Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Bemutatjuk Önnek SlidePlayer.hu oldalt
Advertisements

A könyvtár mint közösségi tér
Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
Kreitl Péter Gemini-IT Magyarország Kft.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Gyülekeznek a felhők a felsőoktatás egén - avagy a cloud learning szárnyalása a kibertérben SERES – MISKOLCZI - FÓRIKA - LENGYEL.
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
 Jób 30:9 És most ezek gúnyolódnak rajtam, ezek fecsegnek rólam.  Zsolt 1:1 Boldog ember az, aki nem jár a bűnösök tanácsa szerint, nem áll a vétkesek.
Videókonferencia rendszerek használata Moodle 2.x környezetben
Web2 és a blogok. Mi az a web2? 1.Filozófia (tartalom) szabadság nyitottság közösség 2.Eszköz(készlet) egyszerűség integráció kompatibilitás mobilitás.
BARÁTOM AZ INTERNET! Készítette: TZ03.
Bemutatkozás Mádi Gábor BME – 3. év villamosmérnök (Bsc) MobilNetPályázat I. – BME I. helyezés – mywalk.
Hatékonyságnövelés Office System alapon az E.ON csoportnál
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Intranet portál bemutató
A Kék Vonal Internet Helpline tapasztalatai
WordLearner.com -- Learn or Teach Words in Almost Any Language WordLearner.com online és offline nyelvoktatás mobiltelefonon és interneten Benedek Balázs.
Tanulmányi rendszerek kommunikációs szerepe a felsőoktatási intézményekben. FELSŐOKTATÁS NYILVÁNOSSÁGA KONFERENCIA, 2005.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
VIRTUÁLIS TEREK online életpálya-menedzsment Dexter - MarkCon
E-NAPLÓ Szabó László.
E-learning és a multimédia
© Artifex Kiadó Kft..
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Közösségi portálok használata
© Polycom, Inc. All rights reserved. Gyors és hatékony ügyfélkezelés Videókommunikációs megoldások a KKV szektor számára Tohai Tibor| HRP Europe Kft.
Testre szabott Microsoft szoftver-licenc meghatározása online szakértői rendszerrel Készítette: Kurucz Eszter
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Metaverzum A jövő virtuális univerzuma. Videójátékok, virtuális világok, web 2.0, Földet ábrázoló online térképek kereszteződése Szimuláció és realitás.
Korok játéka vagy játékok kora
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
A multimédia és a közösségi hálózatok a hatékony nyelvtanulásban Debreceni Egyetem Informatika Tudományok Doktori Iskola PhD Konferencia, Hollókő, 2013.
Magyar Turisztikai Tartalomtár. Célok 1. olyan teljes körű turisztikai adatbázis és a belőle táplálkozó portálrendszer megteremtése, amely tartalmazza.
IT mentor Digitális írástudás.
Az E-TANÁR portál. A digitális olvasás-tudás már széles körben elterjedt. A digitális írás-tudás széleskörű alkalmazásához azonban alkotói közösségi fórumok.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
o Minden elektronikus formában érhető el o A munkafolyamatok egy része automatizálható, így a szolgáltatások gyorsabbak és hatékonyabbak lehetnek o A.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
7 érv a virtuális világban való tanulásra Christel Schneider, ICC Gerhilde Meissl-Egghart, talkademy.
Virtuális mediáció? – Hagyományos és új mediációs módszerek
Kinek hogyan segíthet? Motivációs üzenetek a társadalom különböző szegmensei számára.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Élet az Interneten.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
Multimédiás lejátszóprogram
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Vizuális programozás Előadó: Csapó Gábor.
Coachinggal a sikeres nyelvtanulásért
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
Menüpontok szerkesztése.
Közösségi oldalak az oktatásban gyakorlati szemszögből Uher Bertalan zenetanár Csermák Antal AMI, Veszprém Öveges József Szakképzőiskola, Gimnázium és.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
TANULNI AZ INTERNETET - TANULNI AZ INTERNETEN Sulyok Tamás.
Kiss Balázs Geográfus MSc/I. évf..  Hazánkban leginkább használt levelezőrendszerek  Üzleti levelezőrendszerek  Thunderbird  Gmail  Apple Mail 
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
COOLCSOMÓ honlap fiatalokról fiataloknak
Századfordulós ékkövek – tematikus kalandozások a szecesszió varázslatos világában HUSRB/1203/212/121 sajtótájékoztató Szeged, Dr. Igaz Ágnes.
Ki mit tud? december óra 330 terem
Előadás másolata:

Hangalapú, közösségépítő virtuális valóság a gyakorlatban Faragó Péter WebLords

A virtuális valóság általában Orvostudományi kísérletek, kvalitatív kutatások, katonai szimulációk, lakossági alkalmazások, játékok („felfalt valóság”) A játékok, közösségek kontextusában Wow, Second Life, Sims online, Microsoft, Sony, … Közös vonások Gigantikus befektetés Gigantikus fejlesztő gárda Gigantikus méret Gigantikus felhasználótábor Korlátozott funkcionalitás

3 féle kompetencia – 3d kliens, server oldali fejlesztés, internetes hangkommunikáció

A Visuland Élő hangkommunikációra és minijátékokra épülő virtuális valóság Célkitűzések - Élő hangkommunikáció (is) - Sok és sokféle minigame és minialkalmazás - Felhasználók által szerkeszthető helyszínek, játékok - Kis méret, gyorsan, egy kattintással elérhető - Könnyen gyorsan integrálható bármilyen weboldalra

Hangalapú közösségi szolgáltatások MOST - Nyelvtanulás, nyelvtanítás, oktatás - Ismerkedés, közös játék élménye - Élő, virtuális színház korlátlan nézőszámmal, virtuális koncert - Konferencia, meeting, szakmai előadás - Ingatlanok bemutatása - Élő virtuális piac Hangalapú közösségi szolgáltatások HAMAROSAN - Közös fotóalbum nézegetés, galéria, kiállítás - Közös videófilm nézés, sportközvetítés, szurkolás - Filecserélés lehetősége - Mobil kivezetés - Egyenlegkezelés, felületértékesítés, távoli munkavégzés

Ellenérvek az élő hanggal kapcsolatban - céltévesztés - Anonimitás igénye - Kommunikációs kényszer - Nincs mindenkinek mikrofonja Röviden A hangkommunikáció lehetőség, ami nem helyettesíti a szöveg alapú kommunikációt, azonban sok esetben nélkülözhetetlen eszköze egy magasabb szintű, valódibb közösségi szolgáltatásnak. Az élő hang nem a megtévesztés eszköze Naná „És számítógépe sem”

Ami elkészült - kellően pici saját 3D engine és élő hangkommunikáció - tetszőleges weboldalba, blogba, fórumba gyorsan és egyszerűen integrálható - Férfi / női avatar egyedi megjelenéssel, saját ruhával - chat és privát chat - alap mozgáskoreográfiák - kapcsolati háló létrehozása - beépített minijátékok

Screenshots

Célcsoport - Nyelvet tanulók, nyelvet tanítók - Ismerkedési céllal belépők - Online, élő játékokat keresők (pl. póker, go, rapid játékok) - Távol élő családtagok, ismerősök, barátok számára közös tér, fotó és videó nézéshez - Konferencia, szakmai helyszínek és virtuális meeting - Rajongói klubbok, virtuális összejövetelek - Orvosi alkalmazások

Üzleti modell – potenciális CF elemek - Tematikus helyszínek -> jól definiált célcsoport -> felület értékesítés - Szakértők által üzemeltetett helyszínek -> belépő díj - Online kereskedelem és mikropayment -> Jutalék - Távoli munkavégzés -> Rendszerhasználati díj

Köszönöm a figyelmet