Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Lengvárszky Attila oktatási igazgató ETR konferencia Pécsi Tudományegyetem Oktatási Igazgatóság „Csupán egyetlen siker létezik, hogy képesek vagyunk.
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
A november 18-i workshop napirendje
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Felsőoktatási menedzsment MA Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia november 17. dr. Princzinger Péter.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
E-Levéltár projekt Vidra András Projektigazgató
”PRO-TEAM” REHABILITÁCIÓS NONPROFIT KFT. Versenyszféra Fórum „Munkaerő-piaci szolgáltatások a „Pro-Team” Nonprofit Kft-nél.” TAMOP /
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
EKOP Elektronikus levéltár
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Egy év az Európai Unióban Arató Gergely Budapest, április 29.
A környezetállapot-értékelés módszertana Dr. Bulla Miklós Baja, április 26. Széchenyi István Egyetem, Környezetmérnöki Tanszék.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi Barnabás Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban HEFOP/2004/3.3.1-P /1.1 NYF MIR rendszere, minőségfejlesztési.
Nemzeti Fejlesztési Terv (NFT) = Európa Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program (HEFOP) 4.4 intézkedés: Egészségügyi információ- technológiai.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
IV. ETR konferencia fejlesztés – bevezetés - támogatás Rós László Budapest, január
Controlling a gyakorlatban
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
„Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens december 9.
Regionális jelentőségű klaszterek közös beruházásainak támogatása, szolgáltatásainak kialakítása, fejlesztése ÉMOP – 2007/1.2.1 TERVEZET.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Jövő Internet Nemzeti Technológiai Platform Workshop program június 4. Levezető elnök: Dr. Bakonyi Péter Napirend: 1. Tudománypolitikai Stratégia.
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
„Érték a mérték” Partnerközpontú szemlélet disszeminációja a Dunaújvárosi Főiskolán November 17. EMIR azonosító szám: HEFOP / /1.0.
Dunaújváros, október 6. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola1 Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program A felsőoktatás szerkezeti.
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.

HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
2005. május 5. OKTATÁSI MINISZTÉRIUM FELSŐOKTATÁSI FELNŐTTKÉPZÉSI BIZOTTSÁG.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Fókuszban a tudományos műhelymunka Harmadik országos TDK-fórum október Dr. András István rektor.
A Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program aktuális pályázati lehetőségei aktuális pályázati lehetőségei szeptember 26. Szolnok.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
Kommunikáció a felsőoktatásban Rós László PTE BTK, április 14.
MFRFK ülése, Dunaújváros, december 7. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola1 Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program A felsőoktatás.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
HEFOP és projekteredmények, hasznosíthatóság és egymástól tanulás Dr. Podruzsik Szilárd.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT ÉS TERÜLETI GYERMEKVÉDELMI SZAKSZOLGÁLAT PÁLYÁZATAI A TÁMOP KERETÉBEN PROJEKT ZÁRÓ NAP:
MUNKAERŐ-PIACI IGÉNYEKRE TÁMASZKODÓ GYAKORLATORIENTÁLT KÉPZÉSEK, SZOLGÁLTATÁSOK A SZEGEDI TUDOMÁNYEGYETEM FÓKUSZÁBAN TÁMOP F-14/1/Konv
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület 1119 Budapest, Tétényi. u  Tel/Fax: , web: 
KEHOP azonosítószámú, „Veszprém Megyei Klímastratégia” című projekt bemutatása Takács Balázs Veszprém, április 25.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Towards an Effective Regional Resource Allocation (TERRA) Zárókonferencia Nagyvárad, március 19. A projekt rövid bemutatása - célok és eredmények.
„Együtt, eredményesen”
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Társadalmi Megújulás Operatív Program - TÁMOP
Projekt ismertető Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
NYITÓ KONFERENCIA Egészségügyi alapellátáshoz kapcsolódó
Előadás másolata:

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program A felsőoktatás szerkezeti és tartalmi fejlesztése „Partnerközpontú önértékelési modell megalkotása és továbbképzések a felsőoktatási intézmények humánerőforrásainak fejlesztésért” A PROJEKT EREDMÉNYEINEK BEMUTATÁSA Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Kihívások, amelyekre válaszokat kerestünk TÖMEGOKTATÁS VERSENY HALLGATÓI MENTALITÁS VÁLTOZÁSA FELHASZNÁLÓI SZFÉRA VÁLTOZÁSA ÉRTÉKEK MEGŐRIZHETŐK ?? Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

