HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F-2008- 0008 SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
TÁMOP fenntartási időszak 2012/2013. tanév
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
A Than mint referencia intézmény
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK.
Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
TÁMOP projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
TÁMOP / IPR ernyőprogram a barcsi kistérség általános iskoláiban, óvodáiban, középiskoláiban BNI Arany János Általános Iskola.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
„A SZLOVÁK- MAGYAR HATÁRON ÁTNYÚLÓ FOGLALKOZTATÁSI PAKTUM MOTORJÁNAK BEINDÍTÁSA” című projekt eredményei című projekt eredményei Előadó: dr. Iváncsics.
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
A Z IKCS TEVÉKENYSÉGE TÁMOP integrÁLOM Kovácsné Borbély Zsuzsa.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
Szakmai kompetenciamérés a Humán TISZK-ben
A szociálpedagógus feladatai a Deák Ferenc Középiskolai Kollégiumban
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
Foglalkoztatási Programok Osztálya – osztályvezető
HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F számú projekt Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója július 02.
Beszámoló a Szakképzés koordinációs munkacsoport munkájáról Petrovics Zsuzsanna.
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
F ENNTARTÁSI BESZÁMOLÓ 2011/12 Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat július 02. Tóthné Jachimovits Magda szakmai vezető A TISZK rendszer.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Humán TISZK TÁMOP projekt 2012/13-as tanév Nemes Nagy Ágnes Művészeti Szakközépiskola.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat Július 2. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
„Kihívások és válaszok” - szakmai nap Előadó: Pántya Erika projektmenedzser Szombathely, október 24.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
TÁMOP / jelű Együtt, hogy jobb legyen című projekt Kettős mentorálás Készítette: Bagi Lászlóné február 24. Hódmezővásárhely.

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Hevesi Kistérség Integrált Szolgáltató és Innovációs Központ
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Egészségvédelem hónapról-hónapra
PROJEKTZÁRÓ RENDEZVÉNY június 12. Rövidebb képzési idejű szakképzés a Ganz-Munkácsyban TÁMOP B-12/
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Wesselényi Miklós Szakközépiskola és Szakiskola OM: Telefon: 42/ Fax: 42/ cím:
Dánia Mérés-értékelés tanulmányút Készítette: Bite Zoltán Kolping Katolikus Szakiskola, Speciális Szakiskola és Kollégium - Pétfürdő.
Toscana Készítette: Tóthné Kovács Annamária
Rettegi Attila február 14.
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
DÉL-DUNÁNTÚLI REGIONÁLIS PAKTUM KONFERENCIA
Előadás másolata:

HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”

A munkacsoport megalakulása: 2009 december 12. „Mércénk az ember” Sorszám Résztvevő neve Intézmény neve 1. Dorozsmainé Balogh Erika Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium 2. Királyné M. Emese Bókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola, Szakiskola és Gimnázium 3. Tóth Irén Nemes Nagy Ágnes Humán Szakközépiskola 4. Pálfalvi Ilona Fodor József Szakképző Iskola és Gimnázium 5. Bencsik Mária Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium 6. Katona Józsefné Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium

„Mércénk az ember” Főbb célkitűzéseink Főbb célkitűzéseink - Segítségre szoruló tanulók felderítése - SNI és roma tanulók segítése, a lemorzsolódás megakadályozása - GYES-en lévők visszasegítése a munkaerőpiacra képzésbe bevonással - Az oktatási rendszerből lemorzsolódottak felderítése és visszaillesztése az oktatási rendszerbe - Együttműködés a projektbe bekerülők családtagjaival - Iskolapszichológusok bevonása - Mentorálási rendszer kidolgozása és működtetése - Folyamatos kapcsolattartás a projektben résztvevő munkacsoportokkal - A program végén felmérés a programban résztvevők elégedettségéről

„Mércénk az ember” Terveinkből eddig megvalósult Felhívás terjesztése a GYES-en lévőkhöz, külső segítők bevonásával Folyamatosan kapcsolattartás a munkacsoportokkal Együttműködés védőnőkkel, családsegítő és gyermekjóléti szolgálatokkal Mentorálás elindítása, működtetése Iskolapszichológusok tevékenységének a megszervezése

„Mércénk az ember” Jelenleg végzett feladataink Bencsik Mária Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Bókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola, Szakiskola és Gimnázium Bókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola, Szakiskola és Gimnázium Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium Tóth Mózer Szilvia Fodor József Szakképző iskola és Gimnázium Fodor József Szakképző iskola és Gimnázium Nemes Nagy Ágnes Humán Szakközépiskola Nemes Nagy Ágnes Humán Szakközépiskola Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Iskolapszichológusok a tagiskolákban:

„Mércénk az ember” SorszámIntézmény Mentorok (fő) Mentoráltak (fő) 1. Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium Bókay János Humán Kéttannyelvű Szakközépiskola, Szakiskola és Gimn Nemes Nagy Ágnes Humán Szakközépiskola Fodor József Szakképző iskola és Gimnázium Kanizsay Dorottya Egészségügyi Szakképző Iskola és Gimnázium Semmelweis Ignác Humán Szakképző Iskola és Gimnázium 1327 Összesen:83175 Mentorálás: Iskolák szerinti megoszlás

„Mércénk az ember” Mentorok és mentoráltak létszámának növekedése a második ciklusban:

„Mércénk az ember” Előttünk álló feladatok A segítségre szorulók folyamatos figyelemmel kísérése Pszichológusi munka segítése A mentorálás működtetése A munkacsoportok közötti együttműködés, kölcsönös tájékoztatás és segítségnyújtás A projekt végső szakaszában elégedettségi felmérés készítése kérdőív segítségével

„Mércénk az ember” Végül de nem utolsó sorban… Köszönjük a projekt szervezőinek, irányítóinak a lehetőséget, a külső segítőknek, családsegítő és gyermekjóléti szolgálatoknak, védőnőknek pedig munkánkhoz nyújtott segítségét, együttműködését. Köszönjük a projekt szervezőinek, irányítóinak a lehetőséget, a külső segítőknek, családsegítő és gyermekjóléti szolgálatoknak, védőnőknek pedig munkánkhoz nyújtott segítségét, együttműködését. A szolgáltatásszervezési munkacsoport tagjai: A szolgáltatásszervezési munkacsoport tagjai: Erika, Emese, Irén, Ilona, Mária és Emi Erika, Emese, Irén, Ilona, Mária és Emi