200 8. Augusztus 26 1 Nevelésügyi Konferencia. 11949–ben vájáriskolának hozta létre a MüM TTöbbszöri profiltisztítás 11996 óta alapítványi fenntartás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Advertisements

Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Közoktatási koncepció „Budapest– modell”. Fővárosi Közoktatási koncepció Széll Kálmán Terv Magyar Munka Terv Új Széchenyi Terv Köznevelési törvény Fehér.
ÚJ TENDENCIÁK A MAGYAR SZAKKÉPZÉSBEN
Palánczné Németh Zsuzsanna igazgató Újbudai Speciális Szakiskola
A szakképzés fejlesztés irányai évfolyam beiskolázási létszáma 2009/2010.
A piacgazdaságra nyitott rugalmas képzési rendszer intézményi jogi megvalósulása. A szak- és felnőtt képzőkkel szemben támasztott szakmai jogi feltételek.
Kellenek-e nekünk a TISZKEK? Mártonfi György Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet A Vas Megyei Szakképzés-szervezési Társulás Országos TISZK Konferenciája.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
Esélyegyenlőség Integráció A települési és intézményi közoktatási intézkedési tervek elkészítésének szükségessége Tájékoztató nap Budapest, május.
Somogy Megyei Intézményfenntartó Központ
Katasztrófavédelmi Oktatási Központ
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
TANULMÁNYOK FOLYTATÁSA KÜLFÖLDÖN. BEJELENTÉSI KÖTELEZETTSÉG AMENNYIBEN A TANULÓ MÉG NEM IRATKOZOTT BE MAGYAR ISKOLÁBA, A LAKÓHELY SZERINT ILLETÉKES ÖNKORMÁNYZAT.
6) 7) 8) 9) 10) Mennyi az x, y és z értéke? 11) 12) 13) 14) 15)
A szakképző iskolai intézményrendszer változásai és új képzési utak
Közoktatási feladatok teljesítése: - nevelési-oktatási intézmény; - pedagógiai szakszolgálat; - pedagógiai szakmai szolgáltató. Intézkedési terv.
ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONT
Magyar diákok külföldön. Miért? Kaland? Állás? Referencia?
Középfokú képzés Magyarországon Nagy Mária szerk. (2003): Mindenki középiskolája. Országos Közoktatási Intézet, Bp.
Informatikai Szakképzési Portál
FŐVÁROSI PEDAGÓGIAI NAPOK
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Készítette: Soós Roland igazgató ÉRÁK 2007 Összdolgozói értekezlet december 8.
Iskola Tagjai: RFKB Támogatások Iskola 1500 fő Képzési irány, arány Önkormányzati fenntartó Szakképzés szervezési társulás (költségvetési szerv) mint.
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
A nagyvárosi intézményhálózat működtetése
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
A szakképzés jelene és jövője 7. Nevelésügyi Kongresszus augusztus 27. Dr. Szenes György főtitkár.
GYÓGYPEDAGÓGUS ÉLETPÁLYA Ammerné Nagymihály Emília
A Foglalkoztatási Információs Pontok a Dél-dunántúli régióban Márk László Dél-dunántúli Regionális Munkaügyi Központ.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Változások a közoktatásban és szakképzésben Setényi János 2011 Naszály-Galga TISZK, Vác.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Dr. Roóz József TÍZ ÉVES A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS VITAINDÍTÓ.
A nemzeti hálózat ma 1887 működő végpont 1430 kiképzett eTanácsadó 19 megyei központ.
Szakképzési Tanévnyitó Konferencia október 3. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke A főváros oktatáspolitikájának időszerű kérdései.
OM azonosító: Székelyföld június OM azonosító:
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
Az előrehozott szakképzés tapasztalatai Zsámbékon 1 év elteltével.
2015-BEN INDULÓ KÉPZÉSEINK 4 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:04 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ 6 ÉVFOLYAMOS TAGOZATKÓD:06 FELVETEHŐ LÉTSZÁM: 34 FŐ Arany János Kollégiumi.
Fejér Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztály
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Csonka János Műszaki Szakközépiskola és Szakiskola
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a felnőttképzési akkreditációról Torma Gabriella FAT titkárságvezető.
Szakképzési közfeladatok a Kamarában
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Új esély: szak- és felnőttképzés a határ mentén Aktuális szakképzés - szervezési feladatok a törvényi változások és a TÁMOP3.2.2 kapcsán Környei László.
A szakképzés helyzete az iskolafenntartó szemüvegén keresztül
,,Önértékelés –Tanfelügyelet – Minősítés”
Akkreditált Felnőttképzési Intézmény FÉMES NAPOK Fejér megye szakképzési helyzete, különös tekintettel a fémipari szakképzésre Dávid Lajos - Fejér.
Tanulószerződés-kötés Tájékoztató fórum. A tanulószerződés Mire szolgál a tanulószerződés és kik között jön létre? A tanuló gyakorlati képzése folyhat.
Norvég Oktatási és Kutatási Főigazgatóság - Megyei Önkormányzat Oktatási Hivatala - Városi Önkormányzat Oktatási Hivatala Intézményfenntartói rendszer.
Az NSZI minőségirányítási rendszerét a BVQI tanúsította A tanév aktuális rendje és feladatai Modláné Görgényi Ildikó főigazgató-helyettes augusztus.
1 Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév A tanév rendje és aktuális feladatai Mihálka Nóra vizsgadokumentációs irodavezető.
Az NPK működése és céljai a kerekasztal tárgyalásokon Habár fölül a gálya… Sonkád,
Egy érdekes összefogás a nyugati végeken avagy szerszámkészítés Csepregen az iskola szemszögéből.
Vörös-Gubicza Zsanett oktatási és képzési igazgató Magyar Kereskedelmi és Iparkamara október 10.
Az egyházi szakképzés helyzete Koblencz Attila
Köznevelési Szakértők Országos Egyesülete
Tempus Közalapítvány Balla Ágnes április 23.
Felkészítés a lemorzsolódással fenyegetett intézmények, pedagógusok, gyermekvédelmi szakemberek számára A Nyíregyházi Szakképzési Centrum Bencs László.
Dr. Felvinczi Katalin Nemzeti Drogmegelőzési Intézet
Előadás másolata:

