A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft. 2006. május 29. Web 2.0 Symposium.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Budapest, május 29. Bizalomépítés az alapoktól A public relations szerepe az egészségügyi kommunikációban.
Személyes márka kommunikációja
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
Lobbizás az egészségügyben
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Public Affairs – Issues management
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Picasso: Festival Mondial HUNGART ©
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Mi a COACHING? A COACHING angol eredetű szó, amely edzést jelent. Az üzleti életbe kb. 20 évvel ezelőtt került be, gyökerei a sport pszichológiából eredeztethetők.
Marketingkommunikáció
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
A kommunikáció elmélete és gyakorlata
Digitális Aláírás ● A rejtjelező algoritmusokon alapuló protokollok közé tartozik a digitális aláírás is. ● Itt is rejtjelezés történik, de nem az üzenet.
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Bevezetés. Bevezetés FELÍRÁS UNIVERZUMUNK ORVOSLÁTOGATÁS Cég Image Szakirodalom E-marketing Kutatási eredmények Termék tulajdonságai Ár KOL DM Mások.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Közösségi oldalak használata
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Digitális világ – interaktív táblán
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
Tagja-e a politikus a mosóporszabásúak rendjének? Perlaky - Papp József főiskolai docens, pr szakvezető.
A vezető mint sikertényező szerepe egy középvállalkozás
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
A kommunikáció.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Szakszervezeti demonstrációk szervezése és kommunikálása
Felnőtt újraélesztés.
Hol használjuk? küldő jel csatorna fogadó Partner háttérismeretei Partnerrel való viszonyunk Partner motivációja Kiegészítő mechanizmusa Hely Idő.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
Paradigmaváltás a kommunikációban Lakatos Zsófia június 5.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
A NYILVÁNOSSÁG HOGYAN ERŐSÍTI A TELEPÜLÉSEK KULTURÁLIS ÉLETÉT ? Molnár Aranka, március 25. Halmaj.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
Dr. Földy Ferenc Európa-jogi szakjogász III. EURES állásbörze október 11. EUvonal EU Tájékoztató Szolgálat.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
A politikai tájékozódás forrásai Magyarországon A médiastruktúra átalakulása előtti és az utána következő állapot Hann Endre előadása a SZEF-Akadémián.
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
EU Tájékoztató Szolgálat
SZEGED, MOBILITÁSI KÉPZÉS
Adatvezérelt employer branding
Tarcsi Ádám, egyetemi tanársegéd ELTE Informatikai Kar
Előadás másolata:

A blog hatása az üzleti életre Berényi Konrád Onlinemarketing.hu Kft május 29. Web 2.0 Symposium

A blog hatása az üzleti életre Van-e hatása? A válasz egyértelműen: igen.

Mi a blog? Az üzlet számára: kommunikációs csatorna személyes aktuális interaktív

Hol lehet szerepe? amikor a cégről írnak amikor a cég hirdet amikor a cég csinál blogot

Amikor a cégről írnak avagy hírek és pletykák - a szóbeszéd és a blog Nevezzük így: Homár jelenség Hallok, látok valamit Történik velem valami Megtetszik egy termék Nem tetszik egy termék Be akarok szólni >>> Megírom Mit kezdjen a cég? >>> Az már a cég döntése. A jó válasz kulcsa: a blogszféra ismerete a tényeket el kell ismerni nem szabad hazudni hitelesen kell tájékoztatni Veszélyek: nem reagálunk, akkor a pletyka terjed túlreagálunk, akkor felhívjuk magunkra a figyelmet megsértődünk, akkor célponttá válunk el akarjuk hallgattatni: üggyé válik és sokkal nagyobb nyilvánosságot kap

nem a hagyományos hirdetésekről (pl. banner) beszélünk azt használjuk ki, ami a blogok sajátja véleményt írnak célzottak hitelesek Hogyan hirdessünk? indirekt módon exkluzív információk (kiszivárogtatás) részt veszünk a blog életében (kommentezés) direkt módon támogatjuk a blogot (Blogteren a Világpolgár >>> Wizzair) felajánlunk kipróbálásra terméket (szolgáltatást) befolyásoljuk a tartalmat akciókkal (ha ír rólunk, jutalmat kap)  példa: maczot Amikor a cég hirdet

a cél a kommunikáció a blog egy folyamat, nem maga a cél! Lehetőségek belső (hír; közös munka; tudásbázis) külső >>> ez van fókuszban médiának szóló (folyamatos sajtókapcsolatok) ügyfélszolgálati blog szakértő blog Mikor kell a blog legyen mondanivaló >>> sokat akarunk/kell kommunikálnunk rendelkezünk versenyelőnnyel sokan blogolnak a preferált célcsoportunkból ki akarunk emelkedni Amikor a cég csinál blogot

A jó nyilvános vállalati blog Rendszeresen van frissítve Hiteles Betekintést nyújt a cég működésébe

Valami plusz nagyobb forgalom, mint a vállalati oldalon jobb találat a keresőkben folyamatos önképzés

Hatások érezhető versenyelőnyök pezsgőbb kommunikáció jobb visszacsatolás direkt üzenetek információmegosztás

Egy blog, ami engem idehozott: onlinemarketing.blog.hu Hát nem megéri?...és egy blog, ami segít továbblépni: bizblog.hu