Az IKT-metria mérőeszköz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Esélyteremtés lehetőségei a közoktatásban Mayer József Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Salgótarján, május 27.
Advertisements

AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
Pogány Frigyes Szakközépiskola
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Az Informatika-Számítástechnika Tanárok Egyesülete a tagjai által önkéntesen létrehozott, önkormányzattal rendelkező, közhasznú szervezetként működő jogi.
Jó gyakorlat „A 21. század gyermekeiért” – IKT eszközök használata egy inkluzív iskolában II. Rákóczi Ferenc Tagiskola 7400 Kaposvár, Kanizsai u
Science Center of DEBRECEN
A tanári munka sikerességének vizsgálata a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében Indoklás.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
2.3 alszekció: Korszerű kommunikációs és információs eszközök alkalmazása az oktatásban Kárpáti Andrea, ELTE TTK
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
Az iskolai könyvtárhasználat hazai innovatív példái
Természettudományok és műszaki tudományok területén végzett diplomások száma a éve korcsoportban 1000 főre számolva 2010-re az EU-ban 15 %-os növekedést.
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Felsőoktatási Minőségfejlesztési Rendszer
SDT-monitor Informatikai eszközök alkalmazása a tanulási folyamatban Budapest, febr. 6.
Környei László elnök HunDidac Szövetség EGER október 11.
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Előadó: Komjáthy Zoltán Oktatási Hivatal
Neveléstudományi doktori iskola A tapasztalatok hatása a pedagógusok szakmai életútjára (Nádasi Mária – Hunyady Györgyné) Speciálkollégium november.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Iskolahálózatok itthon és külföldön Pénziránytű műhelymunka MNB, november 10.
A távmunka nem cél, hanem eszköz december 11.
Számít, hogy 0,61 m2 ? A pedagógusok élet-, és munkakörülményei, a pedagógus életpálya teljességének tükrében Sági Matild Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet.
Kommunikáció az egyetemen
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
A kompetencia alapú oktatás implementációja
ÚJ TUDÁS – MŰVELTSÉG MINDENKINEK A digitális írástudás elterjesztése Az idegennyelv-tanulás ösztönzése Az integrált természetismeret-oktatás bevezetése.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
Kémia szakmódszertani kutatások a Debreceni Egyetemen Tóth Zoltán.
A kerekasztal résztvevői
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS eLEMÉR Projektkonferencia –2010. okt. 21. Leövey Gimnázium, Budapest.
HR – több nézőpontból 1. SZIE-HR-IT-DAY HR – több nézőpontból „A rendezők szándéka, hogy szűküljön az egyetemi képzés és a piacképes gyakorlati.
Iskola-egészségügyi Konferencia augusztus Informatikai lehetőségek az iskola/ifjúság-egészségügyi munkában Wenhard Andrea egészségügyi szakközgaszdász.
Digitális eszközök és források a tanórán Országos informatikai mérés Hunya Márta Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Fejlesztési és Innovációs Központ.
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
Vásárhelyi Pál kereskedelmi Szakközépiskola
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Hanák Zsuzsanna PhD Eszterházy Károly Főiskola
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Nemzetközi ökoiskolai helyzetkép Varga Attila
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
ELTE informatikus vegyész szak
1 Eötvös Loránd Tudományegyetem Kémiai Tanszékcsoport Vegyész szak.
SZTE Egyetemi Tavasz TÁJÉKOZTATÓ A KÉTCIKLUSÚ KÉPZÉSRŐL Dr. Szendrei Mária Szegedi Tudományegyetem Bolyai Intézete.
Felvételi tájékoztató
LKG–HEFOP konferencia, / Kompetensek lettünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
A TÁVOKTATÁS LEHETŐSÉGEI ÉS TAPASZTALATAI A FELNŐTTKÉPZÉSBEN DR. ZÁRDA SAROLTA A FELNŐTTKÉPZÉS KIHÍVÁSAI … DEC. 15.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
István Király Általános Iskola
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
IRODALOMKUTATÁSI MÓDSZEREK Varga Attila Testnevelési Egyetem Sporttudományi Doktori Iskola PhD II. évfolyam Témavezető: Dr.Kokovay Ágnes
Előadás másolata:

Az IKT-metria mérőeszköz Az EPICT tanártovábbképzés hatásvizsgálata IKT-metria felvételek alapján

Az előadás témája Az IKT-metria mérőeszköz Az EPICT tanártovábbképzés keretében készült néhány IKT-metria felvétel elemzése

Az IKT-metria Az egyes pedagógusok oktatási célú IKT-használati státuszának felmérésére alkalmas mutató (index) alapú mérőeszköz.

IKT-metria - státusz meghatározó tényezők A pedagógus otthoni IKT-hozzáférése. A pedagógus iskolai IKT-hozzáférése. A pedagógus IKT-kompetenciája. A pedagógus IKT-használati aktivitása. A pedagógus IKT-használati attitűdje.

IKT-metria - 2. A pedagógus iskolai IKT-hozzáférése. A mutató képzése: A pedagógus elégedettsége az alábbi területeken: A számítógép és internet használat intézményi szabályozottsága (v21_1; v21_2) A számítógép-használat helyszínei (v21_3), munkakörülményei (v21_4), az eszközök korszerűsége (v21_16) A tanórai számítógép-használat lehetősége (v21_13) Az iskolai nyomtatás lehetősége és jellemzői (v21_5; v21_6; v21_7) Megbízhatóság a hálózati szolgáltatások, az e-mail rendszer (ha van) és az adattárolás terén (v21_8; v21_9; v21_15) Az internet hálózati hozzáférés sebessége (v21_14) Adatrögzítési lehetőségek (v21_10) Hozzáférés a hordozható informatikai eszközökhöz (v21_11) Szoftverellátottság (v21_21) A kiszolgáló személyzethez kötött informatikai szolgáltatások minősége (v21_17; v21_18).

IKT-metria - ábrázolástechnika

Az EPICT képzés hatása 57 éves, nő, magyar nyelv és számítástechnika szakos tanár, 38 éves gyakorlattal jelenleg 2., 5., 6. évfolyamokon tanít.

EPICT képzés hatása 38 éves, nő, német nyelvszakos tanár, 18 éves tanítási gyakorlattal jelenleg 2., 3., 5. évfolyamokon tanít.

EPICT képzés hatása 54 éves, férfi, matematika, kémia szakos tanár, 32 év tanítási gyakorlattal jelenleg 5., 6.,7. évfolyamokon tanít

EPICT képzés hatása 50 éves, férfi, doktori fokozattal rendelkezik, magyar nyelv és irodalom, történelem szakos tanár, 17 éves tanítási gyakorlattal jelenleg 5., 7. évfolyamokon tanít

EPICT képzés hatása 29 éves, nő, magyar irodalom, történelem szakos, 8 éves tanítási gyakorlattal jelenleg az 5., 6., 7. évfolyamokon tanít.

Az IKT-metria mérőeszköz Az IKT-metria az ELTE PPK Neveléstudományi Doktori Iskolájának Neveléstudományi Kutatások doktori programja keretében készült. Témavezető: Dr. Kárpáti Andrea Török Balázs tudományos munkatárs Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya utca 8. torokb@ella.hu http://www.educ.hu