Önéletrajz készítése. Önéletrajz készítése Milyen a jó önéletrajz? tömör tárgyilagos a legfontosabb tényeket tartalmazza az információk logikusan csoportosítva.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Családi Kasszasikerek Pénzügyi Öngondoskodás Program
Advertisements

F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Europass önéletrajz.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
A Hallgatói Mentorprogram működése
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Tájékoztatás a munkaerő-piaci szolgáltatásokról
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Látássérült munkavállalók és munkaadóik felkészítése Siketvakok Országos Egyesülete AMSZ LFR program Látássérült Személyek Foglalkozási Rehabilitációja.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
Családi Kasszasikerek Pénzügyi Öngondoskodás Program
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n június 4. „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2010 Kontakt: Hajna.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
Hogyan írjunk motivációs levelet?
Szakirány választás április Pénzügy és számvitel szak Választható szakirányok Pénzügy szakirány Számvitel szakirány.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
Foglakoztatás pályázati projektekben Általános áttekintés Tóth István, tanár.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program Kontakt: Hajna Csongor.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. Kontakt: Hajna Csongor kommunikációs csoportvezető, Provident Pénzügyi.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
Családi Kasszasikerek Pénzügyi Öngondoskodás Program
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n „Családi Kasszasikerek” Öngondoskodás Program 2009.
F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n A prezentációt a Corvinus Egyetem Tanárképző Intézete állította össze. Projektvezető: dr. Daruka.
2008. Június 3. F e l e l ő s s é g ü n k t e l j e s t u d a t á b a n Június 3. Talentum Játék Dörögdi Fesztivál ‘
MegaService Europe Kft
TUDOMÁNYOS ELŐADÁS KÉSZÍTÉSE Kutatásmódszertan
EUROPASS.
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
JOB Klub Álláspiaci kulisszatitkok
Boltvezetői Jelentkezési lap
Prof. Dr. Neményi Miklós tudományos és külügyi rektorhelyettes A doktori és publikációs adatbázis kialakításának elvei és megvalósítása Nyugat-magyarországi.
Mentorprogram. A mentorok feladata, hogy segítik a külföldi hallgatókat az ügyintézésben, a beilleszkedésben és bármilyen felmerülő problémával hozzájuk.
Név: Születési név: A megpályázott munkakör: Boltvezető Fejlődésének érdekében, és a cég igényeit is szem előtt tartva, az ország különböző részein történik.
Budapesti Corvinus Egyetem Prezentáció cím egy vagy két sor, balrazárva TÁMOP B.2-13/ Szakmai tanárképzés országos módszertani- és képzésfejlesztése.
Értékesítési képviselő – Food
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

Önéletrajz készítése

Milyen a jó önéletrajz? tömör tárgyilagos a legfontosabb tényeket tartalmazza az információk logikusan csoportosítva

Szokásos tartalmi elemei: vezeték- és utónév (esetleg leánykori, születéskori név) a születési hely és idő esetleg a szülők neve nemzetiségi és állampolgárság, származás családi állapot, gyerekek száma

Szokásos tartalmi elemei: képzettség (megszerzése, esetleges tudományos fokozat) az eredeti és gyakorolt foglalkozás, szakmai pályafutás kitüntetések (jutalmak) idegen nyelvek ismerete (nyelvtudás foka) katonai szolgálat párt- vagy más szervezeti tagság cím esetleg érdeklődési kör és vagyoni állapot tudományos tevékenység, publikációk

Szokásos tartalmi elemei: elérhetőség lehetőleg mobiltelefonszám és e-mail cím a megpályázott álláshoz szükséges ismeretek pl.: számítógép felhasználói készség, jogosítvány fénykép a konzervatív, üzleties, ápolt és intelligens megjelenés kelt kedvező benyomást

Motivációs (kísérő) levél: Az önéletrajzban a múltat és a jelent mutatjuk be. A motivációs levélben a jövőképre helyeződik a hangsúly. Nem érdemes az önéletrajzban írottakat megismételni. A tartalom legyen egyéni, derüljön ki belőle, mi az, amiért érdemes Önt választani és nem mást.

Minta a motivációs levélre Címzett neve Címzett pozíciója Cég neve Cég címe Tárgy: kísérőlevél vagy motivációs levél Tisztelt Hölgyem / Uram! < Az első bekezdésben tüntessük fel pontosan, hogy hol és milyen formában találkoztunk a pályá-zattal, illetve - amennyiben van - mindenképpen jelöljük meg a hivatkozási/referencia számot. > < Ebben a bekezdésben célszerű összefoglalni az egyes munkakörökben szerzett tapasztalatokat. Ez nem azt jelenti, hogy az önéletrajzban már leírt feladatainkat megismételjük, hanem a munkavég-zésünk és szakmai előmenetelünk szempontjából lényeges tulajdonságainkat emeljük ki. Például: az egyes pozícióban betöltött szerepköröket (koordináló, szervező, kivitelező), team munka és egyéni munkavégzés arányát, motivációt, stb. > < Az egyéni képességeinkről szintén célszerű tájékoztatni a pályáztatót, hiszen ezek a mindennapi életünknek szerves részei, tehát a munkahelyünkön is megnyilvánuló tulajdonságok. Pl. munkabírás, gondolkodásmód, egyéni ambíciók, a társadalomtól kapott visszajelzések stb. > < Tájékoztassuk a pályáztatót arról is, hogy miért vagyunk nyitottak új lehetőségre, mi az indíttatása pályázatunknak. Pl.: munkahely megszűnése, szakmai fejlődés korlátozása… stb. > < Pozitív megítélést érhetünk el azzal is, ha egy vagy két olyan személyt megjelölünk (cégnévvel, címmel, telefonszámmal) aki képességeinkről, a munkához való hozzáállásunkról referenciát adhat. Kelt, dátum Tisztelettel: Aláírás Forrás: http://bmr.hu

1. Feladat Írjuk meg az önéletrajzunkat két változatban: a) egyiket egy sportiskolába, b) másikat egy pizzériába, szünidei munkára való jelentkezés esetén.

2. Feladat Engedjük szabadjára a képzeletünket, és ötven évet előreszáguldva az időben írjuk meg akkori önéletrajzunkat.

3. Feladat Az következő dián szereplő képességek közül válasszuk ki azokat, amelyek szerintünk segíthetnek érdekes munkához jutni.

3. Feladat a számítógép ismerete, pontatlanság, gyakorlat gyűlések szervezésében, szónoki készségek, veleszületett félénkség, alkotóképesség, gyakori véleményváltoztatás, problémamegoldó készség, saját programok alkotása, kompromisszumkészség hiánya, kapcsolatteremtő képesség, szűk látókörű gondolkodásmód, átfogó gondolkodás, jó munkaszervezés, uralkodni vágyás. Forrás: Michal Kuziak - Slawomir Rzepczynski: Tanuljunk meg írni! A kérvénytől a szakdolgozatig - Magyar Könyvklub, 2004

Szerzők, források A prezentációt a Budapesti Corvinus Egyetem Tanárképző Intézetének diákjai bocsátották a Program rendelkezésére Dr. Daruka Magdolna egyetemi docens vezetésével.