MAGYAR GYERMEKLABDARÚGÓ SZÖVETSÉG

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

Beszámoló a SIOSZ eddigi tevékenységéről Összeállította: Fuhrmann Géza.
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
Sport XXI. triatlon 2010 évi közgyűlési beszámoló (2010 május 1.)
BALOGH GÁBOR Magyar Diáksport Szövetség Elnök
Új pályán! MKOSZ-STRATÉGIA.
OTP-MOL BOZSIK – PROGRAM Tehetségkutató és Foglalkoztató program
Készítette: Dr. Szabó Péter Főosztályvezető
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Add tovább! Fiatalokkal a települési közösségekért! – országos mozgalom A fiatalok részvételének fokozása a közjóért!
1 KÖZÖSSÉGFEJELSZTŐK BÉKÉS MEGYEI EGYESÜLETE. 2 KÖZÖSSÉGI SZÍNTÉR - IBSEN HÁZ.
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.
Gazdaságfejlesztési pályázatok 2009, 1.kör Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
EDZŐKÉPZÉS EDZŐ TOVÁBBKÉPZÉS
Előadó: Faragóné Bircsák Márta
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
HAT – Oktatáspolitikai kerekasztal március 8. Feladat- és felelősségmegosztás a közoktatásban.
375/2007. (XII. 23.) Korm. rendelet a kisebbségi önkormányzatoknak a központi költségvetésből nyújtott feladatarányos támogatások feltételrendszeréről.
„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
Távmunka a területfejlesztésben
UEFA STUDY GROUP OCT 2008 UTÁNPÓTLÁS AKADÉMIAI IGAZGATÓ (DYA) ELMÉLET Marc Van Geersom , 10: :10.
A HVI hálózat működése Dr.Tóth Ferenc 2040 Budaörs Templom tér
1 Megváltozott szerepben a megyei önkormányzatok! Tájékoztatás a megyei önkormányzatok feladatairól és azok szociálpolitikát érintő kapcsolódási pontjairól.
A Nemzeti Fejlesztési Terv és a közoktatás lehetőségei Gönczi Tamás Nemzeti Fejlesztési Hivatal Önfejlesztő iskolák egyesülete Szolnok.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Az UP-nevelés távlatai Magyarországon Dr. Szabó Tamás és csapata NUSI UP-nevelési Igazgatóság III. Országos Edzői Kongresszus, 2008.
1 1 NUSI-UPI, Sport XXI. Program Triatlon sportág 3 éve a programban ( ) Sportági keretösszeg: 25m Ft/év.
Fogyatékkal Élők Sportszervezeteinek Magyarországi Szövetsége (FMSZ)
A MEGÚJULT MAGYAR DIÁKSPORT SZÖVETSÉG TEVÉKENYSÉGE A DIÁKSPORT DIMENZIÓK TÜKRÉBEN, A DIÁKOLIMPIA TOVÁBBFEJLESZTÉSE.
1 A évi kistérségi közszolgáltatás-szervezés és ellátás Budaörs Kistérség Többcélú Társulása január 30.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Szakképzési Tanévnyitó Konferencia október 3. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke A főváros oktatáspolitikájának időszerű kérdései.
Közmunkaprogram kórházaknak Budapest, április. 27 SZOCIÁLIS ÉS MUNKAÜGYI MINISZTÉRIUM KÖZMUNKA TANÁCS KÖZMUNKA TANÁCS.
. Negyedik Partner Közép-Dunántúli Foglalkoztatási Hálózat 4P KDFH Alapítva: Gere János
Közfoglalkoztatás Budapesten Adatok* budapesti országosLakónépesség: Munkanélküliségi ráta : 3,5 % 7.8 % Magát munkanélkülinek.
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
A sajátos nevelési igényű gyermekek, és a pedagógiai szakszolgálatok finanszírozása 2008-ban Előadó: Dr. Gergőné Babina Jusztina- igazgatónő Egységes Pedagógiai.
Szeretettelköszöntöma PROJEKT NYITÓNAP résztvevőit!
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Információs nap szeptember 8..
A Mozgássérültek Állami Intézetének bemutatása Február 22. Kogon Mihály igazgató.
Biztos Kezdet Gyerekházak
INNO-REÁL Szövetség Civil Ágazati-szakmai Stratégiai Terv május 21.
Iskolai közösségi szolgálat
Környezeti nevelés uniós forrásokból
INNOLEARN KONFERENCIA Gödöllő, szeptember 26.
Beszámoló ELFT Békés Megyei Csoport 2007–2011. Beszámoló 2007–2011 Taglétszám Jelenleg 14 tag  Létszám lassan csökken  Nőni fog a nyugdíjasok száma.
Magyar Tannyelvű Alapiskola Felsőpatony SZÜLŐFÖLDÖN MAGYARUL TÁJÉKOZTATÁS A PÁLYÁZATRÓL.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
FEJÉR MEGYEI NŐI ÉS LEGEA ÖREGFIÚK BAJNOKSÁG INTEGRÁLÁSA AZ MLSZ VERSENYRENDSZERÉBE
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Pedagógiai szakszolgálatok és pedagógiai szakmai szolgáltatók a tehetséggondozásban Kállai Gabriella.
„Gondoljunk a jövőre” Szakmai nap előadó: Magyar Mariann projektmenedzser Regionális Szociális Forrásközpont Kht. Szombathely június 22.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
A DANONE és az MLSZ együttműködésében
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

