Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
E-learning A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.
Advertisements

Virtuális oktatási környezet kialakítása
Tanyanyagtárházak lépjünk túl egy LMS korlátain Networkshop 2010 Debrecen, április Vágvölgyi Csaba
Videókonferencia rendszerek használata Moodle 2.x környezetben
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola VII. alprogram: Közös tananyagfejlesztések.
Felhasználói felületek és üzleti logika Bollobás Dávid ASP.NET
Tarcsi Ádám Tanulásmenedzsment Tarcsi Ádám
Az Exchange/Outlook rendszer n Ebben a részben az olvasó megismerkedik – Az Exchange serverrel – Az Outlook 97 csoportmunka szoftverrel.
Az oktatás és a könyvtárak
Tisztaszoftver a gyakorlatban
Fekete Zsombor ÉMRTK Távháló Workshop 2001 szeptember 21.
Az előd – IIS 6 2 Forrás: Secunia, Forrás: Netcraft, August 2007 Web Server Survey Elterjedtség.
Az e-learning gyökerei, az e-tanulás fejleményei
Informatikai módszerek
Networkshop, április Gál Gyula, Szegedi Tudományegyetem, Egyetemi Könyvtár Szerver-kliens alapú online intranetes.
1 Hálózati Operációs Rendszerek gyakorlat Bevezető Előadó: Bilicki Vilmos
4. Gyires Béla Informatikai Nap május 6.1 Márton Ágnes Debreceni Egyetem Informatikai Kar Informatikai Rendszerek és Hálózatok Tanszék A Virtual.
Nagy Belterület Menedzser Szoftver TDK vagy Szakdolgozat Téma Készítette: Kusper Gábor Minden jog fenntartva!
Python script/ GUI (töltőre navigálás) Kinect/ROS/ Linux Interface ROS Linux – Apache web statisztikák Lehetséges feladatok.
A Z ELA LCMS BEMUTATÁSA, KURZUS SZERVEZŐI LEHETŐSÉGEI, KÜLÖNÖS TEKINTETTEL A T ÉRINFORMATIKÁRA.
EISZ Elektronikus Információszolgáltatás melléklet a Bevezetés a pedagógiai tájékozódásba című ELTE jegyzethez.
SharePoint Adminisztráció
e-Learning a tanárképzésben
Info-kommunikációs Technológia Nedeczky Veronika Sulinet
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
Web Application for Resource Planning
Felhasználók azonosítása és jogosultságai, személyre szabás Borsi Katalin és Fóti Marcell NetAcademia Oktatóközpont.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
a Moodle autentikációjához a PTE FEEK-en
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
Az előrehaladás követése a ProjectServeren Készítette: Szentirmai Róbert (minden jog fenntartva)
LOGO Webszolgáltatások Készítette: Kovács Zoltán IV. PTM.
A Szilárdtest Fizika Tanszék Virtuális Oktatási Környezete A XXI. század diplomája Elektronikus távoktatás.
Konstruktív pedagógia és számítógéppel segített tanulás
Készítette: Dobák Dóra 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Digitális vizsgáztató és értékelő környezetek.
A barátságos MySQL Papp Szabolcs INFO ÉRA november 18.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
PHP oktatási tapasztalatok
Fejlesztés PHP-NUKE portál rendszerre Horváth Zoltán Második Magyarországi PHP Konferencia március 27. Copyright PHP Konferencia,
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
Azure Pack Felhő szolgáltatások a Windows Server 2012 R2 segítségével
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
OPERÁCIÓS RENDSZEREK LINUX – PARANCSSOR.
Készítette: Szalayné Tahy Zsuzsa – Szalay Sándor 1 A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta. Számítógéppel segített módszerek a természettudományok.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
1 Calderoni Project DIGITÁLIS TUDÁSTÁRAK ÉPÜLÉSE A Calderoni Project Zárókonferenciája Budapest, március 27. A CALDERONI PROGRAM EREDMÉNYEK.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Könczöl Tamás igazgató Sulinet Digitális Tudásbázis.
ÉVI – ETI VIRTUÁLIS ISKOLA Erdélyi Gábor
Java web programozás 5..
Készítette: Derecskei Nikolett
E-larning és M-learning nemzetközi viszonylatban és Szerbiában (egy saját fejlesztésű oktatási keretrendszer bemutatása) Előadók: Kőrösi Gábor és Esztelecki.
Korszerű, hatékony képzési megoldás E-Learning - SzITÁR június 13.
Web 2.0 Tanárok a Web 2.0 idején Csoma Katalin ELTE PPK Neveléstudomány Doktori Iskola.
ILIAS ILIAS OpenSource e-Learning keretrendszer Előadó: Baranyi Tamás IRM Oktatási Főigazgatóság
Openprof.eu Project No LT01-KA Mivel lehet szabadon tartalmakat fejleszteni? Zarka Dénes Open Professional Collaboration.
Rendszergazda Tábor Velence 2000 Molnár Péterwww.afg1.sulinet.hu/~molnarp/enewmail.htm.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
Webáruház rendszerek Reisz Péter G-3S
OPERÁCIÓS RENDSZEREK LINUX – PARANCSSOR.
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Információtechnológiák és tudásbázis az Agrof-MM Leonardo+ projektben M=Mountain; M=Mediterranean
Kulcsrakész Közgyűjteményi Portál
DRUPAL Előadja: Nagy Nikoletta :05.
TeamDrink SWENG kurzus TD
Integrált Dokumentum Menedzsment
Előadás másolata:

Készítette: Pethő Balázs 1 Oktatási keretrendszerek A program megvalósulását az Apertus Közalapítvány támogatta.

Készítette: Pethő Balázs 2 Az előadás célja Bemutatni az oktatási keretrendszerek legfontosabb funkcióit Egy példán keresztül ismerteti az oktatási keretrendszerek használatát

Készítette: Pethő Balázs 3 Oktatási keretrendszerek funkciói Nyilván tartja a kurzusra, vizsgára jelentkezéseket Hozzáférést biztosít a kurzusok különböző anyagaihoz, elemeihez Naplózza a felhasználók: tanárok, tanulók tevékenységét Rendszerint elsődleges kommunikációs felületet biztosít Automatikus funkciókkal kísérli meg növelni a tanulók aktivitását Támogatja a tanári értékelést (formatív és szummatív értékelést egyaránt) Önértékelő és számonkérő elemeket tartalmaz Informálja a felhasználókat az oktatással kapcsolatos hírekről Támogatja web-előadások, webszemináriumok lebonyolítását Támogatja a virtuális csoportmunkát, kollaboratív felületet biztosít

Készítette: Pethő Balázs 4 Moodle CMS – Kurzus menedzsment rendszer GPL licenc alatt elérhető Windows és Linux platformon is működik Konstruktivista pedagógiai modell alapján fejlesztették Kollaboratív eszközöket használhatunk Tananyagokat és tevékenységeket rendelhetünk tanulói csoportokhoz

Készítette: Pethő Balázs 5 Installálás menete 1.Környezet kialakítása (web szerver, adatbázis) 2.Moodle (PHP) fájlok másolása 3.Üres adatbázis létrehozása, adatbázis jogosultságok beállítása 4.Config.php szerkesztése, jogosultságok beállítása 5.Adminisztrációs oldal meglátogatása, admin jelszó beállítása 6.Időzítések beállítása

Készítette: Pethő Balázs 6 Jogosultságok Tanuló Adminisztrátor Tanár Kurzus gazda

Készítette: Pethő Balázs 7 tavoktatas.elte.hu/moodle

Készítette: Pethő Balázs 8

9

10

Készítette: Pethő Balázs 11

Készítette: Pethő Balázs 12

Készítette: Pethő Balázs 13

Készítette: Pethő Balázs 14

Készítette: Pethő Balázs 15

Készítette: Pethő Balázs 16 ¸Phoenix 2.0

Készítette: Pethő Balázs 17 Ha érdekel a Moodle: