A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KözOP sz főút Hévíz elkerülő és 71. sz
Advertisements

Megbízó: Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata
Társasházi Közös Képviselők Klubja – Csepel ( )
Somogy megyei projektek
5. számú főút Szeged, Nyugati elkerülő III. ütem Lakossági fórum, Szeged augusztus 5.
5. számú főút és a jelű összekötő út közötti szakasz, lekötéssel a 43
Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium
Várpalota elkerülő építése
Organizációs tervek.
Tervfázisok és munkarészei és tartalmi követelményei
A győztesek felelőssége – Tájkép csata után
A Budapest-Kelenföld (bez. ) – Tárnok (bez
Pilisvörösvár (kiz. ) – Piliscsaba (bez
A munkavállalók munkavédelmi érdekképviseleti lehetőségei
EKOP Elektronikus levéltár
0 Budapest, december 8. Dunai hivatásforgalmi vízi közlekedés kialakítása Budapesten Nyitórendezvény Előadó: Nemecz Gábor Szakigazgató Beruházási.
Szeretettel köszöntünk minden Kedves Vendéget! Építési geodézia a gyakorlatban 2010.
Építési projektek megvalósítása a generálkivitelező szemszőgéből
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
A környezeti hatástanulmányok készítése vállalkozói szemmel
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
ITS fejlesztések az ÁAK zrt. hálózatán
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
dr. Kovács Ferenc Közlekedési Helyettes Államtitkár
HIDAK ÜZEMELTETÉSE, FENNTARTÁSA Kolozsi Gyula okl. építőmérnök,
A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia A szakma helyzete, elért eredmények, koncepció, stratégia Thoroczkay Zsolt főosztályvezető-helyettes.
BERUHÁZÁSOK A FŐMÉRNÖK SZEMÉVEL „Nyílt nap a beruházásokról” Budapesti és Pest Megyei Mérnöki Kamara november 27.
Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt.
M0 útgyűrű déli szektor bővítése
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai
Fejlesztési Programiroda – Közutak V. Projektiroda
TÁRNOK – SZÉKESFEHÉRVÁR vasúti vonalszakasz kivitelezési munkálatai Kápolnásnyék - Gárdony vonalszakasz jobb és bal vágány átépítése.
Záhony térsége széles nyomtávú vontatóvágány hálózat felújítása
4. számú főút Debrecen elkerülő szakasz
számú főút Jászberény elkerülő szakasz II. ütem
86. számú főút burkolat megerősítése és négynyomúsítása a – szelvények között.
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
61. számú főút Nagykanizsa elkerülő szakasz építése a km szelvények között Lakossági fórum március 11.
76. számú főút Zala megyei szakaszának ( km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése Lakossági fórum február 18.
86. sz. főút Szombathely - Vát szakasz ( – km szelvények között) kivitelezési munkálatai Lakossági fórum október 09.
4. sz. főút Kisújszállás elkerülő Eredményhirdetés
M0 ÚTGYŰRŰ DÉLI SZEKTOR BŐVÍTÉSE M6 autópálya – 51 sz
1 Lakossági fórum A Lónya-Barabás határátkelő-helyekhez vezető utak korszerűsítési munkái II. ütem építése március 5.
61. számú főút Somogy megyei III. szakaszának 11,5 tonnás burkolatmegerősítése ( km szelvények között) Lakossági fórum március 10.
61. számú főút burkolat megerősítése a km és a – km szelvények között.
Lakossági fórum 46. sz. főút km szelvényben lévő endrődi Hármas – Körös híd átépítési munkái február 19.
Lakossági fórum számú főút Zala megyei szakaszának (0+000 – ) km szelvények között) 11,5 tonnás burkolat megerősítése.
Lakossági fórum 41. sz. főút km szelvényében lévő, Vásárosnamény II. Rákóczi Ferenc Tisza-híd és a csatlakozó ártéri szakaszok felújítása 2009.
Magyar Útügyi Társaság
ÚTÉPÍTÉSI BERUHÁZÁSOK HATÉKONY LEBONYOLÍTÁSÁNAK FELTÉTELRENDSZERE DR. KOVÁCS ANDRÁS GKM – Közúti Közlekedési Főosztály Visegrád, november 17.
Beruházásokhoz kapcsolódó Környezetvédelmi tervezés és engedélyeztetés
KRIMINAL EXPO BUSINESS ÉS BIZTONSÁG a tervezés és az üzemeltetés konfliktusa a bevásárlóközpontok esetében.
Építési projectek monitoringja a szakmai szakértő szemével
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
8 sz. főút Márkó – Herend közötti szakasz fejlesztésének megvalósítása
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Kovács Ákos A megépült Ipoly-hidakhoz vezető utak felújítása,
37. számú főút Szerencs átkelési szakasz rekonstrukciója Lakossági fórum március 29.
A tervezési munka előkészítése és folyamata
főosztályvezető-helyettes „A Balaton-régió közlekedési helyzete” fórum
Körös-vidéki Vízügyi Igazgatóság
KÁL-KÁPOLNA vasútállomás és környezetének fejlesztése
1 Vasúti beruházások a vállalkozó szemszögéből Horváth Róbert Vezető technológus Swietelsky Vasúttechnika Kft. X. KÖZFORGALMÚ ÉS VÁROSI VASÚTI PÁLYÁK TERVEZÉSÉTŐL.
Budapest XXII. kerület Városház tér, Mária Terézia utca és Kossuth Lajos utca átépítése, megújítása Szilágyi Tibor Szakterületi vezető BKK Zrt
A külterületi kármentesítést meghatározó feltételrendszer és a kivitelezés összehangolása, együttműködés az irányító szervekkel.
Diplomáciai kihívások a V4 észak-déli közlekedési magas szintű munkacsoport felállításában Budapest, május 6. Szabó István L. V4 közlekedési koordinátor.
Szajol-Püspökladány vasútépítés Szajol–Kisújszállás vonalszakasz pályaépítési munkái Kisújszállás–Püspökladány vonalszakasz pályaépítési.
Kötelező Tervezői - kivitelezői felelősségbiztosítás tájékoztató
Úthálózat fejlesztés, úthierarchia, úttípusok
Magyar Útügyi Társaság
Előadás másolata:

