Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
TARTALOMFOGYASZTÁS A WEBEN Kik fogyasztanak magyar nyelvű tartalmat a weben? Hányan vannak? Hogyan találják meg azt, ami érdekli őket?
? TARTALOMFOGYASZTÁS A WEBEN Fejből ismerik a weboldalak címét Más oldalon kihelyezett linkekre kattintanak Keresőoldalakról, találati listából jutnak át
JELENLÉT A KERESŐKBEN 3,2 millió fő* *Forrás: gemius/Ipsos Audience, január
JELENLÉT A KERESŐKBEN A keresőkből érkező, aktív felhasználóknak segítsünk megtalálni … MINKET!
Jó domain. Sok értékes, bejövő link. Releváns, bőséges és eredeti tartalom. A találati listában elfoglalt hely sok mindentől függ: Logikus, keresőbarát site-felépítés. JELENLÉT A KERESŐKBEN
A WIKI-SZISZTÉMA A kereső „szereti”, a felhasználó „keresi” a tartalmat Magyar nyelvű tartalmak 1,27 millió felhasználó* 14. leglátogatottabb „magyar” oldal *Forrás: gemius Ipsos Audience, január De… Nonprofit, hirdetések elhelyezése nem lehetséges.
MÉGIS… A WIKI-SZISZTÉMA hogyan tudják a wiki népszerűségét kiaknázni a hirdetők?
Felhasználóbarátabb felület Szakmai moderáció Körülhatárolt (niche) tematika köré épül A WIKI-SZISZTÉMA A neo content wiki-rendszerének hozzáadott értékei:
MEGVALÓSULT PROJEKT
A LONG-TAIL HATÁS KIHASZNÁLÁSA
ELŐNYÖK 2-3 kulcsszó helyett a teljes póker témakör lefedésére alkalmas.
FORGALOM-GENERÁLÁS TARTALOMMAL Linképítés a wikin belül Linképítés hasonló tematikájú oldalakon Meglévő pédia- hálózat (mediapedia.hu, patikapedia.hu, netpedia.hu, biciklopedia.hu stb.)
ELŐNYÖK Kampánnyal megvásárolt figyelemSaját médium
4 1.A keresőből becsatornázott forgalom továbbterelése a hirdető oldalára. 2.A konkurensekre történő keresés lefölözése. 3.Hiteles, hozzáértő márka felépítése. 4.A hirdető saját weboldalának Google helyezése is folyamatosan javul. MIÉRT JÓ EZ A HIRDETŐNEK?
Köszönöm a figyelmet.