IMK – Mobil marketing 2002. február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Global Distribution System
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
DISPLAY HIRDETÉSEK. DISPLAY HIRDETÉSEK Fontos a technológiai háttér AZ ONLINE HIRDETÉSEK ELŐNYEI Real-time menedzselhető Mérhető Targetálható Interaktív.
Korszerű városmarketing a modern technológia bevetésével Digitális útbaigazító és tájékoztatási rendszer Egy modern marketing eszköz városok, önkor- mányzatok.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Közösségi hálózatok alkalmazása internet marketingben
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Biobi.eu AdFlan Right on target adflan.com Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
Marketingkommunikáció
A kommunikációs mix elemei
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
Középpontban: A mindentudó páciens Trendek az egészségügyi online kommunikációban Somogyi Máté Ügyfélkapcsolati igazgató Neo Interactive Kft.
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Az adserver és adnetwork szerepe az online kampányokban.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Mobilkód – az interaktív offline Szabó Tamás Head of Mobile Multimedia, Pannon.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Hirdetési termékek – mini-display. Mini-display: –Olyan animált és nem animált kép, amely mutathat a hirdető oldalára, pr-cikkre vagy belső tartalomra.
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Nagy NyomdaKönyv 2004 a Geomédia Kiadói Rt. gondozásában.
Hatékony hirdetés az Etarget hálózatban. TIPP 1: Közvetlen fejléc * lényegre törő * a termék fő gondolatáról szól.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
© , Hedz Magyarország Kft. Az elektronikus díjbeszedés perspektívái Győztesek felősége - Tájkép csata után Számlakibocsátok és bankok egy asztal.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Online foglalási rendszerek hatása a hazai turisztikai szolgáltatókra Dunder Krisztián Ügyféllojalitás és közösségi vásárlás a turizmusmarketingben Turizmus.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
DM Szenzor 2012 Iparági kutatás Vámos-Hegyi Attila elnök.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
Reklámeszköz tervezés? Modern (eladáshelyi) marketingeszközök a gyógyszeripari kommunikációban.
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Előadás másolata:

IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Nincs új a Nap alatt? „A reklámiparág ma már olyan közel áll a tökéleteshez, hogy nem könnyű újítást bevezetni.” Dr. Samuel Johnson, 1759

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Mobilinternet piac Internet és mobiltelefonhasználat: 500 millió / 1 milliárd felhasználó világszerte Magyarország: 1,2 millió internetező / 5 millió mobilelőfizető

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Mobil médium előnyei  magas penetráció  személyes eszköz: magas célozhatóság  gyors elérési lehetőség a fogyasztó felé –vásárlás időpontjához és helyszínéhez közel  hatékony, one-to-one kapcsolat – folyamatosan működő, élő csatorna  interaktív, kétirányú kommunikációs csatorna – a fogyasztó válaszolhat a reklámra  vírusjelenség  m-commerce: fizetési funkció  kommunikáció közösségek tagjai / egyének felé

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Mobilreklám 3 R  right time (szituáció, kontextus)  right place (helymeghatározás)  right person / right offer (targetálás)

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Mobilreklám perspektívák  technológiai-infrastrukturális határok csökkenése  GPRS, 3G technológiák  Grafika, mozgó elemek stb.  szabványok hiánya megszűnőben  MMA által kidolgozott és publikált szabványok  már létezik: SMS, WAP, PDA  kultúraformálás

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Alaptípusok SMS  Szponzorált SMS (max. 34 karakter)  Tiszta reklám SMS (max. 160 karakter)  Üzenetek száma: napi, heti limit  Profil szerinti targetálás  Ismétlődés tiltott (pl. egy héten belül)  Kreatív forma: kupon/voucher WAP  Egyszerű szöveg (textlink)  Rich hirdetés  Interstitial  Microsite

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Mobil reklámipar értéklánca Ügynökség, hirdető Technológia- szolgáltató (Voxline) Tartalom- szolgáltató Mobil- szolgáltató Fogyasztó, előfizető Intelligens és hatékony reklám, a célközönség pontos elérése Bevétel a kampányok meg- valósításából Új bevételi forrás a reklámmal Forgalom- növekedés, szponzorált tartalom és alkalmazások az előfizetők részére Szponzorált szolgáltatás, megfelelő ajánlatok, ingyenes tartalom

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Fogyasztói visszajelzések Voxline felmérés (2001. december – február)  Mobil- és internethasználati szokások  Főiskolai hallgatók  Online és offline kérdőív Részeredmények (kb. 350 kiértékelt kérdőív)  90% megadta mobiltelefonszámát „Szeretnél-e az előzetesen általad meghatározott témákban rendszeresen reklámüzeneteket kapni?”  65% opt- in

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február  Célzott mobilreklám szolgáltatás  Indulás: február  Regisztráció: tartalomszolgáltatókkal közös kampány  Banner, hírlevél, egyéb hirdetések  Fogyasztói előny: - nyeremények - targetált ajánlatok - kreditpontok gyűjtése - újdonság ereje MobilBónusz program

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február MobilBónusz program

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Célzási lehetőségek  Demográfia – kor, nem, iskolai végzettség, család, stb.  Érdeklődési kör  Közösségi jellemzők – pl. egy adott tartalomszolgáltató felhasználói  Iparág és szakterület szerint  Időpont: akár percnyi pontosságú időzítéssel  Lakóhely: akár pár száz méteres pontossággal Célzott reklám = információ

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február Melyik magazint olvasná most szívesen? a Autó Plusz b Cash Flow c Pesti Est SMS: Játék!

Köszönöm a figyelmet!

Copyright 2002 Voxline Kft. IMK – Mobil marketing február A játék nyertesei