A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA A Halis István Városi bemutatói 2003.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA Kilenc fontos mondat.
Advertisements

Valós idejű tesztlefedettség- monitorozás JEE környezetben Dr. Ferenc Rudolf, Szegedi Tudományegyetem Bakota Tibor, FrontEndART Szoftver Kft.
Városi Archívum - könyvtáros szemmel – Magyar Könyvtárosok Egyesülete Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő 2011.
XI. MMO - BGF, Dr. Berke József 1 – Dr. Berkéné Várbíró Beáta 2
A könyvtári digitalizálás kézikönyve és honlapja
A MaNDA: lehetőség a digitális örökség tényleges megőrzésére Előadó: Lovas Borbála a Mandalat Munkacsoport tagja.
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA A Halis István Városi bemutatói 2003.
Digitalizálandó értékek könyvtáraink gyűjteményében Mit? Miért? Hogyan? május 25. Bánkeszi Katalin szakmai igazgató Neumann János Digitális Könyvtár.
A használók fizetési hajlandósága – tapintatos kommunikáció a térítéses információszolgáltatás irányába Czupi Gyula, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa.
Magyarországi Barangolások A Budai Várnegyedben
Kulturális értékek digitalizálása az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében Dippold Péter.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
A Jövő Internet Nemzeti Kutatási Program – JINKA 1.3 Dr. Sallai Gyula Jövő Internet Kutatáskoordinációs Központ Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
Stratégiai tervezés.
Környezetállapot-Értékelés Program A PROGRAM JÖVŐ„KÉP”E KvVM – MTA TAKI – Széchenyi István Egyetem Bulla Miklós.
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Közép-Európai Innovációs Központ – Forrás Informatika Kft. Ágazati Kutatás – Szoftverfejlesztés Május 17. Eger Tóth András Senior Projekt Menedzser.
Dr. Kokas Károly, SZTE EK Sajtódigitalizálás: hol tartunk? merre megyünk?
Sajtódigitalizálás a könyvtárban Czupi Gyula Halis István Városi Könyvtár Nagykanizsa A Magyar Elektronikus Könyvtárért Egyesület rendezvénye június.
1 Sajtódigitalizálás - tartalom BCE Központi Könyvtár Szivi Józsefné dr. – gyűjteményszervezési igazgató OSZK / MEK / június 19.
Sajtótigitalizálás a könyvtárban – Szakmai nap az Országos Széchényi Könyvtárban Intézményünk Németh László Városi KönyvtárNémeth László Városi.
Sajtótigitalizálás a könyvtárban – Szakmai nap az Országos Széchényi Könyvtárban Intézményünk MEK Egyesület – Országos Széchényi Könyvtár]
Minerva projekt és digitalizálási tapasztalatok Moldován István OSZK MEK Osztály NDA Konferencia december 14.
Sajtótigitalizálás a könyvtárban – Szakmai nap az Országos Széchényi Könyvtárban Intézményünk [Intézmény neve] –[Intézmény webcíme] [Az intézményt.
A Magyar Elektronikus Könyvtár új szolgáltatásai és működése Moldován István OSZK MEK osztály Somogyi Károly Városi és Megyei Könyvtár.
A hazai könyvtárak és az Európai Digitális Könyvtár Információs nap a 3. FP7-ICT pályázati felhívásról Budapest, január 29.
Új és tervezett szolgáltatások a Magyar Elektronikus Könyvtárban Moldován István Kódex Könyvtáros klub június 1.
Magyar Digitális Képkönyvtár az OSZK-ban Dunaújváros, Networkshop március 17.
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
Lesz-e magyar tartalompiac? És mi lesz a könyvtárak szerepe? Kitzinger Dávid ügyvezető igazgató Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ.
Bemutatkozik az Arcanum Digitális Tudománytár
Demerite módszer. Összehasonlításos módszer T ia az elemzett termék technikai paraméterei Q ia az elemzett termék minőségi paraméterei T ic az etalon.
IKT struktúra.
Helytörténeti források kutatása az interneten – a Communio-projekt Kalocsán Előadás a Szabadkai Történelmi Levéltár IV. Nemzetközi Levéltári Napján: A.
Az internet mindenkié! Kardos Ferenc, Halis István Városi Könyvtár, Nagykanizsa
A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA A Halis István Városi bemutatói 2003.
LAPOZZBELE–KATTANJRÁLAPOZZBELE–KATTANJRÁ LAPOZZBELE–KATTANJRÁLAPOZZBELE–KATTANJRÁ A példás kanizsai Halis István Kondákor Flórián (Piarista Általános.
Digitalizálás és elektronikus hozzáférés az infokommunikáció világában
Javaslat az egészségügyi ágazat szektor-semleges adatgyűjtési rendszerének megújítása Dr. Kincses Gyula.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
Közgyűjtemények és NIIF szolgáltatások
Eger, AgriaMédia Könyvtárak az elektronikus tanulás szolgálatában Moldován István OSZK
A Debreczeni Képes Kalendáriom Gellér Ferencné dr. Internet Fiesta 2005.
A Digitális Képarchívum munkafolyamatainak bemutatása Készítette: Drótos László és Simon Jennifer Utolsó módosítás: T A R T A L O M A DKA.
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
LAPOZZBELE–KATTANJRÁLAPOZZBELE–KATTANJRÁ LAPOZZBELE–KATTANJRÁLAPOZZBELE–KATTANJRÁ A példás kanizsai Halis István Csáki Fanni (Piarista Általános.
Informatika és történelemtanítás A számítógép felhasználásának lehetőségei a történelem oktatásában.
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
Digitalizálás a könyvtárban …mit, mivel, hogyan, mikor, miért, mennyire…
A KSZR FORRÁSOK HATÉKONY FELHASZNÁLÁSA ZALA MEGYÉBEN KISS GÁBOR IgazgatóKSZR MŰHELYNAPOK – ZALAEGERSZEG 2015.november 11.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
Hallatlan Alapítvány Összefoglaló az Alapítvány tevékenységéről és kiadványairól Országos Idegennyelvű Könyvtár Budapest, november 26. Könyvtár,
Digitális közzététel, avagy, hogyan írjunk digitalizációs stratégiát? Bánki Zsolt István Petőfi Irodalmi Múzeum.
Tóvári Judit Honlap: Digitális archívumok forrásainak felhasználása az oktatásban Bemutató diakockák.
Kísérleti magyar webarchiválási program A könyvtárak szerepe
Lente Tamás Méliusz Juhász Péter Könyvtár
tananyagfejlesztés TÁMOP E-13/1/KONV
Recski memoárkötetek digitalizálása a MEK-ben
Elérhető magyar irodalom – olvasás? digitalizálás?
Magyarországi Barangolások A Budai Várnegyedben
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
A világ csudája Egy várostörténeti portál:
Előadás másolata:

