Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival 2009. április 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 A Web, kezdeti időszakában csak a szöveges file-okat kezelte.  Ma teljes körű multimédia szolgáltatásokat nyújt  Filmet,  Zenét,  Képeket nézhet.
Advertisements

A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
Internet ismeretek II..
Hogyan jelenjek meg a weben? Szabolcs Zoltán. Internetezők fő fő Forrás: NRC, Internet World Stats.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Hogyan tedd hatékonnyá weboldalad?
SEO ELEMZÉS A webtarhely.xstudio.hu webtarhely.xstudio.hu PORTÁL RÉSZÉRE.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
Google és az egészségügy Hogyan keresnek az interneten egészségügyi témában a magyarok? Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség.
Keresők & Brandek A keresőoptimalizálás fontossága.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
1 Hogyan juthatunk be a keresők első oldalára – kereső optimalizálás.
Kereső programok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Aki keres, az talál? Igen, talál. Ki ezt, ki azt, de egy szót beütve a google keresőbe (pl.) mindig ugyanazt, hacsak nem kerültek fel új honlapok az adott.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Keresőoptimalizáló eszközök ( S earch E ngine O ptimization tools )
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
NAGYKÉP ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT április Forrás: Online Publisher’s Audit január belföld átlag (RU=15+ belföldi valós felhasználó), Adverticum.
Szemantikus keresők.
Vida Andrea SZTE Egyetemi Könyvtár
Az internetes keresőkben a felhasználó az őt érdeklő szavakra, adatokra kereshet rá egy általában egyszerű oldalon, egy beviteli mező és egyéb szűrési.
Az internetről.
1/20 Kulturális örökség a Szemantikus Weben a Museum24 projekt Szász Barnabás Finnország, 2005.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
A legjobb weboldás! “Oszd meg a tudásodat másokkal: ez az egyik módja annak, hogy halhatatlan légy.” (Dalai Láma)
Keresőrendszerek.
Internet, Böngészők, Elektronikus levelezés
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER ACalderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Az internetes keresési módszerek
Keresés a weben Kulcsszavas keresés: Google (
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Könyvtár- és informatikai alapismeretek kurzus október 1.
CALDERONI FORRÁSKEZELŐ RENDSZER A Calderoni Program során fejlesztésre kerülő rendszer vázlatos bemutatása.
Keresés fajtái Matching (szabadszavas)
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
TÁMOP /1-2F Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam Keresések, regisztrációk Szepessy István 2009.
Adatkeresés az interneten
A web története és statisztikái. World Wide Web előtti internet, internet előtti hiperszöveg.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Wikipédia Készítette: Csaplár Dominik Wikipédia A Wikipédia többnyelvű, nyílt tartalmú, a nyílt közösség által fejlesztett webes világenciklopédia. A.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Könyvtár- és informatikai alapismeretek kurzus október 7.
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
17 ISMERTESSE AZ INTERNETES KERESÉSI MÓDSZEREKET! KONKRÉT GYAKORLATI PÉLDA KERESÉSRE.(KERESÉS, TALÁLATI LISTA ÉRTELMEZÉSE, TALÁLT OLDAL MENTÉSE.) Készítette:
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
Internet tudományos használata Skultéti Attila 2015.
SEO vagy Tartalommarketing? Válassz!. Mi köze a SEO-nak a tartalommarketinghez? SEO Tartalom- marketing SEO.
Információ és kommunikáció
Internet és kommunikáció
Internet-szolgáltatások I/13. évfolyam
Kiadói adatbázisok: SpringerLink, PubMed, Surf, a német sport szakadatbázis. Teljes szövegek keresése a SURF-ben április 9. Kovács Klaudia Ágota.
Előadás másolata:

Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.

TARTALOMFOGYASZTÁS A WEBEN Kik fogyasztanak magyar nyelvű tartalmat a weben? Hányan vannak? Hogyan találják meg azt, ami érdekli őket?

? TARTALOMFOGYASZTÁS A WEBEN Fejből ismerik a weboldalak címét Más oldalon kihelyezett linkekre kattintanak Keresőoldalakról, találati listából jutnak át

JELENLÉT A KERESŐKBEN 3,2 millió fő* *Forrás: gemius/Ipsos Audience, január

JELENLÉT A KERESŐKBEN A keresőkből érkező, aktív felhasználóknak segítsünk megtalálni … MINKET!

Jó domain. Sok értékes, bejövő link. Releváns, bőséges és eredeti tartalom. A találati listában elfoglalt hely sok mindentől függ: Logikus, keresőbarát site-felépítés. JELENLÉT A KERESŐKBEN

A WIKI-SZISZTÉMA A kereső „szereti”, a felhasználó „keresi” a tartalmat Magyar nyelvű tartalmak 1,27 millió felhasználó* 14. leglátogatottabb „magyar” oldal *Forrás: gemius Ipsos Audience, január De… Nonprofit, hirdetések elhelyezése nem lehetséges.

MÉGIS… A WIKI-SZISZTÉMA hogyan tudják a wiki népszerűségét kiaknázni a hirdetők?

Felhasználóbarátabb felület Szakmai moderáció Körülhatárolt (niche) tematika köré épül A WIKI-SZISZTÉMA A neo content wiki-rendszerének hozzáadott értékei:

MEGVALÓSULT PROJEKT

A LONG-TAIL HATÁS KIHASZNÁLÁSA

ELŐNYÖK 2-3 kulcsszó helyett a teljes póker témakör lefedésére alkalmas.

FORGALOM-GENERÁLÁS TARTALOMMAL Linképítés a wikin belül Linképítés hasonló tematikájú oldalakon Meglévő pédia- hálózat (mediapedia.hu, patikapedia.hu, netpedia.hu, biciklopedia.hu stb.)

ELŐNYÖK Kampánnyal megvásárolt figyelemSaját médium

4 1.A keresőből becsatornázott forgalom továbbterelése a hirdető oldalára. 2.A konkurensekre történő keresés lefölözése. 3.Hiteles, hozzáértő márka felépítése. 4.A hirdető saját weboldalának Google helyezése is folyamatosan javul. MIÉRT JÓ EZ A HIRDETŐNEK?

Köszönöm a figyelmet.