Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában
A nagy kérdés Szükség van-e egy újabb kiadványra, ami nyomdákról szól?
Marketinges szempontok Mit várhatunk a közeljövőben? n Az uniós csatlakozás bővülő kínálatot jelen a szolgáltatók körében n Nagyobb verseny a megrendelőkért n Egyre fiatalodó (szakképzetlen?) megrendelői kör
Mi a gyakorlat? n A személyes kapcsolatrendszer a döntő. n Jól van ez így??? (Van, akinek igen, de van akinek más az érdeke!)
Van, ami működik n A Nagy Kreatív Könyv idén 9 éves! n Alcíme: Amire a magyar reklám képes... n A megrendelői oldal szívesen venné ugyanezt az ismert - és elismert - formátumot más szolgáltatók esetében is!
Nagy Kreatív Könyv A formátum üzenete: n Azok vannak benne, akik számítanak a piacon n Ezek bizonyítottak - meg merik mutatni, mit csináltak
Kinek szól a Nagy NyomdaKönyv? n A magyar gazdaság meghatározó NAGY és KÖZEPES vállalatainál dolgozó, nyomdai munkák megrendelésével foglalkozó marketinges szakembereihez n A hazai reklám-, kreatív-, design- és kommunikációs ügynökségek munkatársaihoz
Hogyan jut el...? n Ingyenesen 1300 Kreatív előfizetőhöz! n Hirdetések a Geomédia és a Mediprint Kiadó szaklapjaiban az – élelmiszeripari lapok –gyógyszeripari lapok –turisztikai lapok –önkormányzati lapcsalád –műszaki lapcsalád n Havi kb. 800 ezer olvasó!
Sokba kerül?
Online adatbázis is! n Kreatív Online ( n Havi oldalletöltés - csak szakmabeliek részéről! n Kreatív Katalógus (adatbázis)
M is az a NyomdaKönyv? n n Egy képes bemutatkozó album, n n amelyben a nyomdák technológiánkénti fejezetekbe sorolva, n n standard formátumban, n n a megvalósult munkák bemutatása révén szerepelhetnek.
A Nagy NyomdaKönyv céljai: n Promóciós eszköz n Vizuális bemutatkozási lehetőség n Kategorizált nyomdai adatbázis n A megrendelők szakmai (tovább)képzése Új lehetőség a nyomda-marketingben Kétnyelvű!
Köszönöm a figyelmüket!