A KÖNYVTÁR – KAPU A VILÁGRA A Halis István Városi bemutatói 2003.

Sajtódigitalizálás Zalában Czupi Gyula:

Szakmai és erkölcsi dilemma Kinek a feladata? A kutatóé, a levéltáré, levéltár híján a könyvtáré?

Milyen költségekkel és milyen mértékű digitalizálást vállalhat a könyvtár?

Ki és hogyan állapítja meg a technikai paramétereket?

eddig: 1. A Zalai Közlöny 2 évfolyama, 104 szám 500 kép. Feladat: források megteremtése technológia kidolgozása Eredmény: tapasztalat, népszerűsítés, Kanizsai Forduló, az első saját CD, igény a saját eszközzel való munkára.

2. A Zalai Közlöny 3 évfolyama, 156 szám 750 kép, 8 évfolyam ezer kép. Feladat: források megteremtése külső résztvevővel eszközbeszerzés szoftverfejlesztés Hasznosulás: másolatok, új szolgáltatás, dokumentumokban internetes felhasználás. Eredmény: technológiai és szervezeti fejlődés, nagyságrendi változás.

a folytatás lehetőségei a szolgáltatás lehetőségei helyben az országos szintű szolgáltatás lehetőségei továbbgondolva

Köszönöm a figyelmet!