TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Magyarország – Szlovákia határon átnyúló együttműködési program
Advertisements

Közlekedésfejlesztési Integrált Közreműködő Szervezet
A vasúti közlekedési hálózat elemzése, közlekedési feltételek, szűk keresztmetszetek, fejlesztési irányok Előadó: Kövesdi Szilárd, GYSEV Zrt. Vezérigazgató.
„A vasúti áruszállítás szerepe a logisztikai rendszerben ”
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
„ Nyílt Pályán – Nemzeti Vasúti Kerekasztal” HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesülés szeptember 15. Orosz Balázs.
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
Budaörs Kistérség Többcélú Társulása november 24.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
Az önkormányzat szerepe a logisztikai központ létrehozásában II. CEBC Logisztikai Konferencia Budapest, II. 3. Nagy Sándor Városfejlesztési alpolgármestere.
Az EK Rendelet felülvizsgálatának magyar javaslatai és ETT jó gyakorlatok Előadó: Dr. Szabó Erika Területi Közigazgatásért és Választásokért Felelős Államtitkár.
Szervezetfejlesztési Program
Galovicz Mihály, IH vezető
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
Dr. Kozári József egyetemi docens, igazgató Szent István Egyetem Közép-Magyarországi Regionális Szaktanácsadási Központ V. Országos Tanácsadási Konferencia.
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
2009. október 20. Erős pillérek - javuló közlekedésbiztonság 2009, ORFK 1 Útgazdálkodás és hálózatfejlesztés biztonsági kérdései Mocsári Tibor főmérnök.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
MÁV - elővárosi vasutak: vonattal a városba
Útépítési munkálatok és új forgalmi rend (a Kőrösi út, Kisfaludy, Bacsó B., Vasút, Csontos J. utcákban)
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Unger Tamás, alpolgármester A 3. változatban teljes felújítás keretében átépülésre kerülnének a meglévő utak, és a járdák. A jelenlegi burkolt.
Cím. Komlóska Község Önkormányzat nevében tisztelettel köszönti Önöket Köteles László Polgármester! Sajtótájékoztatónk témája: Közel 70 millió forint.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
Hurrá, nyertünk! Karádi István Karádi Rendszerház.
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
ÉMOP – Üzleti infrastruktúra fejlesztése. Keretösszeg: „1” részcél: Ipari Parkok millió Ft „2” részcél: Ipari területek millió Ft „3” részcél:
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉNEK TAPASZTALATAI Juhász Zsoltné tervező FŐMTERV ZRT november 2.
Non-profit Gazdaságfejlesztő Szervezetek Háza Hajdú-Bihar és Bihor megyékben HURO/0802/108_AF Projektbemutató.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
PÉCS VÁROS AUTÓBUSZOS KÖZÖSSÉGI KÖZLEKEDÉSÉNEK MEGÚJÍTÁSA Tüke Busz Zrt november 6.
„TRAMTRAIN” INTEGRÁLT VILLAMOS- ÉS NAGYVASÚTI RENDSZER BEVEZETÉSE HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN ÉS SZEGED VISZONYLATÁBAN ÉS VILLAMOS FEJLESZTÉS HÓDMEZŐVÁSÁRHELYEN.
FENNTARTHATÓ TELEPÜLÉSI KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS TOP Nyíregyháza, január 08. Dr. Frankó Melinda.
A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben A GYSEV Zrt. szerepe a Nyugat-magyarországi közlekedésben Előadó: Dávid Ilona, a GYSEV elnök-
Szajol-Püspökladány vasútépítés Szajol–Kisújszállás vonalszakasz pályaépítési munkái Kisújszállás–Püspökladány vonalszakasz pályaépítési.
Az autópálya mérnökségek története Kovács Attila Fejlesztési és felújítási igazgató
Háziorvosi rendelő fejlesztése Ásotthalmon
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Projektbemutató - Debrecen
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Hol található biztonsági megállóhely a vonalszakaszon?
Előadás másolata:

TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. - NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Rt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok - közúti és vasúti beruházások - miatt február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságnál. A NIF Zrt. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium. Beruházói feladataink: gyorsforgalmi utak közutak vasút fejlesztése

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség - Hatékonyság Meggyőződésünk, hogy a lakosság alapos tájékoztatása elsődleges feladatunk, hogy beruházásaink támogatásukkal, életkörülményeik minimális zavarása mellett, akadálytalanul megvalósulhassanak. Célunk, hogy az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályi követelményeknek, valamint a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket. Arra törekszünk, hogy munkatársaink szakmai felkészültségére és tapasztalatára - magas színvonalú projekt menedzsment kompetenciák - támaszkodva, valamint modern szervezet kialakításával és folyamatos fejlesztésével feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük.

Feladataink Kápolnásnyék Önkormányzat területén több ütemben történik a vasúti rekonstrukció: I.Kápolnásnyék - Gárdony állomásköz nyíltvonali részeinek átépítése: augusztus december 15. vasúti területen töltést szélesítünk átépítjük a vasúti pályát a Vörösmarty emlékmúzeumnál egy külön szintű gyalogos aluljáró építését kezdjük meg. Az aluljáró a vasút és a közút alatt egyaránt átvezet. Tekintettel arra, hogy egy-két ingatlan kivételével ez a terület a településtől viszonylag messze esik, a munkálatok nem fognak fennakadást okozni a lakosság életében

Feladataink II.A második ütemben 2011-ben elkezdődik Kápolnásnyék állomás átépítése új felvételi épület készül a vasút Pázmánd felőli oldalán parkoló és buszforduló kiépítésével a Diófa vendéglő és a vasútállomás vonalában külön szintű közúti-gyalogos aluljáró készül a jelenlegi felvételi épületet le kell bontani III. A harmadik ütemben, előre láthatóan 2011-ben kerül megépítésre Pettend megállóhely külön szintű peron megközelítésekkel. Az átépítéseket követően egy másik projekt keretében teljes egészében megújul az utas tájékoztatás (vizuális és hangos) rendszer.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. KÖSZÖNJÜK MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET! Kapcsolattartás: