SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
MIÉRT KELLENE REKLÁM NEKEM IS? CÉLCSOPORT ÜZENET HALLJÁK IS MEG!
MEDIA MESSAGE MEASURE- MENT AZ 5M MODELL MISSION MONEY reklámcélok költségvetés üzenet reklámeszköz reklám- hatékonyság
A MÁSIK OLDAL… „engem nem befolyásolnak a reklámok…”
Szegedre Anyuhoz, haza HIRDETÉS REKLÁM
AZ ÜZENET: MEGGYŐZÉS HATÉKONYSÁG ÉS ELLENHATÁSOK Érzelmek Mellék -utak Racionális gondol- kodás Főút
AZ ÜZENET RACIONÁLIS VAGY ÉRZELMI HANGNEM STÍLUS SZÓKINCS FORMA
MÉG, MÉG… DISSZONANCIA „NE AKARJON MEGGYŐZNI” SZTEREOTÍPIÁK ATTITŰDÖK IMÁZS HITELESSÉG
MANIPULÁCIÓ – MIT LEHET ÉS MIT NEM?
KÖSZÖNÖM A MEGTISZTELŐ FIGYELMET!
zda_debrecen_hirdetes.jpghttp://debrecen.varosom.hu/upload_pic/big/90/ _koronas_cukras zda_debrecen_hirdetes.jpg small jpghttp://files.coloribus.com/files/adsarchive/part_1405/ /file/bakery-urinal- small jpg edettsegi_Garancia.jpghttp:// edettsegi_Garancia.jpg A KÉPEK FORRÁSAI