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. – NIF Zrt. (korábban Nemzeti Autópálya Zrt.) az útügyi adminisztráció átszervezése során, többletfeladatok – közúti és vasúti beruházások fejlesztése – miatt, 2007. február 19-ével került ezen a néven bejegyzésre a Cégbíróságon. Feladatai: gyorsforgalmi utak fejlesztése közutak fejlesztése vasútvonalak fejlesztése

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. A NIF Zrt. a magyarországi gyorsforgalmi, közúti és az EU által támogatott vasúti fejlesztések beruházója. 100%-ban a Magyar Állam tulajdona, a tulajdonosi jogok gyakorlója a Közlekedési, Hírközlési és Energiaügyi Minisztérium. Társadalmi igényeket kiszolgálva – gazdasági és közlekedési szakmai programokat valósítunk meg. Beruházói feladatainkat költséghatékonyan végezzük, megteremtve ezáltal mindenki számára az európai színvonalú közlekedés lehetőségét.

A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Ügyfélközpontúság - Minőség – Hatékonyság kiemelt feladatunk a lakosság pontos és alapos tájékoztatása az Európai Uniós irányelveknek, a hazai jogszabályoknak és a megbízók elvárásainak eleget téve magas színvonalon, korszerűen végezzük tevékenységünket munkatársaink szakmailag felkészültek, tapasztaltak feladatainkat hatékonyan, megbízóink és partnereink megelégedettségére végezzük

Az M31 jelentősége Gyors összeköttetést teremt az M0 útgyűrű és az M3- as autópályák között: Így: Jelentősen gyorsul az Északkelet Magyarország felé irányuló tranzitforgalom Tehermentesül az M0 útgyűrű Csömör-Árpádföld közötti szakasza a tranzitforgalomtól Csökken a településeken áthaladó forgalom Könnyebb, gyorsabb, biztonságosabb lesz a közlekedés

Az M31 autópálya

Lakossági tájékoztatás A NIF Zrt. kiemelten fontosnak tartja a lakosság tájékoztatását annak érdekében, hogy a beruházás támogatásukkal valósulhasson meg. Országos, regionális és a helyi sajtón keresztül rendszeresen tájékoztatjuk a lakosságot. Elérhetőségek: www nif.hu weblapon közvetlen telefonszám NIF Zrt.: 06/1-436-8100 e-mail: info@nif.hu

A megvalósításban résztvevő cégek Generál tervező: UNITEF – Céh Mérnökiroda Kkt. Mérnök: OVIBER Kft. Kivitelező: „C-H M31” Konzorcium A konzorcium vezetője: COLAS Hungária Kft. A konzorcium tagja: HÍDÉPÍTŐ Zrt.