Augusztus 26 1 Nevelésügyi Konferencia

11949–ben vájáriskolának hozta létre a MüM TTöbbszöri profiltisztítás 11996 óta alapítványi fenntartás 111 szakmában 240 szakképzésben levő tanuló 99-10, évfolyamon összesen 540 tanuló 772 dolgozó az iskolában 22 Alakulástól napjainkig

BBeiskolázásunk ◦1◦160 diák helyből. ◦1◦105 diák Tata kistérségből ◦4◦440 diák KEM megyéből ◦7◦75 diák megyén kívülről AA képzésünk tandíjmentes 33 Szerepünk a közoktatási feladatellátásban

MMegjelenésünk a megyei feladatellátási tervben ◦J◦Jogszabályi háttere van, hogy mikor jelenhetnénk meg. ◦E◦Ennek ellenére szerepelünk KKözoktatási megállapodás ◦M◦Megalakulásunkkor a helyi önkormányzattal 10 évre volt. ◦A◦Azóta a megyei önkormányzat nem hajlandó kötni ◦M◦Miniszter úrhoz fordultunk, de egyenlőre ott is elutasítást kaptunk 44

SSzerepünk a TISzK-ek vonatkozásában ◦L◦Létező TISzK-ek a megyében ◦T◦Tagságunk JJövőnk ◦R◦Rendkívül gyorsan változó jogszabályi környezetünkben és az aktuális szándékokban kérdéses LLehetőségek ◦P◦Pályázatok. ◦F◦Felnőttoktatás. ◦T◦Tandíj? ◦T◦Termelés a szakképzős diákokkal? 55

Tisztelettel köszönöm a figyelmet. Pozsgay Zoltán 66