HEFOP A felsőoktatási intézmények minőségközpontú működésének támogatása A projekt a felsőoktatási intézmények oktatói, kutatói és vezetői számára biztosít képzési lehetőséget az intézmény által folytatott oktató / kutató / szolgáltató tevékenységek fejlesztését célozva, beleértve a korszerű, informatikai eszközökkel támogatott intézményi folyamat átvilágításokat és újraszabályozásokat. Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A projekt hosszú távú célja A projekt hosszú távú célja, hogy elősegítse a felsőoktatásban tanulók és végzettek nagyobb arányban történő sikeres belépését a hazai és a közösségi munkaerőpiacra és alkalmazkodásukat annak változó körülményeihez. Emellett célja a civil szféra és felsőoktatási intézmények jelenlegi kapcsolatrendszerének kedvező irányú megváltoztatása a partner- és minőségközpontú működés irányába a társadalmi elvárásoknak való mind teljesebb körű megfelelés elérésének érdekében. Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

KÖZVETLEN CÉLOK VÁLLALT FELADATOK EFQM-modell, önértékelés Továbbképzések Intézményi felső- és középvezetők számára Oktatók számára Infrastruktúra-fejlesztés Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola A konzorcium: Dunaújvárosi Főiskola (koordinátor) Kodolányi János Főiskola Pécsi Tudományegyetem Széchenyi István Egyetem Emberi Erőforrásgazdálkodási Tanácsadók Orsz. Szöv. Iparfejlesztési Közalapítvány Magyar Akkreditációs Bizottság Titkársága Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A PROJEKT ADATAI Elnyert pályázati forrás összege: 170 MFt A projekt időtartama: 2004 november 1. – 2006. november 1. Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A tartalmi megvalósítás EFQM-alapú intézményi önértékelés: a modell teljeskörű adaptálása a magyar felsőoktatásra, az intézményi önértékelések támogatása, Továbbképzések intézményi vezetők és oktatók számára: 17 új e-learning formájú gyakorlatorientált vezetési, minőségirányítási, illetve tanulásirányítási tananyag-modul elkészítése, interaktív feldolgozása és a gyakorlatba való bevezetése, Infrastrukturális fejlesztés: dokumentumkezelő és pénzügyi kontrolling rendszer, multimédiás oktatóterem létrehozása a koordinátornál. Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola ÖNÉRTÉKELÉS Az EFQM-alapú önértékelési modell adaptálása a magyar felsőoktatásra Az önértékelés módszertanának kialakítása Az intézmények (vezetők és önértékelő csoportok) felkészítése Az intézményi önértékelések végrehajtása Fejlesztési intézkedések támogatása Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

