, május) „Családom a csodacsapat” családi média tanulmányút 2 alkalommal (június, július) „Őszi mámor: barátság és bor” – 2 alkalommal (szeptember, október)

A Dél-dunántúli RMI 2014-es tervei Tanulmányutak (külföld): Német tour operátor és kiemelt viszonteladói tanulmányút, és kapcsolódó promóciós együttműködés (januártól júniusig) Egészségügyi tartományi civil szervezeteknél, orvos road show – német nagyvárosok (április) Újságírói tanulmányút; prémium szolgáltatókat bemutató tanulmányút – Svájc, Németország (május, szeptember)

Partnereink szolgálatában Köszönjük az eddig aktív szolgáltatói részvételt, ötleteket! Október 11-ig várjuk szíves javaslataikat a 2014-re vonatkozóan! hegyi@itthon.hu

Köszönöm a figyelmet! Hegyi Zsuzsanna regionális marketing igazgató www.itthon.hu/deldunantul www.itthondeldunantulon.blog.hu rmipecs@itthon.hu 72/514-620