Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A profitmaximalizálás és a Superbrands november 4. Kempinski Hotel Corvinus dr. Serényi János – Superbrands Bizottság, elnök.
Advertisements

Turisztikai szuksegletek
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
Fogyasztói magatartás
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
A VÁSÁRLÁSI FOLYAMAT ÉS A PIAC
1. 2 Hol vásárol? Hogyan vásárol? Mikor vásárol? Milyen szempontok alapján dönt? Ki vagy mi befolyásolja a döntést? ( fekete doboz elmélet)
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
“The mind once stretched by an idea never returns to its original form” “Az elme amit egyszer kitágított egy eszme soha nem tér vissza eredeti formájába”
Társadalmi haszon az adatok mélyén Surján László, gazdasági igazgató, IQSYS Sipos Ferenc, BI ágazatvezető, IQSYS.
KLENEN, Werle Rita Topten Egy nemzetközi projekt az energiahatékony termékekért KLENEN Mátraháza március 8. – 9. Werle Rita Topten International.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
2005. Operációkutatás Ferenczi Zoltán. Széchenyi István Egyetem Operációkutatás eredete •második világháború alatt alakult ki •különböző szakmájú emberekből.
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Sikeres Székelyföld – 3 Fórumsorozat Csíkszereda, november 25. RÁDULY ATTILA Elnök, Zöld Nap Egyesület, Kézdivásárhely KÖRNYEZETTUDATOSSÁG.
Scan & Pay bizományosi értékesítés
A vállalkozások környezete
A kommunikációs mix elemei
Az e-kereskedelem (e-business)
Etikusság. Létezik-e a pénzügyekben avagy mi az a közösségi bank?
Kétszeri Dávid, GS1 Magyarország Non-profit Zrt. Hatékony, hiteles, globális – termékadatbank az e-kereskedelem szolgálatában.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
INFORMATIKA E-management E-business E-gyártás. Információ alapú gazdálkodás E-management E-business E-gyártás – E-minőségirányítás.
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
Operációkutatás eredete
Rövid élelmiszerláncok és helyi termék rendszerek
1 Informatikai Szakképzési Portál Adatbázis kezelés Adatbázis feltöltés.
Cím Petz Raymund, kutatásvezető december 6. Az üzleti és lakossági felmérésekből származó „sentiment” indikátorok.
UCP Irányelvek végrehajtása Ausztriában Conference « Consumer protection - Unfair commercial practices » Budapest, 21 st /22 nd of October 2008 Ulrike.
Bauer András - Berács József:
Sponsorare necesse est
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
8. Az eladásösztönzés.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Személyes akcióterv.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Miért kell ösztönözni a fogyasztókat, kereskedőket?
A MARKETING FOLYAMATA.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Nem jön elég lead! Nem tudtok eladni! Eredményt, növekedést szeretnék!
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Operációkutatás eredete második világháború alatt alakult ki különböző szakmájú emberekből álló team: matematikus, fizikus, közgazdász, mérnök, vegyész,
Marketing információs
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
BEPTRA „ Legjobb gyakorlatok” kis- és középvállalkozások számára Záró konferencia HURO0901/138/2.1.2.
A tudatos fogyasztói magatartás kultúrájának terjesztése, a civil kezdeményezések fontossága Boczné Lakatos Vanda Pécsi Zöld Kör Egyesület – egyesületi.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
CONFIDENTIAL AND PROPRIETARY INFORMATION OF BURGER KING CORPORATION 1 BURGER KING – Az ajánlatok zsonglőre, a szegmentáció szakértője. (prezentáció a KREATÍV.
Mennyit ér az adatbázisod?. Amennyit kihozol belőle…
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
az Akasztói Szikiponty
LEHETŐSÉGEK ÉS BUKTATÓK Mikor működik a CRM és mikor nem?
A kutatási program leírása
Az online marketing legújabb generációja
Előadás másolata:

Make the Greener Choice Greener One Make the Greener Choice!

Make the Greener Choice Greener One Probléma: Elérhetetlen környezetvédelmi információ Fogyasztói igény Ahhoz hogy környezetkímélő vásárlási döntéseket hozzunk Szükséges a címke, hogy összehasonlítsuk a mindennapi termékeket Olyan megoldás kell ami nem követeli a vásárlótól hogy alapjaiban változtasson bevásárlási szokásain A mai valóság Termékösszehasonlítás környezetre gyakorolt hatás alapján: Szinte lehetetlen Sok cikk foglalkozik a témával, de a legjobb megoldás amit ajánlanak, hogy vegyünk kifejezetten zöld niche terméket Vásárló frusztrált és elégedetlen, kereskedők & gyártók nem tudják kitölteni az űrt

Make the Greener Choice Greener One Megoldás: Greener One Érzelmi elégedettség: Jóleső érzés a környezetvédelemben való szerepvállalás Pozitív státusz jár a zöldbarát viselkedéssel Családoknak megnyugtató a toxikus termékek kerülése Gyakorlati elégedettség: Képes környezeti hatás alapján döntést hozni Nem szükséges a vásárlási viselkedés változása Zöld Index: 10 pontos skála a környezetbarátságról a hétköznapi termékek és szolgáltatások körében Hol? Online: Értékesítés helyén Offline: mobile telefon & POS Greener One közösségi site Előny PiramisKonkrét vásárlói előnyök Érzelmi Gyakorlati Technikai

Make the Greener Choice Greener One Hogyan: Közösség & Adatgyűjtés  Kihívás: Környezetvédelmi adatbázis építése két fontos kritériummal:  Skálázhatóság: rengeteg termék lefedése  Minőség: Megbízható adat  Két lábon álló megoldás:  Adatbázisgyűjtés kormányoktól, ipari és non- profit forrásoktól  Növelés: skálázható, közösség vezérelt wikipedia szerű modell minőségi ellenőrzéssel o Professzionális adat struktúrálás a következetességáért és összehasonlíthatóságért o Önszabályozó közösség + hírnév management  Miért járulnék hozzá a közösséghez?  Ego & Büszkeség: A közösség elismerése  Környezetvédelmi meggyőződésből  Társak befolyása: Hangadók a környezetemben

Make the Greener Choice Greener One Párhuzamos marketing megközelítés Együttműködések Környezetvédelmi NGO-k Shopping comparison oldalak Social network alkalmazások, (word of mouth játékok) Adatgenerálás Online kereskedelem: Amazon Buy.com Shopping comparison Shopping.com Pricegrabber Online/Offline kereskedelem: BestBuy Target Walmart Costco Kereskedelmi együttműködések

Make the Greener Choice Greener One Skálázható Üzleti Model Másodlagos Üzleti Modell  Licenszelés  Környezetvédelmi adat licenszelés az iparnak  Online közösségi modellek:  Tradicionális: CPM, CPC  Endemic hirdetés: releváns, gyártó által szponzorált tartalom Elsődleges Üzleti Modell  Licenszelés:  Kereskedelem: kihelyezés online és offline kereskedelemben Érték: ügyfélszerzés  Gyártók: közvetlenül a termékre helyezés Érték: zöld pozicionálás, piaci rész növ Mobil (fogyasztó):  Pay-per-lookup (szkennelés)  Előfizetői szolgáltatások (fogyasztó)  Milyen mérgező termékeid vannak?