PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia 2011. Október 20. Galyatető.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Embassy of Switzerland Swiss Contribution Office Hungary Svájci – Magyar Együttműködési Program Szabályok és eljárások Információs Napok, május Miskolc.
Advertisements

Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
2. Nemzetközi Környezetipari, Energiahatékonysági és Megújuló Energiaforrások Szakkiállítás Budapest november
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon A Magyar Tudomány Hónapja Jövő Internet technológiák és alkalmazások kutatása Magyarországon.
A direkt marketing fogalma
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Marketing lehetőségek a falusi turizmusban
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Gyümölcsöző társadalmi vállalkozások - a Fruit of Care, mint társadalmi márka - ajándék, amivel kétszer ad.
Négy fal között – egészségesen. Négy fal között – egészségesen Pál János Levegő Munkacsoport Veszprém, december 18.
„Best Practices” A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Kereskedelmi és Iparkamara határmenti projectjei
Új Magyarország Vidékfejlesztési Program tájékoztatási és nyilvánossági feladatok 2009 ÚMVP Monitoring Bizottság június 29. Budapest.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
A Kommunikációs és Közkapcsolati Főosztály tevékenysége ***** Tiszteletbeli konzuli konferencia 2008.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
A kommunikációs mix elemei
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Az online reklám esete a joggal
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
1. Az eladott példányokat az újságokból remittendának nevezik. 2. A példányszám-auditálás lányege, hogy a Matesz ( Magyar Tejtermel ő k Ellen ő.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Pannon Helyi Termék Klaszter Megalakulás: október, közel egy éves előkészítő munka után Fő cél: a régióban fellelhető és előállítható mezőgazdasági.
DPR kommunikáció lehetőségei
Digitális világ – interaktív táblán
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV ÖSZTÖNZŐ ESZKÖZÖK AZ NFH TEVÉKENYSÉGÉBEN Pintér István főigazgató Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Országos Fogyasztóvédelmi.
Minőségbiztosítás a falusi turizmusban
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Közlekedéstudomány a közlekedésbiztonság szolgálatában BESZÁMOLÓ A KTE KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI ÁLLANDÓ BIZOTTSÁG TEVÉKENYSÉGÉRŐL Előterjesztő: KTE Országos.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Az EXPOSITOR Kft.  2006-ban alakult  Több évtizedes kiállításszervezési és marketing tapasztalat – nyomda-, és csomagolóipar területén  Saját tulajdonú.
Az EasyWay „Alkalmazási Útmutatók” tagállami egyeztetésének és végső elfogadásának folyamata március 8. KKK – ITS Hungary Egyesület workshop Mocsári.
14.30 Regisztráció Köszöntő – Vértes Tibor, elnök Megnyitó – L. Simon László, az Országgyűlés Kulturális és Sajtóbizottságának elnöke
Új utakon a Magyar Nyomda- és Papíripari Szakmai Szövetség FAIRPRINT február 4. Hajdúszoboszló Dr. Peller Katalin.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
Nemzetközi együttműködések „A BAKONYÉRT” Egyesületnél.
Intézményesített határon átnyúló együttműködési lehetőségek az INNOAXIS régióban - CESCI - Intézményi háttér - Térszerkezeti háttér.
Elérhetőségek: 7621 Pécs, Mária u. 3 06/ pannontermal.hu Dél-Dunántúli Gyógy-és Termálfürdők Egyesülete.
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Katalógusok szerepe az értékesítésben. Katalógusok szerepe A turisztikai termék egyik tulajdonsága, hogy szolgáltatásokból áll, megfoghatatlan, nagyon.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Egészség – EU Az Európai Unió közegészségügyi portálja C2 csoport – Egészségügyi tájékoztatás Egészségügyi és Fogyasztóvédelmi Főigazgatóság.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Történetünk  Nemzeti Pályainformációs Központ – 1999 óta  Euroguidance Hungary, Euroguidance hálózat tagja  Európai Bizottság: Leonardo Da Vinci >
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Road - Show BELGIUM. 10,6 millió lakos, km2 Új ország (1830), mini EU (7 kormány, 7 Parlament) 3 hivatalos nyelv plusz kommunikációra angol.
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Hellner Szelina, Kincses Gábor, Bartha Zsolt
Előadás másolata:

PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető

KIHÍVÁSOK Új médiák megjelenése: okos telefonok, közösségi média (Facebook, Twitter), internet további terjeszkedése, e-book Pénzügyi válság hatása a gazdaságban: alacsonyabb marketing budget Hatások a nyomdaiparban: megrendelés állomány csökkenése

A KEZDEMÉNYEZÉS november: négy európai szervezet elhatározza a Print Power létrehozását Intergraf (nyomdaipar) Eugropa (papír kereskedők) Cepifine (finom papír gyártók) Cepiprint (magazin papír gyártók ) Eddig 13 ország csatlakozott a kampányhoz

A CÉL A nyomtatott média pozíciójának megerősítése a multi média világában és a nyomtatott kiadványok marketing költségvetésben elfoglalt részesedésének maximalizálása Európa szerte A nyomtatott kiadványok (újság hirdetés, DM levél, katalógus, prospektusok stb.) pénzügyi hatékonyságának bizonyítása és tudatosítása a marketing döntéshozók körében. A célközönség: vállalkozások első marketing vezetői, döntéshozók

A SZLOGEN ÉS A LOGÓ

PRINT POWER HUNGARY ősz csatlakozás Nyomda- és Papíripari Szövetség Papírnagykereskedők Magyarországi Egyesülete Print & Publishing Kampány finanszírozás: 50 % Print Power Hungary 50 % Print Power Brussels

HOGYAN MŰKÖDIK? Brüsszelben kidolgozott marketing eszközök (prospektus, magazin reklám, DM levél, logó, web site stb.)adaptálása a csatlakozó országokban Központi web site: Központi hírlevél (angol nyelvű) kiküldése Európa szerte

PRINT POWER HUNGARY kampány Kampány nyitó a Printexpo kiállításon Magyar nyelvű Print Power prospektus DM levél küldése több, mint 1000 magyarországi marketing vezetőnek Magyar nyelvű Print Power web site: Interjú sorozat a Printinfo-ban magyar nagyvállalatok marketing vezetőivel a print fontosságáról Sajtó tájékoztató a kampányról Print Power reklámok megjelentetése a Print & Publishing-ben