Célok 1. Az elemi matematika órák mindegyikében alkalmazható feladatanyag megoldásokkal; 2. Módszertani szempontú összeállítás, kidolgozás; 3. Eligazítás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
Advertisements

Az úgy kezdődött, hogy… Tavalyi előadás a digitális tankönyvekről :
Digitális tananyagfejlesztés a ME Műszaki Földtudományi Karán.
Matematika kompetencia
Teleházakban telementorálás •Cél korosztály év •„Virtuális kitekintés” •„ On-line ” képességfejlesztés •Informatika tanárok hiánya a régióban Egyéni.
Matematika és módszertana
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Matematika kompetenciaterület
1 Matematika oktatás mérnök és műszaki informatikai képzésekben Ráckeve, március 2-4. Moson Péter, BME, Matematika Intézet Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi.
ELTE, matematika alapszak
ELTE, matematika alapszak
Erdős Pál „A matematikus egy gép csupán, amely az elfogyasztott kávémennyiséget elméletekké alakítja."
Boole- féle algebra Készítette: Halász Rita I. István Szakképző Iskola szeptember 19.
A tanári szerep A kezdő pedagógus (10).
Logikai műveletek
Bevezetés a digitális technikába
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Kompetencia alapú oktatás bevezetése az alsó tagozaton
Pitagorasz tétel és életútja.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
e-Learning a tanárképzésben
| | Tananyagfejlesztések fejlesztői szemmel Wagner Balázs MTA SZTAKI.
Az e-portfólió használati köre
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
OKTATÁS, NEVELÉS, ÉLETHOSSZIGLANI TANULÁS SZÉKESFEHÉRVÁR, JANUÁR 15.
A digitális tananyagtartalom használatának lehetőségei a matematika kompetenciaterületeken.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Az E-TANÁR portál.
Fedezzük fel a geometria szépségeit
Boole-algebra (formális logika).
Matematika I. 1. heti előadás Műszaki Térinformatika 2013/2014. tanév szakirányú továbbképzés tavaszi félév Deák Ottó mestertanár.
Two countries, one goal, joint success!
Ráckeve, Matemetika oktatás mérnök és informatikus képzésekben 1 Dunaújvárosi Főiskola
Matematika oktatás mérnök és informatikai képzésekben
1 Miskolci Egyetem. 2 Matematikai Intézet – Analízis Tsz., Számítástechnika Tsz., Számítóközpont – Analízis Tsz., Alkalmazott Matematikai.
Perjésiné Hámori Ildikó
Jó gyakorlat bemutató.  Az interaktív tábla használata manapság egyre több iskolában elérhető az európai uniós pályázatok révén.  A mai kor követelményeinek.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Tananyag: 3. Előadás A HTML nyelv alapjai Kép beillesztés Navigációk
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
Az Apáczai Kiadó 7-8. évfolyamos matematika tankönyveinek bemutatása
Központi Érettségi Nyílt Nap Szeptember 24..
Az Apáczai Kiadó átdolgozott matematika tankönyveinek bemutatása 5. -6
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
TOVÁBBTANULÁSI TÁJÉKOZTATÓ. MATEMATIKA MIÉRT ÉRDEMES MATEMATIKÁT TANULNI? Hasznos Közismert tény, hogy a matematikus szakma a világon az egyik legjobb.
OK! Tanársegéd Online Könyvek
Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézet
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
Megjegyzések az Országos képesítési keretrendszer első–negyedik szintjének vitaanyagához Horváth Zsuzsanna — Ütőné Visi Judit Oktatáskutató és Fejlesztő.
A programcsomag Felépítése Előnyei Használata. A programcsomag összeállítása Alapja: kompetencia alapú oktatás, koncepció (gyakorlati haszon); Programtanterv:
A NEMZETI ALAPTANTERVHEZ ILLESZKEDŐ TANKÖNYV , TANESZKÖZ ÉS NEMZETI KÖZOKTATÁSI PORTÁL FEJLESZTÉSE TÁMop B/ Műhely
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 1. konferencia.
Geometriai problémák bemutatása számítógépes szoftverekkel
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
GeoGebra Dinamikus matematika mindenkinek
Okosdoboz.hu digitális taneszköz
M ATEMATIKA VERSENYEK. P EST M EGYEI M ATEMATIKA VERSENY.
Országos kompetenciamérés május 21. A kompetenciamérésben szereplő feladatsorok célja, tartalma - matematika -
Miből áll a tehetség? William Stern (1871–1938) hamburgi egyetem Intelligencia kvóciens: IQ =(mentális kor / biológiai kor )*100.
A fizika tanítása 5. lecke Tanítási tervezet. A tanári munka folyamata… Tanterv-tankönyv-tanmenet-óratervezet-óravázlat  A tantervek alapján készülnek.
DARUS a gyermekekért.
Honlap: Program: A Math-Bridge interaktív tanulási platform lehetséges szerepe az oktatási folyamatban.
Maple 1980.
GeoGebra Matematikai alkalmazói rendszerek Németh Katalin Készítette:
Görög matematikus Eukleidész.
Készítette: Papp-Varga Zsuzsa
Felzárkóztatás, korrepetálás, csoportbontás
Lázi Márta, Tóth János október 18.
A puding próbája avagy a GEOMATECH a gyakorlatban
Előadás másolata:

Célok 1. Az elemi matematika órák mindegyikében alkalmazható feladatanyag megoldásokkal; 2. Módszertani szempontú összeállítás, kidolgozás; 3. Eligazítás a széleskörű szakirodalomban; 4. Digitális, interaktív lehetőségek kihasználása.

Az elemi matematika órák mindegyikében alkalmazható feladatanyag megoldásokkal 2. Bevezető 3. Algebra 4. Számelmélet 5. Kombinatorika 6. Analízis 7. Valószínűségszámítás 8. Gondolkodási módszerek 9. Geometria FEJEZETEK:

Módszertani szempontú összeállítás, kidolgozás; fogalmak motiválása fogalmak gyakorlása sokféle megoldás logikai kapcsolatok az egyetemi és az iskolai matematika összekapcsolása új középiskolai követelmények játékok gondolkodási módszerek kérdezz – egy ábra, sok kérdés

Eligazítás a széleskörű szakirodalomban Fejezetek elején Egyes alfejezetek végén

Digitális, interaktív lehetőségek kihasználása Ugrás a könyvön belül könyvjelzőkkel (pl. megoldáshoz) Linkek másutt található internetes oktatási anyagokra Animációk geometriai, paraméteres algebrai feladatokhoz Interaktív animációk, kísérletezési lehetőségek

Folytatás Nehézségi fokok, korosztály jelzése Kevéssé kidolgozott fejezetek pótlása Interaktív játékok Konzultáció a matematika tanszékekkel Előkészítés, motiváció Elmélet alkalmazása feladatokban