SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Készítette: Fodorné Varkoly Mária. Amit ma feltölt valaki, az több év múlva is elérhető lesz a világhálón! Ezért érdemes vigyázni milyen tartalmakat teszünk.
Advertisements

Drótváztervek (mockup, wireframe) készítése
GPUPerformance: Angliai csata 1940
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
K ONTROLLÁLATLAN VÁGYAK, KISZÁMÍTHATATLAN HISZÉKENYSÉG, KIALAKULATLAN ÉRZÉSVILÁG Avagy a reklámok hatásai a kisiskolásokra Készítette: Tóth Ivett Anna.
Digitális világ A digitális reklám
REKLÁMTERVEZÉS 2..
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Mit reklámozhat? Az eladó cég szempontjából 1.Információt közvetít a termékről 2.Imázs bemutatása (központban a márkanév)
1 Internet. 2 WWW  World Wide Web  Hivatkozásokkal összekötött hipermédia dokumentumok rendszere  Dokumentumok -> Weboldalak  A weboldalak hipertext.
Független Pedagógiai Intézet – Érzelmek Iskolája Szeptemberi média megjelenéseink!
Hogyan lehet saját wikink?
Evolúciós pszichológia: Alapozó kurzus
Nemzetközi energiahatékonysági kezdeményezések
Muziek - The Shadows MEGHÍVÓ Normafa és környéke. „Mi lesz veled Normafa” Szombat Foto:Telek
Készítette : Szente Szilvia Felkészítő tanár : Mgr. Spek Krisztina Iskola : Magyar Tannyelv ű Magán Szakközépiskola, Gúta.
Sámánista elemek a koreai eredetmítoszokban Készítette: Rácz Éva Dátum:
Készítette: Kertész Zsófia
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
A technológia szerepe a pedagógiai értékelés fejlesztésében
Szemeszter vázlat (1. órán)
 2002 október – december  Post szeptember 11-i kampány  Cél: bemutatni az amerikai muzulmánok boldog életét, meggyőzni a világot, hogy ne utálják az.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Készítette: Kardos Gábor Felkészítő tanár: Venyige Judit Iskola: Táncsics Mihály Gimnázium és Szakközépiskola Orosháza.
A közösségi portálok (és használatuk)
Rétegek használata GIMP képszerkesztő programban
Megújuló energiaforrások
A GIMP képszerkesztő program bemutatása (Szűrők alkalmazása)
Az EU közös költségvetésének jövője Gondolatok a as pénzügyi perspektíva kapcsán Szemlér Tamás Tanszékvezető egyetemi docens, Budapesti Gazdasági.
A kitelepítés, kimenekítés, befogadás, visszatelepítés általános és speciális feladatai Magyarországon „Hallgatók a tudomány szolgálatában” Tudományos.
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
Magyar Optikai Művek (MOM) szervezési, számítógépes tevékenységei
Digitális világ – interaktív táblán
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Koreai sámánizmus A gwishinek
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
 Bevándorlási és Állampolgársági Hivatal Európai Integrációs Alap 2012.
TIOP 1.1.1/09/ Az Internet lehetőségei a tanulási módszerek alakításában I.Szókincsbővítés játékosan (múlt) II.Rögzítés élményszerűen (jelen)
Avagy mire is emlékezem…
1Szegedi Tudományegyetem Természettudományi és Informatikai KarAntal Gábor Programozás I. 1. gyakorlat.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Blogok keresése, keresőoptimalizálás, Google Webmaster Tools
A cipő, amit hordasz? A zene, amit hallgatsz? A könyv, amit olvasol? És az e-book olvasó, amin a könyvet olvasod?
Pásztorélet – pásztordalok a legjelentősebb pásztorünnepek tükrében
Debrecen vonzáskörzete
2012.FEBRUÁR FEBRUÁR 20-IG!!!. Árajánlat kérése, nemzetközi közösségi weboldal kivitelezésére: Funkciók: - Tag/1-1 kép feltöltése - Min. adatok.
A nephrológiai ápoló szerepe az akut vesepótló kezelések
Az M-3 utóélete: Szeged, József Attila Tudományegyetem (JATE) Főszereplők: Dr. Kalmár László professzor JATE Kibernetikai Laboratórium (KibLab):
Vas Megyei Sclerosis Multiplex Egyesület Egészségnapja május 31.
Mindig a legdrágább a legjobb?
Körösvölgyi Látogatóközpont és állatpark, szarvas
A természet, mely körülvesz és kiszolgál bennünket, melyben élünk, és amit védeni, az utókornak megőrizni kötelességünk. A programsorozatra szeretettel.
Albert Einstein Szabó Gábor.
Ez az én művem: Papercraft
Személyiségfejlesztő blogok
Nvidiá-ról Kattints rá Nvidiá-ról Kattints rá Amd-ről Kattints rá Amd-ről Kattints rá Videokártyákról, Kattints rá Videokártyákról, Kattints rá Kérdések.
Natív hirdetések Balatoni Emese.
EKKR Az Európai Képesítési Keretrendszer Készítette: Keresztesi Judit A21YTQ Molnár Attila Károly H9QG5B.
Abonyi-Tóth Andor 1.  Az eszköz egy modellje, amit oktatási, demonstrációs, használhatósági elemzési, promóciós és egyéb célokra is felhasználható. 2.
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Méréstechnika és Információs Rendszerek Tanszék R „Big Data” elemzési módszerek Kocsis Imre
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Intel P965 chipset.
Műveletek mappákkal és a fájltípusok
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Tibeti homok mandalák.
Networkshop 2019 Győr, április 26.
Előadás másolata:

SIKERES KAMPÁNYSTRATÉGIÁK KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA REKLÁMOK ÉS PSZICHOLÓGIA Kincsesné Vajda Beáta Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

MIÉRT KELLENE REKLÁM NEKEM IS? CÉLCSOPORT ÜZENET HALLJÁK IS MEG!

MEDIA MESSAGE MEASURE- MENT AZ 5M MODELL MISSION MONEY reklámcélok költségvetés üzenet reklámeszköz reklám- hatékonyság

A MÁSIK OLDAL… „engem nem befolyásolnak a reklámok…”

Szegedre Anyuhoz, haza HIRDETÉS REKLÁM

AZ ÜZENET: MEGGYŐZÉS HATÉKONYSÁG ÉS ELLENHATÁSOK Érzelmek Mellék -utak Racionális gondol- kodás Főút

AZ ÜZENET RACIONÁLIS VAGY ÉRZELMI HANGNEM STÍLUS SZÓKINCS FORMA

MÉG, MÉG… DISSZONANCIA „NE AKARJON MEGGYŐZNI” SZTEREOTÍPIÁK ATTITŰDÖK IMÁZS HITELESSÉG

MANIPULÁCIÓ – MIT LEHET ÉS MIT NEM?

KÖSZÖNÖM A MEGTISZTELŐ FIGYELMET!

zda_debrecen_hirdetes.jpghttp://debrecen.varosom.hu/upload_pic/big/90/ _koronas_cukras zda_debrecen_hirdetes.jpg small jpghttp://files.coloribus.com/files/adsarchive/part_1405/ /file/bakery-urinal- small jpg edettsegi_Garancia.jpghttp:// edettsegi_Garancia.jpg A KÉPEK FORRÁSAI