2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Kompetenciamérés eredményei 2012/2013. tanév. LétszámadatokFő 6. ÉVFOLYAMON TANULÓK201 SNI-s tanulók10 Jelentésben szereplő tanulók 187 Tanulói kérdőívet.
NYÍREGYHÁZI VASVÁRI PÁL GIMNÁZIUM
Pályaválasztás 2014/15.
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2006.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Gönczy Pál Általános Iskola
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
Tanulmányi eredmények Bornemisza Péter Gimnázium
VPG es tanév átlagai 12. évfolyam érettségi eredményei egyetemi továbbtanulás OKTV II. forduló OKTV döntő Országos tanulmányi.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
A Magyar Köztársaság kormánya. A középfokú felvételi változásai Arató Gergely államtitkár prezentációja december 9.
TIMSS 2007.
Karinthy Frigyes Gimnázium
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Igazgató: Zsolnai Györgyné
Középpontban a fejlődés
FELVÉTELI 2008 Berzsenyi Dániel Gimnázium ISKOLÁNKRÓL …  2008-ban ünnepeljük iskolánk alapításának 150. évfordulóját  ‘Minőségi nevelési-oktatási.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
EREDMÉNYEK TANULMÁNYI. Tanulmányi eredmények 2012 kompetenciamérés érettségi tanulmányi átlagok egyetemi továbbtanulás országos versenyeredmények.
Kölcsey Ferenc Gimnázium1714 (1684;1744) Országosan 1635 (1634;1636) 8 évfolyamos gimnáziumokban 1826 (1821;1830) 6 évfolyamos gimnáziumokban 1805 (1803;1808)
BABITS MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kompetenciamérés értékelése 4. osztály 2008 Gönczy Pál Általános Iskola.
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
Érettségi eredmények május-június.
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Félévi értekezlet 2014/2015-ös tanév.
Országos kompetenciamérés 2014
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Kertvárosi Általános Iskolája
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A PISA ÉS AZ O RSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉSEK KAPCSOLATA ÉS FELHASZNÁLHATÓSÁGA Balázsi Ildikó.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Felvételi tájékoztató
2016. november 12..
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
A felvételi eljárás elemei
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Gimnáziumi statisztika
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika Gimnáziumunk átlageredménye matematikából 124 ponttal volt jobb az országos átlagnál, és 99 ponttal a budapesti átlagnál. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Szövegértés Gimnáziumunk átlageredménye szövegértésből 120 ponttal volt jobb az országos átlagnál, és 92 ponttal a budapesti átlagnál. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika A 2008-ban végzett teljes körű kompetenciamérés eredménye szerint 2300 iskola közül gimnáziumunknál matematikából mindössze 9 eredményesebb intézményt találtak. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Szövegértés A 2008-ban végzett teljes körű kompetenciamérés eredménye szerint 2300 iskola közül gimnáziumunknál szövegértésből mindössze 1 eredményesebb intézményt találtak. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei Matematika képességek szintek szerinti megoszlása a 6. évfolyamon (2008) Iskolánk 6. osztályában matematikából kiemelkedő (4. szintű) ill. jó (3. szintű) tanulók aránya a teljes létszámnak több, mint 85 %-a. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei Szövegértési képességek szintek szerinti megoszlása a 6. évfolyamon (2008) Iskolánk 6. osztályában szövegértésből kiemelkedő képességű (4. szintű) tanulók aránya a teljes létszámnak csaknem 80%-a. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A 6. osztályosok átlageredményének változása Az elmúlt években iskolánk hatodik osztályosai rendre magasan az országos átlag felett teljesítettek. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 8. osztály / Matematika Gimnáziumunk átlageredménye matematikából 102 ponttal volt jobb az országos átlagnál, és 87 ponttal a budapesti átlagnál. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 8. osztály / Szövegértés Gimnáziumunk átlageredménye szövegértésből 127 ponttal volt jobb az országos átlagnál, és 109 ponttal a budapesti átlagnál. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 8. osztály / Matematika Eredményünk országos szinten, 2400 iskola adatait figyelembe véve matematikából kiemelkedő volt. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 8. osztály / Szövegértés Eredményünk országos szinten, 2400 iskola adatait figyelembe véve szövegértésből kiemelkedő volt. Országosan 3, a 8 évfolyamos gimnáziumok között mindössze 1 nálunk jobban teljesítő iskolát találtak. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei Matematika képességek szintek szerinti megoszlása a 8. évfolyamon (2008) Iskolánk 8. osztályában matematikából kiemelkedő (4. szintű) ill. jó (3. szintű) tanulók aránya a teljes létszámnak több, mint 80 %-a. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei Szövegértési képességek szintek szerinti megoszlása a 8. évfolyamon (2008) Iskolánk 8. osztályában szövegértésből kiemelkedő képességű (4. szintű) tanulók aránya a teljes létszámnak csaknem 60 %-a. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A 8. osztályosok átlageredményének változása Az elmúlt években iskolánk nyolcadik osztályosai rendre magasan az országos átlag felett teljesítettek. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 10. évfolyam / Matematika Iskolánk átlageredménye matematikából 123 ponttal volt jobb az országos átlagnál, és 79 ponttal a gimnáziumi átlagnál. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 10. évfolyam / Szövegértés Iskolánk átlageredménye szövegértésből 135 ponttal volt jobb az országos átlagnál, és 81 ponttal a gimnáziumi átlagnál. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 10. évfolyam / Matematika Eredményünk országos szinten, 1013 iskola adatait figyelembe véve matematikából kiemelkedő volt. Mindössze 12 nálunk jobban teljesítő iskolát találtak. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

2008. évi Országos kompetenciamérés 10. évfolyam / Szövegértés Eredményünk országos szinten, 1013 iskola adatait figyelembe véve szövegértésből magasan kiemelkedő volt. Az összes intézményt figyelembe véve nem találtak nálunk jobban teljesítő iskolát. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei

A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei Matematika képességek szintek szerinti megoszlása a 10. évfolyamon (2008) Iskolánk 10.A osztályában matematikából kiemelkedő (4. szintű) ill. jó (3. szintű) képességű tanulók aránya a teljes létszámnak csaknem a 90 %-a. A Deák Téri Evangélikus Gimnázium országos mérési eredményei