2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA www.oik.hu Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, 2012. június 26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A könyvtárak és a könyvtárosok szerepváltozásai
Advertisements

A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Vác turisztikai attrakciók összefogása a TDM szervezet keretében
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
–– Hétköznapi munka több nyelv és kultúra metszéspontján Papp Annamária Nyelvi és kulturális sokszínűség Bemutatkozik.
Uniós információ források
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
E-LEARNING ÁLTAL TÁMOGATOTT KÖNYVTÁRI MUNKAFOLYAMATOK
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek.
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
A lokális szint és a könyvtári hálózat összjátéka, kulturális találkozási lehetőségek Németh Márton MKE Baja 2010 július 16. Hálózati Könyvtári Szolgáltatások.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
A évi EMH kampány csatlakozási feltételei Hogyan szervezzünk sikeres és mégis költséghatékony városi kampányt? Szerencsi Éva Nemzeti Fejlesztési.
Célterület kód: Keretösszeg: forint  Támogatási összeg: – forint  Pályázók köre: - Önkormányzat-100 % intenzitás.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
A könyvtár marketing stratégiája
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
2011/2012. Iskolatípusok  Gimnázium 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos – hagyományos  Szakközépiskola 5 évfolyamos- nyelvi előkészítő 4 évfolyamos.
Helyszínek száma Részvevők megyénként.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Kovács Zsolt 1 SZÉCHENYI ISTVÁN EGYETEM Karrier és Öregdiák Iroda.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
Nyilvánosság biztosítása
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
KIEGÉSZÍTŐ KÖNYVTÁRI SZOLGÁLTATÁSOK MINDAZ, AMI KÍVÜL ESIK AZ ALAPSZOLGÁLTATÁSOK FOGALMÁN.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
A MEGÚJULT MAGYAR DIÁKSPORT SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGE A DIÁKSPORT DIMENZIÓK TÜKRÉBEN, A DIÁKOLIMPIA TOVÁBBFEJLESZTÉSE.
CSALÁDBARÁT KÖNYVTÁR XVIII. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál Könyvtáros Klub április
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.

Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pápa július 1-3. KÖNYVTÁRI ARCULAT A FENNTARTÓ INTÉZMÉNY ARCULATI ELEMEINEK FELHASZNÁLÁSÁVAL Török Beáta Sapientia.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Királyné Kerék Anikó programvezető OFA Hálózat – Nyugat-dunántúli Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés.
Szlovákia és az Észak-magyarországi régió. A szlovák piac relevanciája, avagy egy kis statisztika 2015-ös tervek.
Hirdetési lehetőségek Hirdetés típusa Orvos-partnerekHirdető-partnerekÁr 1. PR jellegű cikkek 1.1 Hírek, újdonságok20000 Ft / hét 1.2. Szezonális információk.
Légrádi László (NHL4JL), Informatikus – könyvtáros szak, Második évfolyam A Public Relations elmélete és gyakorlata Beküldendő feladat: Egy arculatértékelési.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
Társadalom bevonás stratégia és módszertan Ereifej Laurice vizes élőhelyek programvezető Siófok, november for a living planet© ÖKO ZRt. vezette.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
VI. Siklósi Idegenforgalmi Konferencia június 2. Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Haszon rendezvények médiaajánlat
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
SZÉPMŰVÉSZETI MÚZEUM KÖNYVTÁR ARCULATÉRTÉKELÉS 2004.
TÁMOP az OSZK-ban A nemzeti könyvtár az élethosszig tartó tanulásért országos és intézményi fejlesztések a tanulás szolgálatában az állományok hozzáférhetőségének.
GDPR szakmai nap május 9..
Előadás másolata:

2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.

Intézményi arculat kialakítása és megjelenítése, marketing - a könyvtárvezető szemszögéből Mender Ibolya ben az Év Könyvtára Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június 26.

Vázlat Elhatározás és tervek Arculati elemek Arculatváltás – lépésről lépésre Információs csatornák Kapcsolattartás Rendezvények és akciók Sajtó és média A legfontosabb arculati elem ben az Év Könyvtára Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június 26.

Elhatározás és tervek ben az Év Könyvtára Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június 26. Vezetői elkötelezettség – testületi döntés A felelős(ök) kijelölése (kulturális menedzser, ill. marketing munkacsoport) Helyzetfelmérés Piacelemzés PR eszköztár kidolgozása Marketing stratégia elkészítése Folyamatos „ötletelés” Források előteremtése

Arculati elemek Egységesen vagy speciálisan? Forma és színvilág Állandóság vagy folyamatos változás? Nyomtatott vagy online? „olvasócsalogatók” Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

Arculatváltás – lépésről lépésre Logo Szlogen Külső megjelenés Általános és speciális ismertetők Biankó meghívó Plakátok, szórólapok Névjegy Honlap Web 2.0 eszközök Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

Információs csatornák Honlap Facebook Iwiw Blog – Kávészünet Havi hírlevél Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

Kapcsolattartás Írásban – levél, Szóban – telefon, chat Kérdezd a könyvtárost - anyanyelveden Web 2.0 Ajánlók – heti újdonságjegyzék, a hét könyve Civil szervezet – egyesület, baráti kör Olvasóval, fenntartóval, szakmával, kiemelt partnerekkel Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

Rendezvények és akciók Országos rendezvények A könyvtár saját hagyományos rendezvényei Beiratkozási akciók Könyvárusítások Kitelepülések Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

Sajtó és média Sajtótájékoztató Kész hírek fotókkal Ingyenes online lehetőségek Ingyenes hirdetések lapokban Fizetett hirdetések Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

A legfontosabb arculati elem ???? Kulturált megjelenés Megszólítható, kommunikatív, nyitott Szakszerű, gyors Udvarias Mosolygós Egyházi Könyvtárak Egyesülése - szakmai továbbképzés Veszprém, június ben az Év Könyvtára

Köszönöm a figyelmet! Mender Ibolya főigazgató , Budapest Molnár u , Budapest, Pf.: ben az Év Könyvtára