Milyen lesz az M31? Az M31 autópályaként épül, 2x2 forgalmi sáv + leállósáv kialakítással. Szakasz hossza: 12,4 km Főbb mennyiségek: Töltésépítés: 1 834 133 m3 Bevágás készítés: 2 689 763 m3 Burkolatépítés (CP 4/2,7): 297.315 m2 Hidak, műtárgyak száma: 21 db aluljáró és felüljáró ebből 2 db völgyhíd Forgalmi csomópontok: 2 db (3. sz. főút-M31 és M3-M31)

Ütemezés Kivitelezési munkák kezdete: 2008. okt. Mérföldkövek a kivitelezésben gödöllői csomópont ágainak ideiglenes forgalomba helyezése: 2009. aug. völgyhidak befejezése: 2009. nov. a gödöllői csomópontban a jelenlegi, M3-ason átívelő felüljáró elbontásának kezdete: 2009. okt.

A környezetvédelem érdekében tett lépések A tervezés folyamán figyelembe vett szempontok: Zajvédelem => zajvédő falak létesítése Vadak, élővilág védelme => vadvédő kerítés, ökológiai átjáró Felszíni és felszín alatti vizek védelme => tisztító műtárgyak Talajerózió, rézsű állékonyság védelem => cserjék és örökzöld növényzet telepítése

A környezetvédelem érdekében tett lépések Környezetvédelmi monitoring terv, mely az alábbi vizsgálatokat tartalmazza: Levegőminőség vizsgálata Felszíni és felszín alatti vizek vizsgálata Zajterhelés vizsgálata Vadmozgás vizsgálata További intézkedések: Környezetvédelmi Irányítási rendszer alkalmazása alvállalkozók bevonásával is Folyamatos munkaközi ellenőrzések, saját állománnyal Veszélyes hulladékok kezelése és folyamatos elszállítása

Nehézségek a kivitelezés során Átmenő forgalom (3. sz. főút, M3 autópálya) Kisajátítás Közműhatóságok engedélyeinek hiánya Üzemeltetői engedélyek hiánya Erdőterületek, fakivágási engedélyek, erdőhatóság Szállítási útvonalak engedélyeztetése, karbantartása Üzemeltetői igények szem előtt tartása Organizációs feladatok

M3 autópálya - gödöllői csomópont a kivitelezés kezdetekor Képek a beruházásról M3 autópálya - gödöllői csomópont a kivitelezés kezdetekor

A rendelkezésre álló szakaszon megkezdődtek a földmunkák Képek a beruházásról A rendelkezésre álló szakaszon megkezdődtek a földmunkák

Hídépítési munkák az M31 autópályán I. Képek a beruházásról Hídépítési munkák az M31 autópályán I.

Távlati kép az M31 autópálya kivitelezési munkáiról 2009. májusában Képek a beruházásról Távlati kép az M31 autópálya kivitelezési munkáiról 2009. májusában

Bevágás készítés az M31 autópályán 2009 májusában Képek a beruházásról Bevágás készítés az M31 autópályán 2009 májusában

Hídépítési munkák az M31 autópályán II. Képek a beruházásról Hídépítési munkák az M31 autópályán II.

Ckt – 4 betonburkolat építése az M31 autópályán Képek a beruházásról Ckt – 4 betonburkolat építése az M31 autópályán

Munkában mindkét Ckt-s finisher Képek a beruházásról Munkában mindkét Ckt-s finisher

A Mérnök feladata Az építés megkezdése előtt ellenőrzi a terveket, műszaki előírásokat és a vállalkozói ajánlatokat Az építés alatt: folyamatosan ellenőrzi, hogy a kivitelezés a terveknek megfelelően halad koordinálja a kontroll labor munkáját lefolytatja a műszaki átadásokat lebonyolítja a forgalomba helyezési eljárást Az építést követően: A jótállási időszak alatt ellenőrzi, dokumentálja a hibajavítást

Minőségbiztosítás az autópálya építése kapcsán A Mérnök a minőségbiztosítás során ellenőrzi, hogy a műszaki előírásoknak, a szabványoknak és a szabályoknak megfelelően, kiváló minőségben valósuljon meg a kivitelezés. Ezen felül ellenőrzi az I. osztályú minőségi követelményeknek megfelelő megjelenésű és minőségű kivitelezési munkákat: Esztétikai követelmények Forgalombiztonsági követelmények Környezetvédelmi követelmények teljesülésének ellenőrzése

KÖSZÖNJÜK A FIGYELMÜKET!