MAGYAR GYERMEKLABDARÚGÓ SZÖVETSÉG A GYERMEKLABDARÚGÁS ÚJ STRUKTÚRÁJA

A MAGYAR GYERMEK LABDARÚGÓ SZÖVETSÉG Előnyök: Az állami források bevonása a feladatellátásba (NUSI-UPI Program, kistérségi programok) FIFA-UEFA pályázati források megnyitása Kiszélesített szponzorációs kör MLSZ költségvetési garanciák, infrastrukturális feltételek biztosítása, kiépített informatikai rendszer Egységes, egymásra épülő elemekből álló UP rendszer Közvetlen kapcsolódási pontok az OLLÉ létesítményfejlesztési programmal Jogállása: A Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség a gyermek labdarúgás szervezésére, feladatainak ellátására létrehozott, a gyermek labdarúgás terén tevékenységet folytató óvodai és iskolai (nevelési-oktatási) intézményekre, valamint a diáksport egyesületekre épülő, tevékenységüket összehangoló, munkájukat segítő és támogató, önkormányzati elv alapján működő országos hatáskörű Szövetség, az MLSZ szervezeti egysége, az MLSZ óvodai-iskolai gyermek labdarúgó tagozata.

643.782 gyermek él Magyarországon Miért van szükség a gyermeklabdarúgást koordináló szervezetre? 643.782 gyermek él Magyarországon az 5-12 év közötti korosztályban (KSH adat) 30.343 egyesületben igazolt labdarúgó az 5-12 év közötti korosztályban (MLSZ informatikai rendszerének adata) ADOTT A FELADAT: SZÉLESÍTENI A SPORTÁG BÁZISÁT és az egyesületek kiválasztási lehetőségeit – az intézményekben tanuló többi (610.000) gyermek lehetséges bevonásával

400 millió Ft 200 millió Ft ÖSSZESEN: 66.500 gyermek A GYERMEKLABDARÚGÁST (5-12 évesek) A Magyar Gyermeklabdarúgó Szövetség koordinálja és vezeti MLSZ – NUSI-UPI Egyesületi Program MGYLSZ Iskolai Program EGYÜTTMŰKÖDÉSI SZERZŐDÉSEK az iskolák és az egyesületek között 400 millió Ft 210 támogatott egyesület Egyesületi versenyrendszer 6 torna / év 35.000 igazolt játékos 200 millió Ft 700 támogatott intézmény Iskolai versenyrendszer 4 torna / év 31.500 regisztrált 22 megyei koordinátor felügyeletével 170 toborzásvezető szervezi a kistérségekben /körzetekben ÖSSZESEN: 66.500 gyermek

2010 – 80.000 gyermek a rendszerben CÉLOK KÖZÉPTÁVON 2010 – 80.000 gyermek a rendszerben 2013 – 100.000 gyermek a rendszerben Vonzó és jól működő támogatási- és versenyrendszerek az intézmények és egyesületek számára Kapcsolódó infrastruktúrális és szakmai fejlesztések Országosan kiépített informatikai-hálózat

STRUKTÚRA, RENDSZERKOORDINÁCIÓ, KIMENETEK Magyar Labdarúgó Szövetség O L É P R G A M AKADÉMIAI PROGRAM Kiválasztás Egyesületi Program NUSI-UPI Magyar Gyermek Labdarúgó Szövetség Kiválasztás Iskolai (óvodai) Program /Toborzás az óvodákban, iskolákban/

A jövőkép valóra válik…