MLSZ Marketing és Média Bizottságának munkája 2012. április 24.
CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL A BIZOTTSÁGI RENDSZER CÉLOK ÉS MŰKÖDÉS AZ MLSZ-EN BELÜL MLSZ-en belül 23 bizottság dolgozik 2010 őszén kezdte el működését a Marketing és Média bizottság Célja, hogy az MLSZ marketing és a kommunikáció osztályt támogatása stratégiai irányok meghatározásával.
MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG Balogh Gabriella Kassay Lili Szabó László Kovács Tibor Simon Zoltán Schrankó Péter
MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG A BIZOTTSÁG LEGFŐBB EREDMÉNYEI 2011-BEN
CSR Image kutatás stratégia MARKETING ÉS MÉDIA BIZOTTSÁG FŐBB PROJEKTJEK 2012-BEN CSR Image kutatás Szponzorációs stratégia
EGYÜTTMŰKÖDÉS A BIZOTTSÁG ÉS A KLUBOK KÖZÖTT Nyitni szeretnénk a klubok felé. Feltárni, megismerni a lokális problémákat, amelyen központilag tudunk segíteni. Klubok nélkül nem tudjuk elérni céljainkat, közösen kell együtt dolgozunk.
MARKETING KLUB CÉLJA CÉLJAINK Segíteni egymást Esettanulmányokat ismertetni Képezni magunkat Ismerjük meg egymást Üzenni a közvéleménynek