Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Gazdasági Versenyhivatal fogyasztóvédelmi tevékenysége dr. Grimm Krisztina október 21.
Advertisements

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
On-line kommunikáció a WebDokin WebDoki - a számok tükrében •Regisztráltak száma: fő •Napi hírlevelet kér: 85% •Napi látogatások száma:
??? Reklám!!!.
Kreativitás, hatékonyság, pénz. DTP mint vezető szakma •Gutenberg-galaxis Művészet, mívesség, ipari termelés = szakember •IT-korszak a szakma közkinccsé.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Nemzetközi tudomány – magyar kézből Interacta 1996 óta az ügyfelekért.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
A Magyar Turizmus Kártya bemutatása
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
A könyvtári digitalizálás kézikönyve és honlapja
MARKETING.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Varjú Potrebić Tatjana Szabadka, június 6.
VÍZIKÖZMŰ KÉPZÉS 2004 (3 napos) "Üvegház"-2001 Bt Budapest, Berend u. 3. OKÉV nyilvántartási szám:
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Giovanni Ferrini Fashion
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
„Forró témák” a környezetvédelmi médiában, avagy merre tart ma a szakmai közérdeklődés? - Szelektív hulladékgyűjtési kommunikációs szakmai nap – 2010.február.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
KÖNYVTÁR információforrások és szolgáltatások FELHASZNÁLÁS céljából rendezett gyűjteménye.
TÉRÍTÉSES INFORMÁCIÓS SZOLGÁLTATÁSOK = TISZ. JÓ TUDNI… 1. Miért működtetjük a TISZ-t? 2. Miért számítunk fel költségeket?
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Dr Sediviné Balassa Ildikó: JUBILEUM UTÁN A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS JÖVŐJE Munkakultúra – Szakképzési Modellek OKTÁV RÁCIÓ február 4-6.
Hogyan választ egy könyvkiadó nyomdát? (Hogyan választanak a magyar könyvkiadók nyomdát?) Kiss Gábor TINTA Könyvkiadó
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
E – kereskedelem - e? jótékony online árusítás Cseh Henriett
Beszámoló a szeptember 6-7-én Kovásznán megtartott II. Nemzetközi Klaszterkonferenciáról Készítette: Tárnok Barbara.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
März 2004 Herbert Rupp Az Európai Uniós csatlakozás hatása a magyar járműiparra.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Tourinform. Tourinform irodák 150 iroda 9 regionális szervezet 2 millió látogató Információk kiadványok rendezvények kiállítások továbbképzések.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Fókuszban a nemzetköziesedés. Fejlesztési cél: PTE NEMZETKÖZIESEDÉSÉNEK ELŐSEGÍTÉSE Nemzetközi beiskolázási marketing tevékenység erősítése Új nemzetközi.
SZTE OPAC, adatbázisok A szakirodalmi keresés kezdő lépései Aranyi Zoltán SZTE Klebelsberg Könyvtár
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
CMA 2014 B2B KOMMUNIKÁCIÓS MEGOLDÁSOK Digitális Média Tények Könyve 2013 Megjelenés: május.
SUWECO CZ Folyóiratok, könyvek, elektronikus kiadványok és adatbázisok terjesztése
1996 óta az ügyfelekért. Mivel foglalkozik az Interacta? Külföldi folyóiratok – print / print + online Online folyóiratok Szakkönyvek, könyvsorozatok.
BEMUTATKOZÁS Magyar Fényreklámgyártók Szövetsége KÖZGYŰLÉS április 7.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
1996 óta az ügyfelekért. Tevékenységünk: Külföldi folyóiratok – print / print + online Online folyóiratok Szakkönyvek, könyvsorozatok CD – ROM adatbázisok,
1996 óta az ügyfelekért.
Csehország Szlovákia Magyarország Lengyelország Kína
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
Kérdések a második zh-hoz
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Networkshop 2019 Győr, április 26.
Előadás másolata:

Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában

A nagy kérdés Szükség van-e egy újabb kiadványra, ami nyomdákról szól?

Marketinges szempontok Mit várhatunk a közeljövőben? n Az uniós csatlakozás bővülő kínálatot jelen a szolgáltatók körében n Nagyobb verseny a megrendelőkért n Egyre fiatalodó (szakképzetlen?) megrendelői kör

Mi a gyakorlat? n A személyes kapcsolatrendszer a döntő. n Jól van ez így??? (Van, akinek igen, de van akinek más az érdeke!)

Van, ami működik n A Nagy Kreatív Könyv idén 9 éves! n Alcíme: Amire a magyar reklám képes... n A megrendelői oldal szívesen venné ugyanezt az ismert - és elismert - formátumot más szolgáltatók esetében is!

Nagy Kreatív Könyv A formátum üzenete: n Azok vannak benne, akik számítanak a piacon n Ezek bizonyítottak - meg merik mutatni, mit csináltak

Kinek szól a Nagy NyomdaKönyv? n A magyar gazdaság meghatározó NAGY és KÖZEPES vállalatainál dolgozó, nyomdai munkák megrendelésével foglalkozó marketinges szakembereihez n A hazai reklám-, kreatív-, design- és kommunikációs ügynökségek munkatársaihoz

Hogyan jut el...? n Ingyenesen 1300 Kreatív előfizetőhöz! n Hirdetések a Geomédia és a Mediprint Kiadó szaklapjaiban az – élelmiszeripari lapok –gyógyszeripari lapok –turisztikai lapok –önkormányzati lapcsalád –műszaki lapcsalád n Havi kb. 800 ezer olvasó!

Sokba kerül?

Online adatbázis is! n Kreatív Online ( n Havi oldalletöltés - csak szakmabeliek részéről! n Kreatív Katalógus (adatbázis)

M is az a NyomdaKönyv? n n Egy képes bemutatkozó album, n n amelyben a nyomdák technológiánkénti fejezetekbe sorolva, n n standard formátumban, n n a megvalósult munkák bemutatása révén szerepelhetnek.

A Nagy NyomdaKönyv céljai: n Promóciós eszköz n Vizuális bemutatkozási lehetőség n Kategorizált nyomdai adatbázis n A megrendelők szakmai (tovább)képzése Új lehetőség a nyomda-marketingben Kétnyelvű!

Köszönöm a figyelmüket!