TOVÁBBKÉPZÉSI TANANYAGOK KORSZERŰ VEZETÉSI MÓDSZEREK A FELSŐOKTATÁSBAN FELSŐOKTATÁSI MINŐSÉGMENEDZSMENT KORSZERŰ PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK A FELSŐOKTATÁSBAN Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola „ A” – Blokk Korszerű vezetési módszerek a felsőoktatásban Szakterületi vezető: Dr. Czinkóczi Sándor A1 - Adatokra épített stratégiai tervezés PTE Dr. Krisztián Béla Dr. Balaton Károly MAB Gazdaságtudományok Bizottság DF Dr. Czinkóczi Sándor A2 - Innováció-menedzsment a felsőoktatásban Dr. Szakály Dezső Miskolci Egyetem Innováció és Technológia Menedzsment EETOSZ Szedlárné Gáll Ibolya Mlecsenkov András A3 - Változásmenedzsment a felsőoktatásban – Szervezetfejlesztés Veresné dr. Somossi Mariann MAB Minőségbiztosítási és Tanácsadási Bizottság Dr. Noszkay Erzsébet Dr. Lelkes Anna Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola „ A” – Blokk Korszerű vezetési módszerek a felsőoktatásban Szakterületi vezető: Dr. Czinkóczi Sándor A4 - Emberi Erőforrás Menedzsment a felsőoktatásban-humán kontrolling EETOSZ Szedlárné Gáll Ibolya Dr. Gyökér Irén BME Ipari Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék PTE Dr. Nemeskéri Zsolt DF Dr. András István A5 - Projektmenedzsment Dr. Czinkóczi Sándor Dr. Görög Mihály Corvinus Egyetem A6 - Csoportos kreatív technikák a problémamegoldásban Dr. Szakály Dezső Dr. Topár József MAB Minőségbiztosítási és Tanácsadási Bizottság A7 - Konfliktuskezelési technikák- Tárgyalástechnika Kommunikációs készségfejlesztés Dr. Szedlár Anna Dr. Bíró Zoltán Drimál István Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola „B” - Blokk Felsőoktatási minőségmenedzsment Szakterületi vezető: Dr. Gremsperger Géza B1 - TQM- szemlélet a felsőoktatásban DF Dr. Gremsperger Géza Dr. Veress Gábor MAB Minőségbiztosítási és Tanácsadási Bizottság B2 - Partnerközpontú szervezetek- Szolgáltatások minőségirányítása KJF Monostori Endréné Dr. Koczor Zoltán Dr. Reuss Pál B3 - Minőségügyi eszközök - Mutatószámok alkalmazása a felsőoktatásban Dr. Strauber Györgyi Bernáth Lajos Krotos László B4 - Önértékelés a felsőoktatásban (EFQM) IMFA Szabó Kálmán Dr. Topár József B5 - Minőségköltségek a felsőoktatásban PTE Dr. Bíró Zoltán Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola „C” - Blokk Korszerű pedagógiai módszerek a felsőoktatásban Szakterületi vezető: Dr. Kadocsa László C1 - A felsőoktatás pedagógiai –pszichológiai alapjai DF Dr. Szegál Borisz Dr. Pukánszky Béla Szegedi Tudományegyetem C2 - Oktatási folyamat a felsőoktatásban Dr. Gubán Gyula Balogh Andrásné BME Műszaki Pedagógia Dr. Kadocsa László SZE Dr. Földes Zoltán C3 - Korszerű pedagógiai módszerek a felsőoktatásban Kelemen Gyula Dr. Tóth Béláné BMF. Bánki Donát Főiskolai Kar Dr. Nyéki Lajos Dr. Létrai Zoltán Ludik Péter C4 - Pedagógiai értékelés Dr. Nagy Tamás Dr. Csíkos Csaba C5 - Life-long learning a felsőoktatásban Dr. Pais Ella Pécsi Egyetem Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola TOVÁBBKÉPZÉSEK Nyitó konferencia, 3 workshop, záró konferencia Az elkészült elektronikus anyagok interaktív feldolgozása Kiválasztott téma bevezetése a saját gyakorlatba, prezentációk Tapasztalatok értékelése, felmérések Multiplikátori tevékenység Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A célcsoportok kiválasztásának szempontjai Vezetők Elkötelezett a partnerközpontú szemlélet iránt Jelenleg és várhatóan 5 évig felsővezető vagy potenciális felsővezető Elkötelezett az új vezetési módszerek iránt Vállalni tudja a projektben való aktív részvétel terhelését a 2005/2006-os tanévben Vállalja hogy saját tevékenységében egy „pilot”alkalmazást bevezet Szerződésszerűen vállalja a multiplikátor szerepkört Tervezett létszám: intézményenként 4 fő, összesen 16-20 fő Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola A VEZETŐI CÉLCSOPORT Tényleges létszám: 15 fő A résztvevők: Dr. András István DF Dr. Bognár László Dr. Hőnigh Magdolna Dr. Novoszáth Péter Monostori Endréné KJF Farádi-Szabó Ildikó Folmegné Czirák Julianna Cserné Dr. Adermann Gizella PTE Dr. Koltai Dénes Légrádi Zsolt Dr. Várnagy Péter Dr. Író Béla SZE Dr. Ruppert István Farkas Péter Dr. Létray Zoltán Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A célcsoportok kiválasztásának szempontjai Oktatók Elkötelezett a partnerközpontú szemlélet iránt Elkötelezett az új pedagógiai módszerek alkalmazása iránt Legalább 3 év oktatói tapasztalat Vállalni tudja a projektben való aktív részvétel terhelését a 2005/2006-os tanévben Szerződésszerűen vállalja a multiplikátor szerepkört Tervezett létszám: intézményenként 6 fő, összesen 24-30 fő Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola AZ OKTATÓI CÉLCSOPORT Tényleges létszám: 20 fő A résztvevők: Kovács Péter DF Dr. Kiss Endre Horváth Péter Molnár Mónika Dr. Pletl Szilveszter Valenta László Dancsó Tünde KJF Fűrész István Dr. Sorossy Tamás Horváth Dorina Farkas Éva PTE Kobolka István Kókány András Légrádiné Lakner Szilvia Szeifer Csaba Dr. Smuk Péter SZE Dr. Somfai Attila Kovács Gáborné Filep Bálint Kovács Miklós Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Továbbképzések programja Időpont Időtartam Helyszín Megjegyzés Nyitó konferencia 2005. Október 6 - 7. 2 nap Dunaújváros A célcsoportok tájékoztatást kapnak a projektről. A szerzők megtartják nyitó előadásukat a vezetői, ill. az oktatói célcsoportnak. Workshop -1 Nov. 23 - 24. A, B, C Blokk: A szerzők és a célcsoportok interaktív módon feldolgozzák az adott témákat a szerzők moderátori irányítása mellett. A célcsoport tagjai feladatot kapnak/vállalnak. A választott témák/módszertan feldolgozása, bevezetése, prezentációk. A szerzők összegzik - a célcsoporttal - az egyes modulokban elért eredményeket. Időközben, párhuzamosan: Önértékelési módszertani felkészítés, önértékelés, tapasztalatcsere (intézményenként külön szervezésben). Workshop - 2 2006. Február 9 - 10. Workshop - 3 Április 6 1 nap Záró konferencia Június 15 - 16. A projekt szakmai tevékenysége eredményeinek bemutatása a tágabb hazai felsőoktatási nyilvánosság előtt. Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

