Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Virtuális számlák, virtuális fizetés
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
Személyi változások kezelése futó projektek alatt Füstös Zoltán Senior tanácsadó 5. Távközlési és Informatikai Projekt Menedzsment.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Modern technológiák az energiagazdálkodásban - Okos hálózatok, okos mérés Haddad Richárd Energetikai Szakkollégium Budapest március 24.
MARKETING.
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Data Explorer Kft. Tóth Nándor Ügyvezető.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Engedélyköteles tevékenységek szétválasutása az E
BCD Travel Hungary – Vista Utazási Iroda
Verseny feladat kiírója: Beiersdorf Kft. Verseny szervezője: OMD Hungary Kft. VIII. Országos Média Diákverseny 2008.
Megújuló energia tanúsítványok az EON ügyfelei számára
Miért drága (?) a villany Magyarországon?
Kis- és középvállalkozások energiaköltségeinek csökkentése
A földgázpiac jelenlegi szereplői, működési tapasztalatok, várható változások. A Magyar Gázipari Egyesülés működésének bemutatása Molnár.
Magyar vízipari export lehetőségek
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
Készítette: Madaras László János ÜK/N/III.
Starjobs Magyarország Kft.. A Starjobs Magyarország Kft óta kínál megoldásokat munkaerő-közvetítés, -kölcsönzés területén, a diákmunkában 1983 óta.
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Piackutatás.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek I. Üzemtan KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
1 KKV Csúcstalálkozó, szeptember 27. Növekedni – tudni (Néhány személyes tapasztalatomról) Dr. Kornai Gábor Elnök-vezérigazgató
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
MARKETINGINFORMÁCIÓ-RENDSZER (MIR) ÉS A MARKETINGKUTATÁS
SZEMÉLYZETI MARKETING
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
3. Előadás Marketing Információs rendszer
Kutatás Üzleti Információ Informatika 1081 Budapest, Csokonai u 3. Telefon: Fax: Az e-kormányzat és az elektronikus.
Kiss Judit, Kerek Judit, Galgóczi Dóra, Lőrik Eszter
Fogyasztóvédelmi panaszok, vállalkozások, oktatás dr. Kispál Edit április 3.
„KIÚT” TÉRSÉGFEJLESZTÉSI EGYESÜLET 4625 ZÁHONY, ADY ENDRE ÚT 37/B. TEL: MOBIL: FAX:
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Programról.
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Kassa Kárpát-medencei gazdasági fórum Szolnok, május 16.
Éves Konferencia- Annual Report Irányító Bizottság: Elnök: D. Terdik György DE IK dékán Tagok: Dr. Kardon Béla EMMI Dr. Sallai Gyula BME, FIRCC Nagy Miklós.
BERUHÁZÁSOK A FŐMÉRNÖK SZEMÉVEL „Nyílt nap a beruházásokról” Budapesti és Pest Megyei Mérnöki Kamara november 27.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
KMOP Vállalati tanácsadói Program pályázattal és segítségünkkel - akár 50 %-ban támogatott képzésekhez juthat: Preferált szervezetek: - gazdasági.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Sándor Balázs A regionális mediatizáció kihívásai és perspektívái a Dél-Dunántúli Régióban.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Reklámkutatás Reklámkutatás Feitel Balázs, ügyvezető igazgató Millward Brown Hungary Kft Budapest, Aradi utca 8-10., t , 70/ f.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
MARKETING IV. előadás Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék 1.
Közösségszervezés BA.
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről
Közvélemény-kutatási eredmények
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Programba tartozó elsődleges és másodlagos adatforrásokról az Országos Statisztikai Tanács.
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Programba tartozó elsődleges és másodlagos adatforrásokról az Országos Statisztikai Tanács.
ELMŰ Hálózati Kft. ÉMÁSZ Hálózati Kft.
Budapest: az eladható márka
Előadás másolata:

Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.

Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001 óta Kutatási területek Kutatási módszerek –Kvalitatív kutatások –Kvantitatív kutatások

Cégprofil Cégalapítás: 1995 Fő tevékenység: piac- és közvélemény- kutatás Foglalkozunk munkaerő-kölcsönzéssel is

Infrastruktúra 12 PC-vel ellátott telefonos munkaállomás Fókuszcsoportok lebonyolítására alkalmas helyiség.

Kutatási szektorok Telekommunikáció Internet Közművek FMCG Gyógyszeripar Minisztériumok Bankszektor Reklámügynökségek

Referenciáink – 2001 óta Budapesti Elektromos Művek Rt. DÉGÁZ Rt. ÉGÁZ Rt. EGI Energiagazdálkodási Rt. Észak Magyarországi Áramszolgáltató Rt. Fővárosi Vízművek Rt. Szerencsejáték Rt. Pécsi Vízművek Rt. Antenna Hungária Rt. Axelero Internet Rt. FiberNet Kommunikációs Rt. Matáv Rt. Pallas Technologies Kft. UPC Magyarország Kft. Vodafone Magyarország Rt. Duna Televízió Rt. Magyar Televízió Rt. Magyar ATV MTI Tulajdonosi Tanácsadó Testület Országos Rádió és Televízió Testület Magyar Rádió Közalapítvány M&H Communications Rádió 1 Axel Springer-Magyarország Kft. IDG Hungary Kft. Ringier Kiadó Kft. Vogel Publishing Kft. Budapesti Kereskedelmi és Ipar Kamara Budapest I. kerületi Önkormányzat Budapest II. kerületi Önkormányzat Gazdasági Minisztérium Hírközlési Felügyelet Külügyminisztérium Oktatási Minisztérium Pénzügyminisztérium Dotkom Internet Consulting Euro AWK Europlakat Group Neext Consulting Open Media Well Reklám- és PR Ügynökség SCA Hygiene Products Kft. GlaxoSmithKline Rt. Philip Morris Magyarország Kft. OTP Bank Rt. Postabank Rt.

Kutatási területek Problémafeltáró kutatás Piacpotenciál kutatás; Piacrészesedés kutatás; Imázskutatás; Piaci jellemzők kutatása; Értékesítés elemzési kutatás Fogyasztói elégedettség vizsgálat Fogyasztói igények feltérképezése Koncepciótesztek. Problémamegoldó kutatás Szegmentációs kutatás; Termékkutatás; Árkutatás; Reklámkutatás; Értékesítési kutatás.

Kvalitatív kutatások Fókuszcsoportok –Pl. Szerencsejáték Rt., ÁNTSZ Mélyinterjúk –Pl. SCA Hygiene Products Kft., Pécsi Vízművek Rt.

Kvantitatív kutatások 1.Megfigyelés (és kísérlet) –Mystery shopping –Mystery calling pl. Vodafone, Axelero – T-Online, Pécsi Vízművek Rt. 2.Tartalomelemzés –pl. Vogel

Kvantitatív kutatások 3. Megkérdezés –telefonos céges megkérdezés pl. PVRT lakossági megkérdezés: pl. közművek, Malév, KSH, Vodafone, Rádió1, EGI, ATV, Szerencsejáték Rt., GSK orvosok megkérdezése: GSK –személyes céges megkérdezések: pl. ELMŰ-ÉMÁSZ lakossági megkérdezések: pl. PM, ÁNTSZ, PVRT –In home, in hall, ügyfélszolgálati, bevásárlóhelyi megkérdezések

Adatfelvételi módszereink (megkérdezéses) Személyes: lakáson*, munkahelyen, POS Postai Telefonos Internet: * Speciális esetekben

Miért a KÓD? Rugalmasság Gyorsaság Költséghatékonyság Vevőközpontúság Innovatív szellem

Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft Budapest Alkotás utca 11. Tel: Fax: Webcím: