PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető
KIHÍVÁSOK Új médiák megjelenése: okos telefonok, közösségi média (Facebook, Twitter), internet további terjeszkedése, e-book Pénzügyi válság hatása a gazdaságban: alacsonyabb marketing budget Hatások a nyomdaiparban: megrendelés állomány csökkenése
A KEZDEMÉNYEZÉS november: négy európai szervezet elhatározza a Print Power létrehozását Intergraf (nyomdaipar) Eugropa (papír kereskedők) Cepifine (finom papír gyártók) Cepiprint (magazin papír gyártók ) Eddig 13 ország csatlakozott a kampányhoz
A CÉL A nyomtatott média pozíciójának megerősítése a multi média világában és a nyomtatott kiadványok marketing költségvetésben elfoglalt részesedésének maximalizálása Európa szerte A nyomtatott kiadványok (újság hirdetés, DM levél, katalógus, prospektusok stb.) pénzügyi hatékonyságának bizonyítása és tudatosítása a marketing döntéshozók körében. A célközönség: vállalkozások első marketing vezetői, döntéshozók
A SZLOGEN ÉS A LOGÓ
PRINT POWER HUNGARY ősz csatlakozás Nyomda- és Papíripari Szövetség Papírnagykereskedők Magyarországi Egyesülete Print & Publishing Kampány finanszírozás: 50 % Print Power Hungary 50 % Print Power Brussels
HOGYAN MŰKÖDIK? Brüsszelben kidolgozott marketing eszközök (prospektus, magazin reklám, DM levél, logó, web site stb.)adaptálása a csatlakozó országokban Központi web site: Központi hírlevél (angol nyelvű) kiküldése Európa szerte
PRINT POWER HUNGARY kampány Kampány nyitó a Printexpo kiállításon Magyar nyelvű Print Power prospektus DM levél küldése több, mint 1000 magyarországi marketing vezetőnek Magyar nyelvű Print Power web site: Interjú sorozat a Printinfo-ban magyar nagyvállalatok marketing vezetőivel a print fontosságáról Sajtó tájékoztató a kampányról Print Power reklámok megjelentetése a Print & Publishing-ben