ELKÉSZÜLT TANULMÁNYOK Farkas Éva PTE Elkészült Dr. Kobolka István Kókány András Légrádiné Lakner Szilvia - Szeifer Csaba Dr. Smuk Péter SZE Dr. Somfai Attila Kovács Gáborné Filep Bálint Kovács Miklós Dr. András István DF Elkészült Dr. Bognár László Dr. Hőnigh Magdolna Dr. Novoszáth Péter Monostori Endréné KJF Farádi-Szabó Ildikó Folmegné Czirák Julianna Kovács Péter DF Elkészült Dr. Kiss Endre Horváth Péter Molnár Mónika Dr. Pletl Szilveszter Valenta László Dancsó Tünde KJF Fűrész István Dr. Sorossy Tamás Horváth Dorina - Cserné Adermann Gizella PTE Elkészült Dr. Koltai Dénes Légrádi Zsolt Dr. Várnagy Péter Dr. Író Béla SZE Ruppert István Farkas Péter Dr. Létray Zoltán Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

INFRASTRUKTÚRA-FEJLESZTÉS Dokumentumkezelő rendszer Kiválasztása és megrendelése megtörtént A mai napon telepíti a szállító Bevezetése 2006. június - október Pénzügyi kontrolling rendszer Egyedi fejlesztés Részleges eredmény, átalakítást igényel Multimédiás oktatóterem / tárgyaló Többcélú, variábilis bútorzat (DF „EU-terem”) Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A TARTALMI MUNKÁBA BEVONT SZEMÉLYEK SZÁMA Irányítók (Projekt-Tanács, koordinátorok) 18 fő Szerzők 28 fő Lektorok 15 fő Célcsoport-tagok 35 fő Önértékelő csoportok tagjai 16 fő Önértékelésbe bevont munkatársak ~ 50 fő Irányítási rendszer korszerűsítése ~ 25 fő Összesen: ~ 187 fő Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola www.duf.hu/min-pro Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A PROJEKT PÉNZÜGYI ELSZÁMOLÁSI MÉRFÖLDKÖVEI A projekt időtartama: 2004. 11. 01. – 2006. 11. 01. A munka tényleges megkezdése: 2004. 11. 01. A támogatási szerződés aláírása: 2005. 03. 04. Előleg igénylése: 2005. 04. 28. Előleg kiutalása (támogatási össszeg 25%-a) : 2005. 07. 11. Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

A PROJEKT PÉNZÜGYI ELSZÁMOLÁSI MÉRFÖLDKÖVEI PEJ időszak / leadási határidő / kiutalás 1. PEJ 2005. 06. 13. 2005. 11. 14. 2. PEJ 2005. 09. 12. 2005. 12. 23. 3. PEJ 2005. 12. 12. 2006. 05. 11 4. PEJ 2006. 03. 13. ~2006. 07. 5. PEJ 2006. 06. 12. 6. PEJ 2006. 09. 11. Zárójelentés Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola

Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola Köszönöm megtisztelő figyelmüket! Dunaújváros, 2006. június 15. Dr. Koppány Imre projektvezető, Dunaújvárosi Főiskola